abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:34:23 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40873810
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:32 schreef koudhier het volgende:
Nee het mag ook niet, klopt. Je mag ook niet door rood licht lopen. Als hij daar buiten rookt snap ik dat die pompbediende flipt, maar een sigaret in de auto met het raam op een kiertje, boo-fucking- hoo, get a life zeg...
het gaat er gewoon om, dat je op die plek niet rookt. je vergroot er blijkbaar een bepaalde kans mee.
put
your
clothes
on!
pi_40873814
Ja huilen. Ik zou maar binnen blijven als ik jou was straks word je nog aangereden als je buiten komt.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:34:52 #128
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40873829
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef Bicks het volgende:

[..]

Tof... gaan we een biertje drinken!
hij gunt je geen bier
tenzij hij 325 euro per blik krijgt.
put
your
clothes
on!
pi_40873872
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:24 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vraag me eigen af wie hier nou werkelijk een begeleider nodig heeft.
Nog een keer dan, zijn vriendin rookte in de auto!
En dat is nog steeds niet verboden.
Euh.... wat begrijp jij niet aan het woord "roken verboden". Dan boeit het toch echt niet of je in je Citroën ZX zit te paffen of daarbuiten, het mag gewoon niet. Misschien moet je die slingerende dobbelstenen een keer weghalen van je spiegel, kan je de bordjes lezen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_40873885
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:34 schreef koudhier het volgende:
Ja huilen. Ik zou maar binnen blijven als ik jou was straks word je nog aangereden als je buiten komt.
kankerjosti
Nee ik ben geen 14
pi_40873897
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:36 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

kankerjosti
pi_40873963
Het is toch wel erg dat er borden gedrukt worden, om domme mensen tegen zichzelf te beschermen, en dan deze bewuste mensen dan de rebel gaan uithangen om zichzelf te bewijzen

Ik stel voor om borden bij onbemande tankstations te veranderen:

Motor laten lopen, roken tijdens tanken verplicht, vuilverbranding in de afvalbakken tussen de pompeilanden.

Op die manier doen de rebelerenden braaf wat ze altijd doen: Het tegenovergestelde, want dat is ontzettend stoer! De mensen die goed bij hun hoofd zijn kiezen een tankstation met normale borden, en de rest? Ach die zullen het toch nooit ver gaan schoppen...
I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
pi_40873988
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef buddie het volgende:
Het is toch wel erg dat er borden gedrukt worden, om domme mensen tegen zichzelf te beschermen, en dan deze bewuste mensen dan de rebel gaan uithangen om zichzelf te bewijzen

Ik stel voor om borden bij onbemande tankstations te veranderen:

Motor laten lopen, roken tijdens tanken verplicht, vuilverbranding in de afvalbakken tussen de pompeilanden.
Sterk plan!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:41:18 #134
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_40874018
armoe troef bij dat stel
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:42:12 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40874051
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:40 schreef koudhier het volgende:

[..]

Sterk plan!
en voor de niet rokende domme mensen onder ons: deponeer *hier* uw brandende lucifers of wafelijzers!
put
your
clothes
on!
pi_40874212
Schat anders even in hoeveel mensen er dagelijks in Nederland een brandende sigaret in de auto hebben tijdens het tanken. Ik denk wel een paar honderd per dag, en dat een jaar of 25 dat ik het nieuws volg. Hoe vaak hoor jij over ontploffende tankstations? Ik heb al een tijdje niks gehoord.

Neemt niet weg dat het gewoon niet mag en de pompbediende het recht heeft er wat van te zeggen. Maar om nou te gaan flippen over zoiets onbenulligs.... en dan al die mensen hier die zich zo druk maken...
pi_40874366
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:22 schreef koudhier het volgende:
Waar heeft iedereen het hier over zeg.... een sigaret in de auto met het raam open stel je voor zeg....
Godver in suriname staan ze allemaal te tanken met een sigaret in de mond en een draaiende motor, niks aan het handje.
Tegenwoordig mag je in Nederland zelfs niet meer bellen in veel tankstations omdat de magnetische straling ook een vonk af kan geven. Het moet niet gekker worden...
Jah man, relaxt, ik zie Wátjebedoelt.
Dat Wé gewoon net doen of Wé hier in een een land vol relaxte toffe negers zitten te zijn, WeetjeWél.

Echtwel dat Werelaxt gaan tánken hierzo!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_40874398
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:36 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Euh.... wat begrijp jij niet aan het woord "roken verboden". Dan boeit het toch echt niet of je in je Citroën ZX zit te paffen of daarbuiten, het mag gewoon niet.
Oke, wijs mij het bordje aan wat precies vertelt dat roken in de auto verboden is.
quote:
Misschien moet je die slingerende dobbelstenen een keer weghalen van je spiegel, kan je de bordjes lezen.
Poging tot humor?
  Eindredactie Games woensdag 16 augustus 2006 @ 17:57:35 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40874484
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef muzas het volgende:
Een peuk is nooit heet genoeg om benzine in de fik te steken...
een peuk kan maar 400 graden worden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_40874505
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Oke, wijs mij het bordje aan wat precies vertelt dat roken in de auto verboden is.

Er staat toch ook niet "roken verboden in de goot, op de trottoirbanden, op de klinkers, boven de putten, etc?
Oh, zou het algemeen zijn? Gewoon, overal? .
pi_40874513
Intens domme mensen !
pi_40874570
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Er staat toch ook niet "roken verboden in de goot, op de trottoirbanden, op de klinkers, boven de putten, etc?
Oh, zou het algemeen zijn? Gewoon, overal? .
Klopt dat staat er niet, maar dat rookverbod zou dan moeten gelden over het hele terrein.
En dat is dus niet het geval.
Dus ik kan je nog steeds geen gelijk geven, een sigaret in de auto is niet verboden.
pi_40874588
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

[..]

Poging tot humor?
Ja, want je hebt natuurlijk gelijk.
Die bordjes met snelheidsbeperkingen langs de weg, die gelden ook alleen als je buiten bent.
Maar natuurlijk niet als je lekker in je auto zit.
pi_40874616
Dat zijn de regels
pi_40874646
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Die bordjes met snelheidsbeperkingen langs de weg, die gelden ook alleen als je buiten bent.
Ik zie trwouwens ook heel vaak mensen harder rijden dan de snelheidsbbeperkingen, dus feitelijk tellen ze zowieso niet als die anderen zich er geen ruk van aantrekken.

Waar kan ik hier klagen over josti's die op zichzelf reageren?
pi_40874683
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Dus in het benzinestation zelf mag je dus ook niet roken volgens jullie redenatie?
pi_40874710
Ik werk op een tankstation.

Zie dit soort gevallen vaak genoeg en maak me er niet druk om, ze doen hun best maar, lijkt mij een beetje overtrokken reactie van die verkoopmedewerker.

Anders is het als je bij mij met een brandende sigaret het station binnenloopt, dan mag je meteen weer naar buiten om je peuk uit te maken.
Dit is alweer een aantal jaren verboden, OOk voor de chauffeurs aan de koffietafel, OOK voor het personeel.
En aangezien ik geen zin heb om een boete te gaan betalen omdat jij te lamlendig bent om even netjes je peuk uit maken, mag je weer naar buiten en dan weer terug komen.

Een weetje: roken mag buiten de vloeistofdichte vloer van het tankstation, meestal een groot vierkant gebied om alle pompen heendus als je je bandjes staat op te popen en je staat op kleine steentjes mag het wel.
pi_40874756
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dus in het benzinestation zelf mag je dus ook niet roken volgens jullie redenatie?
Inderdaad.
pi_40874761
er is toch een kans, al is het minimaal, dat de hele tent de lucht in kan gaan?
pi_40874807
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:17 schreef ANWB het volgende:

[..]

Ik heb er schijt aan
Ik dacht eerst: die heeft petrochemische technologie of zo gestudeerd en weet dat het geen flikker boeit. Nog steeds raar dat je het dan toch doet, maar goed. Maar toen las ik dit:
quote:
Tot ik de eerste boeten krijg...
En toen wist ik het...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')