abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40942892
Sinds wanneer moeten we wakker liggen van Wit-Rusland?
Met deze selectie rollen we die Oostblokkers gewoon op.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:38:20 #177
145950 -matthijs-
veni, vidi, vici
pi_40944845
ja dat lijkt mij ook wel, maar tegen landen als Bulgarije en Roemenië heb je denk ik toch meer fysieke kracht en ervaring nodig op het middenveld. Het is dan beter denk ik als je al eerder speelt met zo'n middenveld, zodat ze ingespeeld zijn tegen die tijd.
check deze:
http://matthijsvdbeek.tk
pi_40955740
Jongens maak je geen zorgen. Komt allemaal wel goed. Alleen hopen dat het team zo blijft spelen als tegen ierland, dan maken we tijdens het EK ook egt kans. Huntelaar is iig een hele goede versterking en ik denk dat we met hem een hele gevaarlijke aanvalslinie hebben, vooral met van der vaart als aanvallende middenvelder erachter.
pi_40957331
Is de storm gaan liggen?
pi_40957449
Niks mis mee, met deze voorselectie. Van Nistelrooy en van Bommel gaan dit jaar de bank warm houden in Spanje. Van Bommel is zwaar overschat, ging pas presteren bij PSV toen Cocu kwam. In Oranje heeft hij nog nooit gepresteerd, je kan hem er wel bij hebben als wissel maar ik denk dat hij zichzelf als leider ziet (is 'm aangepraat). Aan een stoorzender in je groep heb je geen ruk aan. Van Nistelrooy heeft z'n beste tijd gehad en er zijn momenteel nu eenmaal betere voorhanden (Huntelaar en Kuyt).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 02:29:32 #181
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40959297
Kuyt is niet beter dan Van Nistelrooy, en RvN werd volledig verkeerd gebruikt. Van Bommel is gewoon een goede middenvelder, ik zeg niet dat hij de patron van Barça is maar het is gewoon een goede speler. Hij pakt genoeg minuten bij Barcelona, en is bruikbaarder voor Oranje dan De Jong, Janssen, etc.
pi_40965718
van Basten vind van niet... En je zegt het zelf RvN word volledig verkeerd gebruikt. Dat is de reden ook dat hij er niet bij zit. van Basten speelt een systeem waar RvN niet in past dus dan is het heel simpel RvN niet meer selecteren omdat er andere spelers zijn die wel goed bij zijn systeem passen. Huntelaar dus.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:23:08 #183
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40967505
Ik wil Huntelaar ook wel op een WK in actie zien tegen Portugal, kijken offie het dan net zo goed doet.
pi_40967515
Net zoals Huntelaar ajax gered heeft is hij nu Van Basten en het nl elftal aan het redden.
pi_40970625
daar heb je op zich wel gelijk in ja, vorig jaar heeft hij idd ajax gered. Nu doet hij dat bij t nederlandselftal maar dat komt ook omdat huntelaar de spits is die van Basten wilde hebben. Huntelaar heeft zich al bewezen tegen inter. Daar presteerde hij in zn eentje heel goed. Maakte t de verdediging zeer moeilijk
pi_40970654
Wanneer oefent Oranje tegen een land van betekenis??
pi_40971118
Engeland ergens in oktober/november zeg ik uit mn hoofd...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41116323
Zouden nu nog de toppers van Ajax de voorkeur krijgen boven spelers die wel op het hoogste niveau spelen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41116535
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:06 schreef du_ke het volgende:
Zouden nu nog de toppers van Ajax de voorkeur krijgen boven spelers die wel op het hoogste niveau spelen?
Natuurlijk, want de ajacieden moeten minder wedstrijden spelen, aangezien ze de CL vaarwel mogen zeggen. Zou me niet verbazen als Marco hiermee afkomt

Owjah, Ruud heeft al 2 keer gescoord voor Real, we zullen zien hoe dit verder gaat. Heel interessant, maar ook heel frustrerend
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:29:03 #190
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41120456
Hoeren van Basten met zijn zogenaamde stoïcijnse blik en arrogante houding

Dat ie maar op bokt en trainer wordt van ajax ofzo.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_41124284
quote:
Theo Janssen in voorlopige selectie

[quote]ZEIST - Theo Janssen zit in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de duels in de EK-kwalificatie met Luxemburg (2 september) en Wit-Rusland (6 september). De middenvelder van Vitesse maakte afgelopen woensdag tijdens de gewonnen oefeninterland tegen Ierland (0-4) zijn debuut in Oranje.

Khalid Boulahrouz, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder, Giovanni van Bronkhorst, Maarten Stekelenburg en Ryan Babel behoren ook tot de voorlopige selectie. Zij ontbraken om verschillende redenen tegen Ierland. Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij staan niet op de voorlopige lijst.

Bondscoach Marco van Basten presenteert zijn definitieve selectie voor de duels met Luxemburg en Wit-Rusland op vrijdag 25 augustus. De geselecteerde spelers komen op dinsdag 29 augustus in Noordwijk bijeen.

Voorlopige selectie:
Doel: Van der Sar, Timmer en Stekelenburg.
Defensie: Emanuelson, Heitinga, De Cler, Jaliens, Mathijsen, Van Bronckhorst, Boulahrouz en Ooijer.
Middenveld: Maduro, Sneijder, Van der Vaart, Janssen, De Jong, Schaars en Landzaat.
Aanval: Babel, Huntelaar, Van Persie, Robben, Kuijt en Vennegoor of Hesselink.
Wat een selectie weer. Sowieso al 4 plaatsen waar sterkere spelers voor zijn, waarom niet Luirink i.p.v. Heitinga, Greene i.p.v. Jaliens en Drost een keer een kans i.p.v. Emanuelson. Op het middenveld heb je De Zeeuw die beter presteert dan Maduro, Seedorf die in dit systeem perfect op de plaats van Landzaat of v.d. Vaart zou passen. Dan zou je Sneijder weer thuis kunnen laten. En Davids i.p.v. De Jong. Voorin zou je Zenden is op kunnen roepen in plaats van Babel of Vennegoor. Van Nistelrooij past dan weer niet in het systeem van v. Basten, maar die zou je met een paar kleine aanpassingen misschien ook weer anders kunnen gebruiken.

Het lijkt er verschrikkelijk veel op dat alleen de jonge talenten van Ajax de kans krijgen, en talenten van andere clubs gewoon genegeerd worden(Luirink, Drost, Greene, Afellay, De Zeeuw etc.)
pi_41129903
Ik word ook echt niet goed van zo'n selectie!! En wederom Maduro
Wat ziet Van Basten toch in die gast?! Gisteravond ook wederom zwaar benedenmaats gepresteerd tegen Kopenhagen en maar vol blijven houden dat er geselecteerd wordt op voetbalkwaliteiten
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 24 augustus 2006 @ 14:54:32 #193
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41130022
zolang Schaars maar de voorkeur krijgt boven Sneijder. Met Schaars draait het middenveld veel beter
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_41151687
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

Wat een selectie weer. Sowieso al 4 plaatsen waar sterkere spelers voor zijn, waarom niet Luirink i.p.v. Heitinga, Greene i.p.v. Jaliens en Drost een keer een kans i.p.v. Emanuelson. Op het middenveld heb je De Zeeuw die beter presteert dan Maduro, Seedorf die in dit systeem perfect op de plaats van Landzaat of v.d. Vaart zou passen. Dan zou je Sneijder weer thuis kunnen laten. En Davids i.p.v. De Jong. Voorin zou je Zenden is op kunnen roepen in plaats van Babel of Vennegoor. Van Nistelrooij past dan weer niet in het systeem van v. Basten, maar die zou je met een paar kleine aanpassingen misschien ook weer anders kunnen gebruiken.

Het lijkt er verschrikkelijk veel op dat alleen de jonge talenten van Ajax de kans krijgen, en talenten van andere clubs gewoon genegeerd worden(Luirink, Drost, Greene, Afellay, De Zeeuw etc.)
Ik had Zenden toch bewaard voor het middenveld.
Babel deed het niet slecht tegen Kopenhagen en heeft een goed schot in de benen.
Jammer alleen dat hij als linksbuiten word gebruikt, het lijkt mij echt een ideale spits maar dan meer in de rol van Henry bij Arsenal.
pi_41151891
aaah please, geen Zenden!
pi_41151948
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 02:49 schreef DrDentz het volgende:
aaah please, geen Zenden!
Ik zou hem toch een keertje willen zien in een oefenwedstrijd op het middenveld.
pi_41153537
Gelukkig geen De Jong, maar Sneijder
pi_41154074
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 02:37 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik had Zenden toch bewaard voor het middenveld.
Babel deed het niet slecht tegen Kopenhagen en heeft een goed schot in de benen.
Jammer alleen dat hij als linksbuiten word gebruikt, het lijkt mij echt een ideale spits maar dan meer in de rol van Henry bij Arsenal.
Babel heeft maar weinig wedstrijden echt goed gevoetbald, voor de spits heb je betere, die meer scoren en ook tegen de topclubs beter presteren. Babel is meer iemand voor de toekomst. En ik had Zenden wel linksbuiten gezet, want op het middenveld heb je al toppers en subtoppers zat. D'r is op het moment behalve Robben niet iemand die beter is als linksbuiten in Nederland.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:50:47 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41160599
quote:
Meerdink vervangt Robben bij Oranje

Uitgegeven: 25 augustus 2006 12:44

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft Martijn Meerdink opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland op 2 en 6 september.

De aanvaller van AZ vervangt Arjen Robben, die een kuitblessure heeft.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41160840
Dit dus:
quote:
Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Boulahrouz (Chelsea), Mathijsen (HSV), Van Bronckhorst (Barcelona), De Cler (AZ), Emanuelson (Ajax), Heitinga (Ajax), Jaliens (AZ), Ooijer (Blackburn Rovers).
Middenveld: Janssen (Vitesse), De Jong (HSV), Landzaat (Wigan Athletic), Schaars (AZ), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (HSV).
Aanval: Babel (Ajax), Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool), Meerdink (AZ), Van Persie (Arsenal), Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Meerdink is toch een rechtsbuiten? Wil hij dan zo gaan spelen: Van Persie, Huntelaar, Kuijt

Ook opvallend; niemand van PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')