Die is vast per ongeluk gedelete. Mods zijn ook maar mensenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef ivetje het volgende:
Die was het dus niet...het stond in onzin. Zaten een paar modjes bij. Ging op een gegeven moment over of het topic nog wel open moest blijven, wat het nut ervan was.
Heel vreemd...zie hem echt nergens meer :S
Dat neem je terug!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die is vast per ongeluk gedelete. Mods zijn ook maar mensen.
Ik ken een mod, heatwave is zn naamquote:
Kan desbetreffende mod niet gaan staken danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
And we have a winner!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:09 schreef yvonne het volgende:
Gemerged?
Dat hebben ze jou wijs gemaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh.. Was het een quiz?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
And we have a winner!!!
[afbeelding]
Alsjeblieft. Je hebt gelijk
misschien moet ik toch maar eens wat verder kijken dan mijn neus lang is he![]()
Jij ook een taart danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh.. Was het een quiz?
Wist ik nietAnders deed ik wel mee
Je had natuurlijk ook even in het ONZ FB topic kunnen vragenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
And we have a winner!!!
[afbeelding]
Alsjeblieft. Je hebt gelijk
misschien moet ik toch maar eens wat verder kijken dan mijn neus lang is he![]()
Wist niet waar ik em moest neerzettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook even in het ONZ FB topic kunnen vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |