quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Double-Helix het volgende:
oh en en bij het rukken hoef ik absoluut geen glijmiddel
In Nederland wordt er nauwelijks iemand besneden vanwege hygiene, dat is meer een bijkomstigheid. Het heeft vrijwel altijd een medische (of religieuze) reden. Meeste posters hier (waaronder TS en ik) zijn op hele late leeftijd besneden en kunnen dat dus wel degelijk vergelijken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:26 schreef BertV het volgende:
![]()
Gekke wereld.
Je hebt geen glijmiddel meer nodig om je eikel veel minder gevoelig is. Je zult nooit weten hoe het zou kunnen zijn geweest. Je ouders hebben dit maar voor je beslist.
Mgoed, Stockholmsyndroom, je kinderen zullen vast hetzelfde ondergaan.
Amerikaanse invloed op de wetenschappelijke wereld.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Hooguit met cognitieve dissonantie, en zelfs dat niet, want we hebben de wetenschappelijke wereld juist achter 'ons'.
Ik heb ook het idee dat ze de verdoving iets te krap uitgerekend hadden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:47 schreef synthesix het volgende:
[..]
Das inderdaad ook kut ja, maar bij mij hadden ze de verdoving denk ik ook iets te krap uitgerekend.
Ik voelde tijdens de operatie steeds klein pijnscheutjes, vooral wanneer hij door m'n eikel of frenulum aan het naaien was![]()
Rationaliseren heeft juist niks met stockholmsyndroom te maken. Evenzo zou je je gehele opvoeding, met alle verboden en verplichtingen van dien, als iets positiefs zien een uitwerking van het stockholmsyndroom noemen. Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:18 schreef BertV het volgende:
Het machtsmisbruik van de ouders rationaliseren = stockholmsyndroom
Al die verboden en verplichtingen zijn cultuur gebonden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Rationaliseren heeft juist niks met stockholmsyndroom te maken. Evenzo zou je je gehele opvoeding, met alle verboden en verplichtingen van dien, als iets positiefs zien een uitwerking van het stockholmsyndroom noemen. Dat slaat nergens op.
Herkenbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze de verdoving iets te krap uitgerekend hadden.
Ik voelde tot na de 12e verdoving bijna elk stukje dat hij aansnee..
alleen het proces is pijnlijk en afzien. daarna ben je nog trotser.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:45 schreef bersenka het volgende:
besnijden lijkt me nou echt niks, wees trots op je voorhuid en hou hem!!:P of het moet echt nodig zijn om hem te executeren
quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef Ringo het volgende:
Ik kan me gelukkig NIKS meer herinneren van mijn besnijdenis - ik was één.
quote:Maar je went eraan en nu weet ik niet beter.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:04 schreef L-IS het volgende:
ff een vraagje
ze hebben mijn voorhuid met oplosbare hechtingen aan de rand van de eikel vastgemaakt, zodra die hechtingen oplossen heb ik de voorhuid weer los? Zit daar echt naar te kijken namelijk
beetje domme vraag misschien maar de uroloog heeft mijn voorhuid met tijdelijke hechtingen vastgemaakt aan de rand van m'n eikel.. die dingen lossen naar 2 weken op.. mijn voorhuid moet dan toch weer loskomen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:44 schreef synthesix het volgende:
Ik snap je vraag niet echt l-is?
Ik bedoel dat ik me niets meer herinneren kan van de ingreep zelf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |