Lijkt me iets eerder te wezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef Allantois het volgende:
1995
Je zit er dicht bij in de buurtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:01 schreef U het volgende:
pfoe, 1875?
(erg lang geleden in elk geval)
Ja, he?quote:
Wat is er raar aan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:19 schreef Homdeck het volgende:
Beetje rare vraag. Procentueel gezien het meest, namelijk 5,3 miljoen.
Ik had je toch iets meer krediet gegeven, Homdeck.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
5,3 miljoen procent?
ja duh, maar dan is het dus absoluut en niet procentueel.quote:
Maar er staat toch ook 'aantal gebruikers'? Of is de vraag later aangepast?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:24 schreef Homdeck het volgende:
ja duh, maar dan is het dus absoluut en niet procentueel.
maar dan had het woordje procentueel m.i. weggelaten moeten worden. Er wordt verwezen naar een percentage, waarna een absoluut aantal volgt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar er staat toch ook 'aantal gebruikers'? Of is de vraag later aangepast?
een beetje ironie is duidelijk niet aan jou besteed. mijn excuses.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:26 schreef Chen het volgende:
Pffft.... Homdeck, miereneuker
Yay!quote:
en ik dacht dat ik slim plan had bedacht, mislukt iequote:
Ach, Jajong!quote:
Klopt als een autoboes!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Jajong het volgende:
Sam & Max hit the road
Full Throttle
Day of the Tentacle
Curse of Monkey 1t/m4
The Dig
Hmm. Monkey Island 3?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Asmodian het volgende:
Sorry dattie ietwat ongeinspireerd is, Jajong, ik had natuurlijk moeten vragen hoe je ervoor zorgt dat de mummie de schoonheids-contest wint in
Nee, da's ook Day of the Tentaclequote:
ja, geweldig spel is datquote:
Monkey Islandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:42 schreef Asmodian het volgende:
Shit! Ik had gisteren een betere vraag willen stellen en nu ik zie dat er meer Monkey Island liefhebbers zijn, ga ik dat zo doen ook, als ik weer de beurt krijg
Dat is 1.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:43 schreef Soempie het volgende:
glottis
verdorie! eva!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
Manny & Meche
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:46 schreef Jajong het volgende:
Manuel "Manny" Calavera is 2, en Asmo maakt het af met Mercedes "Meche" Colomar!
Asmo +1
http://en.wikipedia.org/wiki/Grim_Fandango
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |