Kijk, dat is het.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:04 schreef Mandalay het volgende:
Het ware niet eens lekkere mokkels om op te rukken, tenminste,, als ik n pik had.
Ik heb maar 8 keer gebeld hoor
En Trutje,, zo zat ik r ook bijbest triest eigelijk als je r zo over nadenkt wehehe
Maargoed.. dat word heel lang door sparen ja![]()
Niks intrappenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die der vandaag nog intrappenheerlijk !
Wat voor een auto was deze aktie waard dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:27 schreef Mandalay het volgende:
[..]
Niks intrappen![]()
Gewoon ontzettend graag die auto NU willen hebben en wanhopig zijn
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:27 schreef Bicks het volgende:
[..]
Wat voor een auto was deze aktie waard dan?
Kijkk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:32 schreef HighLander het volgende:
Je moet het natuurlijk ook vannacht proberen, dan zijn er minder mensen wakker die het antwoord niet weten
inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is misschien de reden dat de meeste mensen met intelligentie nooit naar die spelletjes bellen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:34 schreef Bicks het volgende:
[..]
Een eend? Hoeveel kom je tekort dan? 25 euro?
Slechte Nederlandsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef TeChNo2 het volgende:
TS komt over als iemand met de verstandelijk vermogens (slechte Nederlands en niet al te hoog IQ) om zelf zo'n spelletje te presenteren, ga solliciteren (kan nooit veel voorstellen) en verdien je auto bij elkaar ...
Sorry.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:44 schreef TeChNo2 het volgende:
TS komt over als iemand met de verstandelijke vermogens (slecht Nederlands en niet al te hoog IQ) om zelf zo'n spelletje te presenteren, ga solliciteren (kan nooit veel voorstellen) en verdien je auto bij elkaar ...
TS ligt op bed omdat ze dankzij een tip een lange nacht tegemoet gaat!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:32 schreef HighLander het volgende:
Je moet het natuurlijk ook vannacht proberen, dan zijn er minder mensen wakker die het antwoord niet weten
20 keer bellen is inderdaad niet genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Kijk, dat is het.
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je ongeveer 50 keer moet bellen om er een keertje doorheen te komen.
Ik ben d'r wel eens ingekomen hoor, heb alleen in m'n stomme kop gekozen om door te spelen in plaats van Fl . 50-, cashquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Heb je nu nog steeds niet door dat de mensen die bellen naar die spelletjes en daadwerkelijk doorkomen werknemers zijn van het programma? Houd maar eens bij hoe ze reageren, wat voor stemgebruik ze hebben, toonhoogtes en dergelijke. Die mensen die je 's nachts hoort bellen zijn altijd dezelde mensen, totaal ongeïnteresseerd en niet geloofwaardig.
Díe spelletjes kosten 60 cent per gesprek hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:58 schreef robert-dirksen het volgende:
8* 80 cent is 6,40nu moet je wel heeel lang wachten voordat je dat weer hebt...
kutspelletjes
Belspelletjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:59 schreef Mandalay het volgende:
Damned
Ik wil n auto kopen. Kom maar n kleeiin beetje geld tekort
dus ik had dit briljante plan.. bellen naar die fokking bel spelletjes en vet veel geld verdienen!
(Want waar kan dat nou makkelijker en sneller)
Nou.. nee dus..
Viel vies tegen. Alle monke van Nederland worden door gelaten. Behalve de mensen die de antwoorden wel weten. Zoals IK!
grrr...
Daar gaat me auto![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
BelspelletjesIn mijn tijd (hehe) zochten 19 jarige vrouwtjes die net iets te weinig geld hadden een sugar daddy...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:34 schreef Bicks het volgende:
[..]
Een eend? Hoeveel kom je tekort dan? 25 euro?
Ben jij ouderwets ofzo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:27 schreef Mandalay het volgende:
[..]
Niks intrappen![]()
Gewoon ontzettend graag die auto NU willen hebben en wanhopig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |