het gaat er gewoon om, dat je op die plek niet rookt. je vergroot er blijkbaar een bepaalde kans mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:32 schreef koudhier het volgende:
Nee het mag ook niet, klopt. Je mag ook niet door rood licht lopen. Als hij daar buiten rookt snap ik dat die pompbediende flipt, maar een sigaret in de auto met het raam op een kiertje, boo-fucking- hoo, get a life zeg...
hij gunt je geen bierquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef Bicks het volgende:
[..]
Tof... gaan we een biertje drinken!
Euh.... wat begrijp jij niet aan het woord "roken verboden". Dan boeit het toch echt niet of je in je Citroën ZX zit te paffen of daarbuiten, het mag gewoon niet. Misschien moet je die slingerende dobbelstenen een keer weghalen van je spiegel, kan je de bordjes lezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:24 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vraag me eigen af wie hier nou werkelijk een begeleider nodig heeft.![]()
Nog een keer dan, zijn vriendin rookte in de auto!
En dat is nog steeds niet verboden.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:34 schreef koudhier het volgende:
Ja huilen. Ik zou maar binnen blijven als ik jou was straks word je nog aangereden als je buiten komt.
Sterk plan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:39 schreef buddie het volgende:
Het is toch wel erg dat er borden gedrukt worden, om domme mensen tegen zichzelf te beschermen, en dan deze bewuste mensen dan de rebel gaan uithangen om zichzelf te bewijzen
Ik stel voor om borden bij onbemande tankstations te veranderen:
Motor laten lopen, roken tijdens tanken verplicht, vuilverbranding in de afvalbakken tussen de pompeilanden.
en voor de niet rokende domme mensen onder ons: deponeer *hier* uw brandende lucifers of wafelijzers!quote:
Jah man, relaxt, ik zie Wátjebedoelt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:22 schreef koudhier het volgende:
Waar heeft iedereen het hier over zeg.... een sigaret in de auto met het raam open stel je voor zeg....
Godver in suriname staan ze allemaal te tanken met een sigaret in de mond en een draaiende motor, niks aan het handje.
Tegenwoordig mag je in Nederland zelfs niet meer bellen in veel tankstations omdat de magnetische straling ook een vonk af kan geven. Het moet niet gekker worden...
Oke, wijs mij het bordje aan wat precies vertelt dat roken in de auto verboden is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:36 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Euh.... wat begrijp jij niet aan het woord "roken verboden". Dan boeit het toch echt niet of je in je Citroën ZX zit te paffen of daarbuiten, het mag gewoon niet.
Poging tot humor?quote:Misschien moet je die slingerende dobbelstenen een keer weghalen van je spiegel, kan je de bordjes lezen.![]()
een peuk kan maar 400 graden wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef muzas het volgende:
Een peuk is nooit heet genoeg om benzine in de fik te steken...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Oke, wijs mij het bordje aan wat precies vertelt dat roken in de auto verboden is.
Klopt dat staat er niet, maar dat rookverbod zou dan moeten gelden over het hele terrein.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er staat toch ook niet "roken verboden in de goot, op de trottoirbanden, op de klinkers, boven de putten, etc?
Oh, zou het algemeen zijn? Gewoon, overal?.
Ja, want je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Oke, wijs mij het bordje aan wat precies vertelt dat roken in de auto verboden is.
[..]
Poging tot humor?![]()
Ik zie trwouwens ook heel vaak mensen harder rijden dan de snelheidsbbeperkingen, dus feitelijk tellen ze zowieso niet als die anderen zich er geen ruk van aantrekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, want je hebt natuurlijk gelijk.
Die bordjes met snelheidsbeperkingen langs de weg, die gelden ook alleen als je buiten bent.
Maar natuurlijk niet als je lekker in je auto zit.
Dus in het benzinestation zelf mag je dus ook niet roken volgens jullie redenatie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ja, want je hebt natuurlijk gelijk.
Die bordjes met snelheidsbeperkingen langs de weg, die gelden ook alleen als je buiten bent.
Maar natuurlijk niet als je lekker in je auto zit.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus in het benzinestation zelf mag je dus ook niet roken volgens jullie redenatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |