Dit is een off topic post maar ok,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:06 schreef PsyCha het volgende:
jij leeft alleen om topics in klaagbaak te openen. of niet?
stiekem moest TS toch de emmers met een hark uit de sloot vissen, maar dat wordt er ff niet bij verteld...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En toen mocht je weer pallets gaan sorteren?
Tuurlijk,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:03 schreef brood_korst het volgende:
Later kwam me baas, en zei aahh, kut emmers enzoLaat maar liggen, die drijven vanzelf weg
![]()
Nu heeft de leverancier lekker op hun klote gehadddd lekker puuhhhhhhh![]()
Ja tokkie,quote:
Leiding gevende, 3e klas voetballende bedoel je denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef brood_korst het volgende:
bierbuik dragende computer rukker
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Kuzco het volgende:
Werken? Verdient dat een beetje?
Gigolo schijnt best aardig te verdienenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:19 schreef Kuzco het volgende:
Werken? Verdient dat een beetje?
Ow en dan ben jij te stom om ff uit je doppen te kijken of die pallet wel te tillen wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ja tokkie,
Want het was bij 5 pallets al zo, dus het is de schuld van de leverancier hoerejong![]()
Hij moet nu ter plekke een kleur verzinnen, netzoals hij de rest van z'n verhaaltje uit z'n mouw heeft geschud.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Asics het volgende:
poffedikkeme zeg, waren het allemaal witte emmers?
Nee het waren Fred Emmersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Asics het volgende:
poffedikkeme zeg, waren het allemaal witte emmers?
Broodkorsts eerste post.quote:Sommige mensen vallen op paris hilton
PFFFFFFFFFFF . . . . ik denk al - het zal je maar gebeuren dat het witte emmers zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:56 schreef brood_korst het volgende:
Het waren trouwens zwarte emmers
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef RainofDeath het volgende:
Henk Kees heeft de pallets dus fout gesorteerd blijkt het?
Ga je bakkes spoelen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef RainofDeath het volgende:
Henk heeft de pallets dus fout gesorteerd blijkt het?
JE HEBT NOG GELIJK OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:27 schreef brood_korst het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DAT ZEG IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:28 schreef brood_korst het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Ben jij een palletchauffeur? Toe maar weer, de vrouwen zullen vast voor je vallen.
10.000 emmers op een pallet, kansloosquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:32 schreef mjb44 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik geloof er ook niks van dat je baas gezegd heeft "laat maar lekker liggen die drijven vanzelf weg" (10000 emmers, dat valt ook niet op he?). Ik weet niet wat zo'n emmer kost maar laat het inkoopprijs 2 euro zijn (echt geen idee wat zo'n ding kost voor de handel) dan zou hij zeker 10.000 emmers x 2 euro = 20.000 euro laten wegdrijven? En het risico lopen dat hij de milieuambtenaar langs krijgt?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef brood_korst het volgende:
ja dat hij
En daarna pleur ik ze in de sloot...quote:
En daarna met een hark alles eruit halen en 3 dagen overwerk hebben, maar toch zeggen dat je baas ze wil laten wegdrijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:21 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En daarna pleur ik ze in de sloot...
nou....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:08 schreef Marczilla het volgende:
Het geeft iig niet dat die emmers nat zijn geworden, daar kunnen ze tegen.
Sjiek idee! Pas op dat je camera er niet invalt als je hem wil verplaatsen met de heftruckquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:18 schreef brood_korst het volgende:
weetje wat ik doe, ik maak morgen een foto !!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:06 schreef PsyCha het volgende:
jij leeft alleen om topics in klaagbaak te openen. of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |