Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik zit te eten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Chowi het volgende:
Puike TT, Snakey.
dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stelletje homo's, zelfs voor een beetje vrouwelijk schoon komt d'r een slotje.
Je mag best wat dimmen. Ik sluit alleen de kuttopics net zoals elke mod.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef tritri het volgende:
chowi moet eens optiefen elke topic te sluiten,niet alles moet een mening hebben
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag best wat dimmen. Ik sluit alleen de kuttopics net zoals elke mod.
Ze doet het de afgelopen week prima naar mijn mening, zeker als je bekijkt op welk moment ze is aangesteld als modje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef tritri het volgende:
chowi moet eens optiefen elke topic te sluiten,niet alles moet een mening hebben
Ik geloof niet dat ik in de meerderheid ben als ik naar onderin scroll.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:34 schreef tritri het volgende:
[..]
jij ook dimmen met het topic sluiten,kijk maar eens effe naar hoeveel topics jij sluit in onz vergeleken met de andere mods.
In PUB wordt 'ie vast alsnog gesloten, dus ik zie het punt niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef JDude het volgende:
Pleur dat topic nou maar gewoon naar PUB. Scheelt hier de kansloze discussie... en de "hiihii, schrijf m'n username op je tiet"-kinders zijn ook weer blij.
Qua niveau past het er prima.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:37 schreef Chowi het volgende:
In PUB word 'ie vast alsnog gesloten, dus ik zie het punt niet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, en zie sig. Ik raak in Shock.
kon je ook op msn zeggen kutventquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.
En trouwens, dat het jou zo opvalt dat er veel gesloten wordt is vrij logisch. Je baggert namelijk bijna alleen maar, en dat gaat op slot.
wat denk je zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ie niet weer eventjes open en als we de foto's hebben weer dicht* lieve oogjes enzo *
Ik was jou vergeten, sorry.quote:
krijg ik nu een ava met baggerking jaar 2006?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je weer eens stront in je ogen? Ik denk dat ik heel wat meer sluit, maar het is maar net het moment van wie op dat moment online is.
En trouwens, dat het jou zo opvalt dat er veel gesloten wordt is vrij logisch. Je baggert namelijk bijna alleen maar, en dat gaat op slot.
Bemoei jij je er eens niet mee, je kan hier wel slowchattend met iedereen mee klagen maar daar word alles niet anders van hoorquote:
ik slow chat nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens niet mee, je kan hier wel slowchattend met iedereen mee klagen maar daar word alles niet anders van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |