Zij mag mij er mee verassen. Sorry dat de conversatie zo raar verliep. Ik zat er niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
Wat wou je ermee doen dan?
Je vriendin verrassen?
Steeds afwisselend, lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:28 schreef Gremen het volgende:
Dat van die ijsklontjes ken ik nog niet, gebruik je die dan voor of na het kaarsvet? of steeds afwisselen?![]()
Maar als het er een beetje heet aan toe gaat (letterlijk! en figuurlijk), zal je er wel een hoop nodig hebben!
iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
dat pijnlijke valt reuze mee. Alleen moet je de kaars niet te dicht op de huid houden als het kaarsvet valt en als het ff kan geen gekleurden kaarsen gebruiken
moeten niet per ongeluk het kaarsvet met het frituurvet verwisselen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef mystery1980 het volgende:
nog een tipje: hoe geiler je bent hoe dichter bij je de kaars kan houden. Hoe geiler je bent des te minder pijn je voelt, dus voor degenen hier die roepen dat het te pijnlijk is.....
ritje Beverwijk wordt het danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:59 schreef bellagio het volgende:
[..]
moeten niet per ongeluk het kaarsvet met het frituurvet verwisselen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |