Jij zeurt over je pistoolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef Skv het volgende:
Ik wil ook zo'n pistool.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef VaderJacob het volgende:
Is dat niet dat ventje wat door Micheal Jackson was aangerand![]()
Dat kan ie niet betalen, oh wacht toch wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij zeurt over je pistool
Hij heeft geeneens een ..
O toch wel![]()
d d; :!
Kut, hé, moet ik op vrijdag ookquote:
Ik moet iets van Adoob installeren ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Ah joh erger dan dit kan t niet zijn![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef SuperwormJim het volgende:
o wacht, dit is zo'n verkapt topic he .....
Dat moest bij die van Skv ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik moet iets van Adoob installeren ofzo![]()
Je doet in ieder geval nog een fatsoenlijke studie. Prijs je gelukkig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Ah joh erger dan dit kan t niet zijn![]()
Gewoon pdf-je tochquote:
Wow man, even snel een sterretje voor mijn msn-naam zetten uit medeleven met deze homeboy.quote:
Na het maken van de foto is de fotograaf door zijn knieschijf geschoten en heeft het fijne ventje zijn camera verpatst! Wedden!quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef Bicks het volgende:
[..]
Na het maken van de foto is de fotograaf door zijn knieschijf geschoten en heeft het fijne ventje zijn camera verpatst! Wedden!
nouja, als hij amper weet wat geld is, ben ik opzich vrij jaloers op dat joch...wat niet weet wat niet deert zegmaarquote:
Dat dacht je zeker door al die lallende corpsballen die een collegezaal niet van een kroeg kunnen onderscheiden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:44 schreef Cryonic het volgende:
![]()
Ik heb op inet mijn collegerooster opgezocht voor het eerste semester. Nu blijkt dus dat ik 3 dagen van 8.30 tot 17.15 op de uni zit en 2 dagen van 8.30 tot 18.15. En dat ik college's heb van 4 uur en een kwartier. Van Fysica miv. wiskunde nog wel![]()
![]()
En ik dacht dat je op de uni altijd vrij weinig contacturen had. Niet dus![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |