Dat wilde ik horen. Ik had verwacht dat men zou zeggen dat-ie een lamp aan 't vervangen was, maar in deze straatlantaarn zit geen lamp.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:55 schreef Tokay het volgende:
Hij doet iets met het 'kousje' van de lamp?
Ik begrijp waarom je dat denkt, maar nee, niet goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:11 schreef existenz het volgende:
Max Westerman?
fotoboek.fok.nl en dan er eentje aanmaken. Dan gebeurt het automatisch dacht ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn fotoboek kan toevoegen?
Ik heb er een aangemaakt maar die wordt niet automatisch toegevoegd. Daar moet je iets voor doen, maar wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef existenz het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl en dan er eentje aanmaken. Dan gebeurt het automatisch dacht ik
Ik kom niet verder dan vakliteratuur en ben RTL aan het kijken. Dus dan maak ik nog al snel de link Max Westerman en een boek over amerika. Die heeft hij namelijk een hoop geschreven en dit leek mij een behoorlijk titel voor het soort boeken dat hij over de VS schrijft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom je dat denkt, maar nee, niet goed.
Ik heb geen idee. Ik wil hem niet eens. Er staat niets in mijn fotoboekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er een aangemaakt maar die wordt niet automatisch toegevoegd. Daar moet je iets voor doen, maar wat?
Nee, ook niet Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:13 schreef MaJo het volgende:
Maarten van Rossem?
Helaas...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
Fotoboek, nostalgie
De titel komt me erg bekend voor... Ton van Royen dan maar.
Ik heb ooit eens het meeste aantal fotoboekreacties gehad. Vier jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:18 schreef MaJo het volgende:
Jee hij doet hetNu allemaal berichtjes achterlaten dan lijkt het of ik heel populair ben
Thanks voor het berichtje JaJong
En bedankt voor je complimentje Homdeck
![]()
toen had je vast boeiender foto's dan nuquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens het meeste aantal fotoboekreacties gehad. Vier jaar geleden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |