2x verschillende toto's inleverenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:30 schreef Ricky_ het volgende:
za 26-08 Liverpool West Ham United 1
za 26-08 Charlton Athletic Bolton Wanderers 1
za 26-08 Tottenham Hotspur Everton 1
za 26-08 Watford Manchester United 2
za 26-08 Wigan Athletic Reading 1
za 26-08 Fulham Sheffield United 1
za 26-08 Manchester City Arsenal 2
zo 27-08 Aston Villa Newcastle United 1
zo 27-08 Blackburn Rovers Chelsea 2
ma 28-08 Middlesbrough Portsmouth X
We kunnen hem eventueel vervangen als de competitie halverwege isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
Wat doen we trouwens met Boro-Knox?
Is het missien niet eerlijker om hem niet te vervangen tov de mensen die nog niet tegen hem gespeeld hebben?
Dat zou kunnen maar volgens mij komt dat niet uit want er spelen ongetwijfeld al clubs voor de 2e maal tegen Boro voor de helft van de competitie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
We kunnen hem eventueel vervangen als de competitie halverwege is
OKquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:57 schreef dndiek het volgende:
Die komt later terug als de andere 4 ploegen de resterende 2 partijen hebben gespeeld
My 2 cents: ik zou hem gewoon laten overnemen nu: dat verschil is nog best in te halen plus iemand heeft er nog plezier van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:57 schreef dndiek het volgende:
Die komt later terug als de andere 4 ploegen de resterende 2 partijen hebben gespeeld
Je reageert nu ergens anders op maar er is op dit moment niemand die Boro over kan of wil nemen... gras heeft zijn kans gehadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
My 2 cents: ik zou hem gewoon laten overnemen nu: dat verschil is nog best in te halen plus iemand heeft er nog plezier van.
Zet een oproepje in HOOLS of het PL topic en je hebt er zo eentje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je reageert nu ergens anders op maar er is op dit moment niemand die Boro over kan of wil nemen... gras heeft zijn kans gehad
Is primaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef LiverpoolFC het volgende:
Ik wil wel de plek van KnoX overnemen
Je hebt gewoon een achterstand van 3 verloren wedstrijdenquote:We verzinnen wel wat voor de al gespeelde wedstrijden
Prima, Welkom LFC!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:23 schreef LiverpoolFC het volgende:
Ik wil wel de plek van KnoX overnemen
We verzinnen wel wat voor de al gespeelde wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |