abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:12:15 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40939950
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Typischs Tweaker
Tweaker?
pi_40941294
Quick Boys houdt ook een kleine vier ton over aan de overgang van Dirk. Dat wordt nog gauw een ex-prof halen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40941400
Voor 400k kunnen ze een aardige auto voor m regelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:12:48 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40941432
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Quick Boys houdt ook een kleine vier ton over aan de overgang van Dirk. Dat wordt nog gauw een ex-prof halen.

Vooruitziende blik op Nieuw Zuid
pi_40941450
De topictitel kan nu wel gewijzigd worden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:14:18 #106
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40941467
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:13 schreef cultheld het volgende:
De topictitel kan nu wel gewijzigd worden
graag zelfs.
A.M.A.B
pi_40942240
Gefeliciteerd Dirk!
Het is je gegund. Misschien dat je ooit nog eens als ervaren rot kan terug komen!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_40942324
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe gek het ook klinkt, de technische staf heeft ook rekening gehouden met een vertrek
Aldolstuta doet een slechte poging Dirk zwart te maken bij de eigen aanhang. Hoewel het op het laatste moment is gebeurd, moet toch iedereen toegeven dat het geen verrassing is. En terecht Liverpool is een stap hoger en een mooie club.
Dirk heb drie seizoen alles gegeven en heeft een indrukkenwekkend gemiddelde (assists, goals, speelminuten), jammer dat de rest van de ploeg tekort schoot.
"..and in my brain it's going wrong.."
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:54:41 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_40945358
Leuke persconferentie. Hij stal nu al de harten van de suporters denk ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41188889
quote:
,,Geweldig dat m’n vader het avontuur in Liverpool mag meebeleven”

DROMEN VOOR TWEE

„Iedereen bij de club geeft me het gevoel dat ze heel blij met me zijn en zoiets werkt goed bij mij”

LIVERPOOL, zaterdag
Van John Lennon, de vermoorde ex-Beatle, wint Dirk Kuyt het uiteraard niet op Liverpool John Lennon Airport. Echter vanuit de kiosk op de luchthaven lacht de Katwijkse visserszoon met zijn Kick Wilstraachtige uitstraling de reizigers vanuit alle hoeken toe. De deal van 18 miljoen euro haalt met gemak de voorpagina’s. Het is duidelijk dat Dirk, aan de boorden van de Mersey, bij de succesrijkste club uit de Engelse voetbalhistorie, als ‘iemand’ binnenkomt. ,,Aan deze stap was ik toe, maar ik heb wel eens getwijfeld of het er van zou komen. Omdat het om zoveel geld ging. Ik heb me vastgehouden aan de woorden van bondscoach Marco van Basten. Als ze je ècht goed vinden en ècht willen hebben, komen ze uiteindelijk toch met het geld over de brug. Hoeveel het ook is. Gelukkig had Van Basten gelijk.”

De transfer stond op losse schroeven. Helemaal toen spits Djibril Cissé zijn been brak en er geen geld voor Kuyt loskwam. ,,Hoewel ik voor het WK wist van de interesse van Liverpool, de contacten warm waren, was er even nauwelijks contact. Voor jezelf gaat het dan al snel te lang duren. Mijn ex-trainer Ruud Gullit gaf me toen in een column in Sportweek het advies om een breuk te forceren. Maar zo wilde ik geen afscheid ne- men van Feyenoord; zo zit ik niet in elkaar en daarvoor was de relatie met de club en de mensen bij Feyenoord me te dierbaar. Vanuit Liverpool is ook nooit een suggestie in die richting gedaan. Ruud ervaart in het profvoetbal vaak spelletjes die worden gespeeld over de ruggen van spelers, maar dat gevoel heeft Feyenoord me nooit gegeven. Vooral door m’n band met Sjaak Troost. Ik ben altijd open en eerlijk naar hem geweest en hij naar mij.”

Kuyt vertelde trainer Erwin Koeman wel dat hij niet op Kuyt moest rekenen bij de seizoensopening tegen FC Groningen. De leiding van de Rotterdammers drukte hij bij de hernieuwde interesse op het hart dat hij dolgraag naar Liverpool, z’n droomclub, wilde. ,,Dat ze eruit wilde halen, wat erin zat, viel te begrijpen. Maar dat mocht een transfer niet dwarsbomen. Uiteindelijk kwam Liverpool met het gewenste transferbedrag over de brug. Dat luchtte echt op. Ik heb het er best moeilijk mee gehad. Een volle Kuip die me toezong om te blijven, gaf me een gaaf gevoel, maar als mensen me persoonlijk vroegen, of soms zelfs smeekten te blijven, dat viel me zwaar. Ik kon het antwoord op die vraag niet met ze delen.”

Nu zit Kuyt met vrouw Gertrude en dochter Noëlle in een mooi appartement in Liverpool en zijn de Kuyts op zoek naar een huis. ,,Het liefst centraal gelegen tussen het stadion, het trainingsveld en het vliegveld. Met een tuin, waar die kleine kan spelen. Het is een echte buitenmeid.”

Deze week waren Kuyts ouders en schoonouders over en kon zoonlief zijn familie een rondleiding geven op Anfield Road en trainingscomplex Mellwood. ,,Heel indrukwekkend. Zelfs in een leeg stadion kreeg ik al kippenvel. Laat staan als het vol zit. Overigens zijn de Europese avondwedstrijden pas echt bijzonder. Tenminste, volgens m’n ploeggenoten. Dat schijnt een belevenis te zijn. Buitenstaanders zijn vaak onder de indruk van wat zich afspeelt in een stadion, maar als topspelers zoiets onafhankelijk van elkaar vertellen dan moet het wel heel bijzonder zijn.”

Bij de rondtrip liet Kuyt de hele historie van de club aan zich voorbij trekken. ,,De successen, maar bijvoorbeeld ook de ramp op Hillsborough in 1989, waarbij liefst 96 Liverpool-fans de dood vonden. Zoiets tekent een club, het is een litteken, maar het brengt de mensen ook dichter bij elkaar. Voor de Liverpool-supporters is de club een religie. Hoewel de club natuurlijk groots is, heeft het een familiair karakter. Waarin ik vanaf de eerste minuut met warmte ben opgenomen.”

Om een andere reden was de rondgang op Anfield Road ook bijzonder emotioneel voor Dirk Kuyt. ,,Vooral vanwege de aanwezigheid van m’n vader. Hij is ernstig ziek. Het gaat nu goed met hem, maar je weet nooit voor hoe lang. Het vervulde me daarom van trots om daar zo met hem te lopen. Eigenlijk kwam van ons allebei een droom uit. Fantastisch dat hij erbij is.”

De ziekte van z’n vader is voor Dirk Kuyt nooit een reden geweest om een buitenlands avontuur op de lange baan te schuiven. Integendeel, zei hij wel eens. ,,Nu kan m’n vader het nog meemaken. Ik zie dat hij er intens van geniet. Het is geen man van veel woorden, maar een gevoelsmens. Eigenlijk hebben we nauwelijks over deze stap gesproken in de trant van: moet ik nu wel of niet gaan. Toen ik het vertelde, zag ik dat het goed was. Hij vindt het fantastisch om me vandaag m’n debuut te zien maken voor Liverpool tegen West Ham United. Als ik had nagelaten m’n droom achterna te gaan, had ik ook zijn droom verwoest.”

Tot dusver loopt alles op rolletjes en ontwikkelt het avontuur zich zoals verwacht. Van heimwee is ook geen sprake. ,,Hoewel we uiteindelijk zullen terugkeren naar Katwijk. Het gezin is toe aan deze uitdaging en we hebben er naar toe kunnen leven.” Liverpool doet alles om de familie Kuyt het zo veel mogelijk naar de zin te maken. Een echtpaar staat 24 uur per dag klaar, heeft ze wegwijs gemaakt in de Engelse havenstad, zelfs leren links autorijden, maar inmiddels gaan de Kuytjes al hun eigen weg. ,,Naar de bank, naar de supermarkt, de dagelijkse dingetjes.”

Op de club, in de spelersgroep is het al niet anders. Waarbij de aanwezigheid van Boudewijn Zenden, Jan Kromkamp en de Nederlands sprekende Poolse doelman Jerzy Dudek en Finse verdediger Sami Hyypiä het acclimatiseren vereenvoudigt. ,,Die maken me wegwijs. Iedereen bij de club geeft me het gevoel dat ze heel blij met me zijn en zoiets werkt goed bij mij. Zo heeft coach Rafael Benitez ook indruk op mij gemaakt.” Vandaar wilde Kuyt wachten op Liverpool hoewel andere grote kapitaalkrachtige clubs naar zijn diensten dongen. ,,De keus ging tussen Liverpool en Feyenoord. Kies je voor een club als Chelsea dan word je onderdeel van een roulatiesysteem. Kijk, als ik kwalitatief tekort kom op mijn concurrenten heb ik vrede met een plaats op de bank, maar van nature ben ik niet iemand voor de reservebank.”

Bij Liverpool lopen met Robbie Fowler, Peter Crouch en Craig Bellamy een aantal topspitsen rond. Het maakt Kuyt niet zenuwachtig. ,,Concurrentie is juist goed voor me. Die heb ik nodig om beter te worden. Op de training moet ik nu meer uit mezelf halen. Het niveau ligt hoger dan bij Feyenoord, maar dat is niet zo verwonderlijk. Overigens lopen er geen vedettes met sterallures rond. Zo iemand als Steven Gerard is zelfs eerder een wat teruggetrokken jongen.”

Vandaag volgt het debuut en Kuyt kijkt er reikhalzend naar uit. Druk voelt hij niet. ,,Nooit gevoeld ook. Bij Feyenoord liepen wel eens spelers rond als Elmander en Lurling, die op het trainingsveld alles konden, maar blokkeerden in De Kuip. Ik kan niet wachten via dat kleine karakteristieke gangetje het veld op te gaan. Maar eerst natuurlijk even de hand leggen op het schild boven de tunnel met het embleem van Liverpool daarop. Mooi, zulke rituelen. En vervolgens evenals bij Feyenoord keihard werken en dan zien we wel wat de wedstrijd tegen West Ham United brengt.”

Daarna volgen nog zeker twee bewogen dagen met het afscheid van het legioen van Feyenoord en de Gouden Schoen op het voetbalgala. ,,Het zullen allemaal indrukwekkende ervaringen zijn. Ik wil de fans van Feyenoord graag nog een keer bedanken. Drie jaar lang hebben we lief en leed gedeeld en dan ben ik niet iemand die de deur achter zich dicht trekt en niets meer van zich laat horen. Al blijft het jammer dat we geen prijzen hebben gewonnen. Daar hoop ik bij Liverpool verandering in te brengen.”

,,De Gouden Schoen wil zeggen dat we zelfs zonder hoofdprijs een rol van betekenis hebben gespeeld afgelopen competitie. De play-offs zijn op een drama uitgelopen, maar we moeten niet vergeten dat we met Feyenoord een goed seizoen hebben gedraaid. M’n tweede Gouden Schoen zie ik als bewijs daarvan. Persoonlijk vind ik het mooi om de Gouden Schoen nu zowel bij FC Utrecht als Feyenoord te hebben gewonnen. Het is een mooie afsluiting van m’n Nederlandse tijd. M’n droom Liverpool is de volgende uitdaging. Mijn Feyenoord-periode evenaren zal nauwelijks mogelijk zijn, maar ik ga er wel voor.”
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:38:26 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_41201151
Volgens de BBC viel ie geweldig in in de tweede helft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41203139
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 18:38 schreef tong80 het volgende:
Volgens de BBC viel ie geweldig in in de tweede helft.

vond hem goed spelen ja
jammer dat ie geen goal maakte, was er wel dichtbij
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:54:18 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_41203314
Hij kreeg een goede ontvangst daar, speelde prima en de fans waren zeer tevreden. Hij was eigenlijk beter dan ik verwacht had in dit team.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:21:12 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_41204121
Ok leuk om te horen/lezen

pi_41210554
Die vrije trap op zichzelf
pi_41210681
Wat een held is het ook, net weer bij MOTD

'How do you pronounce your name?'
'For you it's easier to say 'koit', actually it's 'dirk kuit', but you can say whatever you want.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41210717
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef mcyodogg het volgende:

'How do you pronounce your name?'
'For you it's easier to say 'koit', actually it's 'dirk kuit', but you can say whatever you want.

haha
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Trouwste user 2022 zondag 27 augustus 2006 @ 00:06:09 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_41210790

pi_41223130
Vanavond zit hij bij Studio Voetbal.
pi_41737592
quote:
Hoe echt is Dirk Kuyt?
Johan Derksen, mijn zeer gewaardeerde collega hoofdredacteur, opende onlangs de aanval op Dirk Kuyt. De Liverpool-spits zou onecht zijn, een imago hebben gecreëerd dat geen donder met de echte Kuyt te maken had.
Sportweek heeft deze week Dirk Kuyt op de cover staan. Verslaggever Bart Vlietstra ging op onderzoek uit en stelde zichzelf, anderen en Dirk Kuyt de vraag of het allemaal niet te mooi om waar te zijn was. Of het positieve, onbesproken gedrag van Kuyt overeenstemde met de werkelijkheid, of het allemaal niet te bestudeerd was, of Kuyt niet vooral een goede acteur was. Nou ja, u begrijpt de strekking.

Kuyt zelf is duidelijk: ‘Pas als mijn naaste omgeving zegt dat ik niet meer mezelf ben, zal ik daarover nadenken.’ Gelijk heeft-ie
Dirk Kuyt is geliefd, Dirk Kuyt doet geen rare dingen, Dirk Kuyt doet zelfs veel goede dingen. Dirk Kuyt staat altijd klaar voor de fans en voor de media. Wij cynische journalisten wantrouwen dat omdat wij niet geloven in het goede van de mens in het algemeen en van de voetballer in het bijzonder. Wij gaan er blind van uit dat, als een voetballer zich goed gedraagt, er een addertje onder het gras zit, dat hij dat doet om egoïstische redenen.
Ik kan me goed vinden in wat Hugo Borst zegt in het artikel: ‘Af en toe gaat Dirk over de top. Als ik hem dan voor de tiende keer ‘dit fan-tas-tische publiek’ hoor zeggen, wordt het mij te veel.’ Maar: ‘Er zijn gewoon mensen die in alles honderd procent het positieve zien. Van die good guys die zonder cynisme in het leven staan. Frans Bauer bijvoorbeeld.’
Zo is het natuurlijk. Omdat wij journalisten niet deugen, betekent dat niet automatisch dat Dirk Kuyt ook niet deugt.
Dat vond ik dus het goede van het verhaal in Sportweek. Een open eerlijk onderzoek. Met toch echt de conclusie dat er verdomd weinig mis is met Dirk Kuyt.

Frans Lomans
En vanavond opent ie zn rekening courant bij Liverpool
pi_41742033
Laat hem nog maar even wachten met doelpunten
pi_41743190
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat hem nog maar even wachten met doelpunten
Vanavond is een mooi moment om te scoren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_41829274
quote:
Kuyt: 'Nooit CL grootste frustratie'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 14 september om 18:39

Afgelopen dinsdag maakte Dirk Kuyt op 26-jarige leeftijd zijn debuut in de Champions League. Lang moest hij wachten omdat Feyenoord enkele jaren geen deelname kon afdwingen, maar in zijn eerste seizoen bij Liverpool kwam zijn droom uit. Hij kijkt tevreden terug, mede omdat de samenwerking met collega-spits Craig Bellamy goed verliep.

"Wat mezelf betreft, wil ik gewoon zo goed mogelijk mijn best doen. Het betekende veel voor me dat mijn teamgenoten na afloop de loftrompet over me staken. Mijn grote frustratie bij Feyenoord was dat ik er nooit de kans kreeg in de Champions League te spelen. Het is altijd mijn ambitie geweest op dit niveau te spelen en het heeft aan al mijn verwachtingen voldaan.”

Ook reageert hij nog even op de samenwerking met de andere aanvaller van Liverpool. “Hij is ook zo ontzettend snel. Verdedigers raken ervan van hun stuk. Ik had zelfs het gevoel dat hij af en toe te snel was voor de grensrechters. Er was minstens één buitenspelgeval, toen hij weer doordenderde, waar hij niet voor teruggefloten had mogen worden."
pi_41999917
pi_42016386
Filmpje?
pi_42016841
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 21 september 2006 @ 15:43:28 #127
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_42017011
quote:
mooi doelpuntje
Ze spreken het uit als KOUWT...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42017431
Komt al meer in de buurt dan Koit
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:56:02 #129
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_42072414
http://www.youtube.com/watch?v=CIiF0PPCD_I
Babayaro die Kuyt tegen het gras mept en geschorst wordt voor 3 duels.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:28:52 #130
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42080057
En weer gescoord
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:51:59 #131
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_42080808
wat een held
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:13:02 #132
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_42081458
Hij begint aardig te draaien daar in Liverpool.
Ik zie hem niet snel meer uit de basis verdwijnen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:24:55 #133
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:45:04 #134
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42082505
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_42082607
TT mag wel "[speler] Dirk Kuyt, de held van Liverpool, deel 3" worden.
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:01:08 #136
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42083035
Is er al een filmpje van zijn 2e goal?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:06:49 #137
15600 BB-King
Long live the King!
pi_42083257
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:01 schreef DenniZZ het volgende:
Is er al een filmpje van zijn 2e goal?
http://www.youtube.com/watch?v=IYgLbTUfBno

Mooie aanname en snoeihard binnen geschoten... typische Kuyt goal.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_42083427
pi_42083854
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:06 schreef BB-King het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/watch?v=IYgLbTUfBno

Mooie aanname en snoeihard binnen geschoten... typische Kuyt goal.
Tering, die gaat er lekker in.
pi_42083872
Mooie aanname ook!
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:24:21 #141
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42083974
mooie goal zeg vandaag, net als tegen ajax in feb
pi_42086985
heerlijke goal zeg
  Trouwste user 2022 zondag 24 september 2006 @ 09:35:53 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_42087749
Zat er mooi in.Hij doet het goed.

pi_42095889
Lekker meegenomen en direct ingeknald
pi_42231505
De Liverpool fans zijn helemaal gek van hem...
Hier wat reacties van het Liverpool forum:
quote:
On Sky's "Goals On Sunday" this morning, Alan Pardew said that what he'd seen of Kuyt so far led him to believe he will be right up there for Player Of The Season this year.....
quote:
Kuyt really is something and once again the manager has proved that when he goes in really big for a player (by our standards) he gets it right. Kuyt was big money for us, but he's definately worth every single penny. I'd actually go as far as saying that in todays market if the 9 million pounds figure is to be believed, we have absolutely stolen him.
quote:
i can see a cross between Robbie aka 97/98 and Ray Houghton in him.His world cup displays found me wanting but he is winning me over.
quote:
Probably the best "signed" striker the club has seen for over a decade. His finishing power is unreal.
quote:
I am loving Dirk, I really am. I did rate him before he signed and while you never know I had a feeling he'd be a massive hit in the premiership. He is big and strong and a great finisher but most of all he has an unbelievably good attitude and work rate. He was tracking back and tackling today when we were 2-0 up in the last five minutes, he is tireless and will do anything for the team.
He has that Gerrard mentality where a game is never lost and while he might not have that ability to single handedly win a match he is exactly the sort of player who will succeed in this league.
It is early days yet but his confidence is high and if he stays in the first eleven I cannot see him not scoring a bucket load for us. Is he a new Keegan or Dalglish? That might be jumping the gun by about five years but he has made agreat start and I like him a lot!!!
quote:
highly impressed,workrate,technique,power,stamina and the eye for goal,just glad he is playing for us
quote:
It is now understandable why Feyenoord fans loved him.

His workrate is something of a rarity.. found in players. Could very much be that beacon of light that everybody looks to when the chips are down.
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 september 2006 @ 18:04:42 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_42237788
Leuk om te lezen

pi_43012020
Schijnbaar een mooie goal vandaag.
quote:
1531: GOAL Liverpool 1-0 Aston Villa
Dirk Kuyt more than makes amends for his earlier miss, controlling a Sami Hyypia header on his chest and majestically volleying past Thomas Sorensen. Great technique from the Dutch destroyer with his father watching on for the first time at Anfield.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:52:24 #148
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43012037
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schijnbaar een mooie goal vandaag.
[..]
Hij maakt alleen maar mooie goals
pi_43012671
Had Kuijt ook weer even nodig, en dan ook nog de openingsgoal .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43013029
Durk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')