Je brengt het er nog niet het slechtst vanafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:04 schreef Ricky_ het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen Newcastle-Wigan en Everton-Watford goed.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien is het slim om voor de cijfers 1 tot en met 9 een 0 te zetten om alles mooi recht te krijgen
Verrassend, ik dacht dat ik wel verloren zou hebben!quote:
Vandaag gespeeld:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef dndiek het volgende:
Barnet_Bee ga jij nog een toto invullen?
quote:22/8/2006 Watford West Ham United 1-1
22/8/2006 Tottenham Hotspur Sheffield United 2-0
Weet ik... uitslagen hoeven hier niet gepost te wordenquote:
Ik ben het ermee eens dat we hem 3 spelrondes geven en dan zijn plek aan een reserve geven. Wie is de reserve die zijn plek dan krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het een idee om af te spreken wanneer de reserves in beeld komen.... dus niet alleen voor deze keer maar ook voor de rest van het jaar
Geef je hem 1 week of 2 weken? ik zou zeggen na 2 of 3 weken
Dat geldt dan voor het hele seizoenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:43 schreef Beschouw het volgende:
Is drie spelrondes niet wat veel om te wachten? Per slot van rekening heb je lang genoeg gebedeld om bevestiging.
idd, ik stel voor om tot zaterdag 12:00 te wachten heeft hij dan niet gereageerd dan neemt Gras z'n plek overquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor het hele seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |