quote:
5e competitiegoal geloof ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:34 schreef Steve_I. het volgende:
ben al weer benieuwd naar het filmpje :-)
z'n 4e of 5e?
1ste doelpunt kon Dirk de bal in een leeg doel tikken.quote:
voor alle liefhebbers die nog wat hebben gemist:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Is er ook een filmpje van?
Ja zo zijn er meer, iedereen die geen fan van hem is is keer op keer verbaasd.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het beter dan ik had verwacht
En van Liverpool is 'ie het momenteel al. In het AD stonden eergisteren ook weer eens louter lovende woorden van Benítez, vooral z'n overbekende werklust en positieve instelling lijken die Engelsen te verbazen. De fans zouden ook nogal blij met 'm zijn. Hopelijk kan 'ie zo blijven groeien, ik zie 'm wel een vaste waarde worden binnen de ploeg, misschien zelfs een club-icoon als hij lang genoeg blijft rondhangen. De Premier League is in ieder geval de ideale competitie voor een niet al te technische knokker als Kuyt. Nederlanders lijken er sowieso vaak goed te gedijen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef Steve_I. het volgende:
Ik tel dus 5 doelpunten.
Topscorer is 7, 2man met 6 doelpunten, maar Kuyt heeft niet alles meegespeeld. Hij ligt dus netjes op koers om topscorer te worden![]()
Dat is kenmerkend voor Kuyt. Iedereen onderschat hem telkens, inclusief mijzelf.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:27 schreef Steve_I. het volgende:
Nee hij haalt het niet in het betaalt voetbal, nee hij wordt geen basisspeler bij Utrecht, nee hij speelt buffel niet uit de basis, nee hij haalt het nederlands elftal niet, nee bij liverpool komt hij niet van de bank.....
Inderdaad, techniek is niet alleen strooien met steekpaasjes en passeerbewegingen. Kuyt is geen technisch wonderkind, maar hij is echt wel meer dan alleen een knokker.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef jojomen4 het volgende:
Die opmerking over niet genoeg techniek hebben.![]()
![]()
Jij begrijpt er echt niks van!
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:41 schreef jojomen4 het volgende:
wat die niet doet is 12 keer hoog houden op z'n neus.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet Kone is Koning en Kuyt zijn leerling
zo'n bijdehandte opmerking is niet echt op zijn plaats lullo, want is ajax niet die club die het tot voor kort met Gabrich, Charisteas en die rare Belg moest rooien in de spits???quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat niet Kone is Koning en Kuyt zijn leerling
Machlas Dat was echtquote:Op donderdag 9 november 2006 00:49 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
zo'n bijdehandte opmerking is niet echt op zijn plaats lullo, want is ajax niet die club die het tot voor kort met Gabrich, Charisteas en die rare Belg moest rooien in de spits???Over slechte spitsen gesproken...daar heeft Ajax toch wel patent op
Huntelaar uitgezonderd dan...
of Anastasiouquote:Op donderdag 9 november 2006 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Machlas Dat was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vind je van Ibrahimovic?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Machlas Dat was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry Jan! En niet te vergeten Rene!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
he ik vind nu toch dat je Jan ff wat tekort doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |