Met de familie 'Mag dat', en Badman & Robijntje En de mini serie "de Fohn"quote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef Tism het volgende:
Ik vond Rembo & Rembo altijd wel erg vet! Vooral die pudding scene! Lol!
Jep! Die was idd geweldig!quote:Op maandag 4 september 2006 14:33 schreef aBitch het volgende:
Ik heb geen zin om alle deeltjes en pagina's langs te lopen maar....
de LOLO bal is die al voorbijgekomen!?!?!
wat was dat een geweldige uitvinding!
die had ik idd ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ken ze inderdaad ook beter als manenschijven.
En uit dezelfde tijd:
[afbeelding]
Van dezelfde maker als de welbekende kubus.
Nou, ik moet eerlijk toegeven, ik ben er een paar keer raar vanaf gestuiterd..quote:Op maandag 4 september 2006 14:33 schreef aBitch het volgende:
Ik heb geen zin om alle deeltjes en pagina's langs te lopen maar....
de LOLO bal is die al voorbijgekomen!?!?!
wat was dat een geweldige uitvinding!
Wow! Ja! Jee, want vond ik die engquote:Op zondag 3 september 2006 11:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb niet alle topics door gelezen maar ik vond de serie "V" altijd superspannend.
Met buitenaardse wezens die ratten aten.. doodeng toen.
[afbeelding]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Wow! Ja! Jee, want vond ik die eng
Is die nooit op video of dvd gekomen?
Waar weg dan? Op internet krijg ik niets te zien wat op die film sloeg.quote:
Ik bekijk nog vaak Rembo & Rembo op het internet!quote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef Tism het volgende:
Ja daar keek ik ook naar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:34 schreef JvdK het volgende:
barbapapa was wel echt de bom...
[afbeelding]
JAAAAAAquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:53 schreef Bolletje... het volgende:
Kan iemand zich Johan en Pierewiet nog herinneren?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:53 schreef Bolletje... het volgende:
Kan iemand zich Johan en Pierewiet nog herinneren?
Dit is zo onbekend, maar ik zie al..... VTM op de plaatjes en Bomma in het kasteel, dat moet belgisch geweest zijn. Dat zal dus alleen in de grens streken met belgie te zien zijn geweest. Echt totaal onbekend hier.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:16 schreef Rolex18038 het volgende:
Enneuh... Het Liegebeest !
Wij hadden Betamaxquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:45 schreef uncle_sjohie het volgende:
Barbapapa op onze V2000, geweldig!!
'V' idd.quote:Op zondag 3 september 2006 11:57 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik heb niet alle topics door gelezen maar ik vond de serie "V" altijd superspannend.
Met buitenaardse wezens die ratten aten.. doodeng toen.
[afbeelding]
Ook ik heb het heel vaak gezien. Het kwam na tiktak op belgiëquote:Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef Evik het volgende:
[..]
Dit is zo onbekend, maar ik zie al..... VTM op de plaatjes en Bomma in het kasteel, dat moet belgisch geweest zijn. Dat zal dus alleen in de grens streken met belgie te zien zijn geweest. Echt totaal onbekend hier.
Dag plons, de gekke kikkerquote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ook ik heb het heel vaak gezien. Het kwam na tiktak op belgië
Tof vond ik dat altijd!
Kan iemand zich trouwens plons de kikker nog herinneren !
Weet je ook het begin liedje nog??quote:Op zondag 10 september 2006 18:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dag plons, de gekke kikker
dat was een mooi verhaal
bedankt, nou gaan we slapen
tot morgen...alemaal
*kwaakkwaak
nee, ik herinner me niets
die wist ik dan niet meerquote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Hilzillah het volgende:
Jaaaaaaaa!
[afbeelding]
Op de boerderij lopen opgewekt en blij negen gele kuikens netjes op een rij. De hond ligt in zijn hok, de haan zit op zijn stok. De kat heeft nieuwe poezen en ligt heel luid te soezen. KWAAK KWAAK... Dag plons, gekke kikker. Vertel ons nu eens gauw, wat er vandaag gebeurde, we wachten nu op jou.
Totaal niet onbekend dus! Was reuze populair.... overigens: hier in Den Haag was het prima te ontvangen!quote:Op zondag 10 september 2006 17:03 schreef Evik het volgende:
[..]
Dit is zo onbekend, maar ik zie al..... VTM op de plaatjes en Bomma in het kasteel, dat moet belgisch geweest zijn. Dat zal dus alleen in de grens streken met belgie te zien zijn geweest. Echt totaal onbekend hier.
quote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ook ik heb het heel vaak gezien. Het kwam na tiktak op belgië
Tof vond ik dat altijd!
Kan iemand zich trouwens plons de kikker nog herinneren !
Bijna goed!quote:Op maandag 11 september 2006 00:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
o my god. je bedoelt die schaapjes die dan uit die klok kwamen?
Ik kan me herinneren dat ik als kind dan werd gehypnotiseert door het zien van die klok en
het horen van die stilte.En ik bleef dan kijken tot die schaapjes eruit kwamen![]()
En dan was er weer een stilte en toen 'Plons'!
toch?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef mistermaniac het volgende:
Zoo gister nog even weer "back to the 80's"
Even nog de complete Back to The Future box gekocht
Ja! die schaapjes ja!.... hehehe.....quote:Op maandag 11 september 2006 00:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
o my god. je bedoelt die schaapjes die dan uit die klok kwamen?
Ik kan me herinneren dat ik als kind dan werd gehypnotiseert door het zien van die klok en
het horen van die stilte.En ik bleef dan kijken tot die schaapjes eruit kwamen![]()
En dan was er weer een stilte en toen 'Plons'!
toch?
Was dat niet de DJ cat show?quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zag iemand wel eens op zaterdagmorgen naar Super Channel? Dan had je een soort van telekids achtig programma met Cool Cat en Linda de MolEn op Zondag presenteerde een of andere gozer dan die show met een ander beest (lees; man in pak... Rude Dog ofzo?)
Dat was Sky Channel, en de DJ Kat (with a K) showquote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Zag iemand wel eens op zaterdagmorgen naar Super Channel? Dan had je een soort van telekids achtig programma met Cool Cat en Linda de MolEn op Zondag presenteerde een of andere gozer dan die show met een ander beest (lees; man in pak... Rude Dog ofzo?)
Haha, ik zit hier dat topic door te lezen en was van plan Superliegebeest en Carolientje te posten. Bij de laatste pagina aangekomen hoef ik dat dus niet meer te doen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef Rolex18038 het volgende:
Nog zo een van de VRT: Carolientje en kapitein Snorrebaard
Waar ging het nu ook alweer over ?
Carolientje is een klein meisje die altijd haar duikbootje bijheeft.
Op een dag ontdekt ze dat in haar duikboot een kapitein woont, Carolientje wordt klein zodat ze in het bootje kan
en dan gaan ze samen op reis naar de meest vreemde landen.
Met die heerlijk lieve accentjesquote:Op zondag 10 september 2006 18:45 schreef Hilzillah het volgende:
Jaaaaaaaa!
[afbeelding]
Op de boerderij lopen opgewekt en blij negen gele kuikens netjes op een rij. De hond ligt in zijn hok, de haan zit op zijn stok. De kat heeft nieuwe poezen en ligt heel luid te soezen. KWAAK KWAAK... Dag plons, gekke kikker. Vertel ons nu eens gauw, wat er vandaag gebeurde, we wachten nu op jou.
Een van de Rembo's zit nu te liften in Peking Expressquote:Op zondag 3 september 2006 18:51 schreef Tism het volgende:
Ik heb een TikTak DVD thuis liggen voor m'n zoontje, vindt 'ie ook prachtig.quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef Rolex18038 het volgende:
[..]
Totaal niet onbekend dus! Was reuze populair.... overigens: hier in Den Haag was het prima te ontvangen!
En inderdaad, na TikTak..... (zijn m'n dochtertjes trouwens ook dol op).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |