Kwestie van de stickertjes goed plakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ken ze helemaal niet![]()
De kubus wel...*zucht* Volgens mij heb ik er ergens nog één ..Verslavend die dingen....en frustrerend
Jee, kan wel merken dat ik een jonger broertje hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En hoe is hij aanvankelijk bekend geworden? Juist...
[afbeelding]
Eerst als onderdeel van Tineke (De Nooij), later werd het een apart programma.
En wie herinnert zich Doet 'ie Het Of Doet 'ie Het Niet nog?
Die film was ook leukquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwestie van de stickertjes goed plakken
En Biekquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Supertof man! Nee, gers heette dat toen
En die heb ik dus wel gemistquote:
je kon ze ook gewoon uit elkaar draaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kwestie van de stickertjes goed plakken
Ik meen me te herinneren dat eentje er niet bij was, volgens mij george Peppard?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zagen hoe tienduizen Nederlanders een glimp van hen op kwamen vangen. Dat zie ik niet gebeuren met de acteurs uit de televisieseries van nu. Maar George Peppard, Dwight Schultz, Dirk Benedict en Mr.T waren echt mateloos populair indertijd.
Als ik me niet vergis is dat bros? Ik vond de chocolade reep beter eerlijk gezegt.quote:
Airwolfquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:50 schreef Koningin het volgende:
Aaaaah, nooit geweten van deze reeks.
Wat supergaaf topic
Ben ook kind geweest in de jaren '80
Al die dingen brengen jeudsentiment naar boven![]()
Poppels
Electro
21 jumpstreet
Airwolf![]()
Dwayne Wayne bril heb ik ook gehad
Naar voren naar voren naar voren...STOP! Linksom draaien, naar voren naar voren naar voren naar voren...STOP!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
En Labyrinth met PJ Rens...moesten ze met gele laarsjes over zo'n blauw vlak schuifelen...
Spannend!![]()
Vet! Die had ik ook! Hoe heet dat ding ook al weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Ferdo het volgende:
En uit dezelfde tijd:
[afbeelding]
Van dezelfde maker als de welbekende kubus.
OMG That just Hurts My Eyes..quote:
Rubik's Magicquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:45 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Vet! Die had ik ook! Hoe heet dat ding ook al weer?
Bedankt!quote:
Als de mensen van KFC dit filmpje ontdekken gaan ze die gebruiken voor hun "Zo! Die is goed met..." reclame campagnequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |