bron: http://www.jonesreport.co(...)x_jones_warning.htmlquote:Alex Jones predicted the 9/11 attacks stating "Osama Bin Laden would be blamed for flying planes into buildings including the WTC". He made this warning during the months of July and August of 2001;
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
http://prisonplanet.tv/articles/august2004/082604alexwarned.htm
He is now stating for the fist time since 9/11, that all indicators suggest a massive terror attack is imminent, facilitated by corrupt rogue elements in western governments, possibly before October.
LISTEN TO THIS BROADCST, THEN DO SOMTHING!
WE CAN STOP THIS!
We zullen zien.. en wat als het wel gebeurd?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef tonks het volgende:
Hmm ik voorspel dat het niet gebeurt.
Dit is geen conspiracy, dit is de waarheid,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:56 schreef Incomplete het volgende:
Waarom GC vervuilen met die conspiracy crap, net als tegenwoordig elk
sub forum, terwijl TRU er voor bedoeld is??
Koop ik een kratje bier voor alex jonesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef KC-Bone het volgende:
[..]
We zullen zien.. en wat als het wel gebeurd?
LOL. Hou je hart maar vast als je dat kratje aan het kopen bent...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Koop ik een kratje bier voor alex jones
Amen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef ixio het volgende:
[..]
Dit is geen conspiracy, dit is de waarheid,!
Niet boos worden. Maar het is conspiracy want de vragen van 9/11 zijn nog steeds niet beantwoord door de regering. Het is geen conspiracy theorie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef ixio het volgende:
[..]
Dit is geen conspiracy, dit is de waarheid,!
Niets?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef KC-Bone het volgende:
[..]
We zullen zien.. en wat als het wel gebeurd?
Uhm.. your point? Alex is al 10 jaar bezig met het onderzoeken van die shit. En in July 2001 zo noukeurig 9/11 voorspellen is wel hele andere koek.quote:Niets?
Voorspellen is niet zo moeilijk hé.
Ik voorspel voor het eind van het jaar een grote vliegramp, verder zal er een wereldleider op raadselachtige wijze overlijden, en in december veel doden na een natuurramp.
Komt er niets van uit dan kraait er niemand naar, komt er wel wat van uit dan is het het ultieme bewijs dat ik weet waar ik over praat en dat ik altijd gelijk heb.
Absoluut! Ik heb de radio gesprekken wel met een oud generaal uit het leger die de piloten kent die 93 hebben neergeschoten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
Ik geloof wel dat Flight 93 is neergeschoten door een straaljager.
Weet je überhaupt wel wat het woord "conspiracy" betekent? Dat de regering vragen nog niet beantwoord heeft houdt helemaal niet in dat iets een samenzwering is. Het is nog altijd een theorie, totdat er bewijs is dat het wat anders is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef KC-Bone het volgende:
[..]
Niet boos worden. Maar het is conspiracy want de vragen van 9/11 zijn nog steeds niet beantwoord door de regering. Het is geen conspiracy theorie.
Flight 93 is bewust uit de lucht gehaald, en is ook gewoon toegegevenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:13 schreef KC-Bone het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb de radio gesprekken wel met een oud generaal uit het leger die de piloten kent die 93 hebben neergeschoten.
Die piloten handelden tegen de wet in. Omdat ze geen toestemming hadden van Rumpsfeld. Die toespemming konden ze anders van de locale generaal krijgen. Die vond het wel goed maar Rumpsfeld dus niet. Toen hebben ze gewoon gedaan wat ze moesten doen. Die wet is in 2000 ingevoerd. Toevallig het.
93 moest het witte huis in moeten gaan wat de piloten en generaal niet toe konden laten. Maar dat is ze goddank niet gelukt.
Ik heb iets van iemand gehoord die uit die plek komt waar Flight 93 is neergehaald en daar staat dus ook een monument enzo en mensen die daar vandaan komen die hebben één keer op tv gezien dat er iets boven vliegtuig 93 vloog een straaljager dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:13 schreef KC-Bone het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb de radio gesprekken wel met een oud generaal uit het leger die de piloten kent die 93 hebben neergeschoten.
Die piloten handelden tegen de wet in. Omdat ze geen toestemming hadden van Rumpsfeld. Die toespemming konden ze anders van de locale generaal krijgen. Die vond het wel goed maar Rumpsfeld dus niet. Toen hebben ze gewoon gedaan wat ze moesten doen. Die wet is in 2000 ingevoerd. Toevallig het.
93 moest het witte huis in moeten gaan wat de piloten en generaal niet toe konden laten. Maar dat is ze goddank niet gelukt.
Dat bewijs is er dus genoeg. Maar ik wil alleen maar zeggen dat wel een beetje raar is dat de regering van de VS niet gewoon antwoord kan geven op wat, voor hun, simpele vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wel wat het woord "conspiracy" betekend? Dat de regering vragen nog niet beantwoord heeft houdt helemaal niet in dat iets een samenzwering is. Het is nog altijd een theorie, totdat er bewijs is dat het wat anders is.
De lijkschouwer was ook terplekke.. alleen hij was na 5 minuten al weer weg omdat er geen lijken waren. "Not a single drop of blood"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb iets van iemand gehoord die uit die plek komt waar Flight 93 is neergehaald en daar staat dus ook een monument enzo en mensen die daar vandaan komen die hebben één keer op tv gezien dat er iets boven vliegtuig 93 vloog een straaljager dus.
En die opmerking heeft als toegevoegte waarde...?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:26 schreef DonGorgon het volgende:
jajaja
ik denk dat dat 14 november 2006 gaat worden, aan de hand van wat Kaballah berekeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |