Je weet het erg 'goed' te vertellen. Krijg er al helemaal zin inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:09 schreef erodome het volgende:
Tja, denk dat ik snel zat zou worden van die stroboscoop, die vogelspinnen mogen van mij thuis blijven, vind het een beetje zielig voor die beestjes om daar rond te moeten dwalen, straks wordt er nog 1 geplet of hij valt omdat je hem perongelijk een zwiepje geeft, ik zou me te druk om hun welzijn maken iig.
Dan blijven het vastgebonden worden en het lekkere meisje in legeroutfit over, ok daar ga ik wel voor, dat mag me wel gebeuren
De sfeer leuken we dan wel anders op, hebben we geen vogelspinnen voor nodig, maar wat oud wapentuig aan de muur enzo, echte fakkels aan de muur, misschien wat leuke martelwerktuigen om de boel wat op te vrolijken(voor de sier of misschien wel voor meer)
Zwepen mogen niet ontbreken, een mooie dikke flogger om op te warmen en wat zwepen waar je bang van wordt als je ernaar kijkt(ja he het is fantasie, daarin word ik geslagen met een hele dikke bullswhip, zoene die de voren in je lijf trekt, maar in fantasie heb je daar geen last van, dus blijft het leuk).
Grote ijzeren ringen aan plafon en muren, om alle mogelijkheden gedekt te hebben, zware kettingen om omhoog te halen en een breed scala aan dingetjes en gedoetjes voor het fijnere martelwerk en het genot, denk aan dingen als kaarsen voor het kaarsvet, ijsblokjes, gags, mondklemmen, andere klemmetjes, pizzasnijdertje(dat voelt zo lekker over je lichaam heen) , veren, vibrators e.d. in verschillende maten en wat natuurlijk niet mag ontbreken in de fantasie is een man erbij, die dan in dit geval van mevrouw in legeroutfit mij zomaar moet misbruiken, snik, arme ik
Ok, laten we het hier maar bij houden, ik draaf door
Is toch geil als ze over je heen lopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef ed_reeb het volgende:
ik snap de vogelspinnen niet
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:09 schreef erodome het volgende:
Tja, denk dat ik snel zat zou worden van die stroboscoop, die vogelspinnen mogen van mij thuis blijven, vind het een beetje zielig voor die beestjes om daar rond te moeten dwalen, straks wordt er nog 1 geplet of hij valt omdat je hem perongelijk een zwiepje geeft, ik zou me te druk om hun welzijn maken iig.
Dan blijven het vastgebonden worden en het lekkere meisje in legeroutfit over, ok daar ga ik wel voor, dat mag me wel gebeuren
De sfeer leuken we dan wel anders op, hebben we geen vogelspinnen voor nodig, maar wat oud wapentuig aan de muur enzo, echte fakkels aan de muur, misschien wat leuke martelwerktuigen om de boel wat op te vrolijken(voor de sier of misschien wel voor meer)
Zwepen mogen niet ontbreken, een mooie dikke flogger om op te warmen en wat zwepen waar je bang van wordt als je ernaar kijkt(ja he het is fantasie, daarin word ik geslagen met een hele dikke bullswhip, zoene die de voren in je lijf trekt, maar in fantasie heb je daar geen last van, dus blijft het leuk).
Grote ijzeren ringen aan plafon en muren, om alle mogelijkheden gedekt te hebben, zware kettingen om omhoog te halen en een breed scala aan dingetjes en gedoetjes voor het fijnere martelwerk en het genot, denk aan dingen als kaarsen voor het kaarsvet, ijsblokjes, gags, mondklemmen, andere klemmetjes, pizzasnijdertje(dat voelt zo lekker over je lichaam heen) , veren, vibrators e.d. in verschillende maten en wat natuurlijk niet mag ontbreken in de fantasie is een man erbij, die dan in dit geval van mevrouw in legeroutfit mij zomaar moet misbruiken, snik, arme ik
Ok, laten we het hier maar bij houden, ik draaf door
Een formicofilist! Op Fok! Dat ik dat nog mag meemaken!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef Corelli het volgende:
[..]
Is toch geil als ze over je heen lopen.![]()
Jawel, want gewone sex is tegenwoordig best wel kinky en apart enzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
....Paard orgie?![]()
Noem maar wat?
Verders heb ik niks met spinnen, strotoscoop, vrouwen in latex pakjes met SM neigingen, met naald hakken op ballen lopen, vastgebonden zitten en in je zak getrapt worden.
Ben ik dan saai en hoor ik er niet meer bij?![]()
Phiew!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jawel, want gewone sex is tegenwoordig best wel kinky en apart enzo
een wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een formicofilist! Op Fok! Dat ik dat nog mag meemaken!![]()
Dit is dus geen SM topic. Van hard SM hou ik ook niet. Ik ben meer van de Soft SM zoals in mijn OP. Een kelder is dus ook niet noodzakelijk. Kan gewoon in de huiskamer mits het goed donker isquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
....Paard orgie?![]()
Noem maar wat?
Verders heb ik niks met spinnen, strotoscoop, vrouwen in latex pakjes met SM neigingen, met naald hakken op ballen lopen, vastgebonden zitten en in je zak getrapt worden.
Ben ik dan saai en hoor ik er niet meer bij?![]()
ik geef me niet volledig blootquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
Kom maar op, wie heeft er een nog vagere seksfantasie?
Jij wilde je vriendin onderwerpen aan een paardengangbang?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:36 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Phiew!
Gelukkig!
Hoef ik niet met mijn girl naar de manege en om uit te zoeken hoe ik haar mijn fantasie zou gaan brengen en uitvoeren!!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |