Jij bent een van de weinige met een kuttige MSN, kan je niets sturen remember...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet die noot toch ook es vragen om wat sets inderdaad![]()
Maar ja.. ik luister ze toch bijna nooit.. geen tijd.. in de auto geen radio/cd
Nee man, ik open er zat. Ik suck alleen in titelsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef Atuniel het volgende:
Ook voor het eerst in je leven dat je een gijsjestopic opent vlgs mij he
Dat moet als het goed is verholpen zijn... ik kan met gijsje ook weer bestanden uitwisselenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige met een kuttige MSN, kan je niets sturen remember...
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluitenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet die noot toch ook es vragen om wat sets inderdaad![]()
Maar ja.. ik luister ze toch bijna nooit.. geen tijd.. in de auto geen radio/cd
Nerd!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluiten30GIG aan muziek!
cd's
Ohw prima, ik zie je vanzelf wel een keer erom vragen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat moet als het goed is verholpen zijn... ik kan met gijsje ook weer bestanden uitwisselen
dat heb ik ook, zelfs een kaartlezer in de radioquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb net een andere radio besteld.... eentje met USB aansluiting..... kan ik een 2,5" hd op aansluiten30GIG aan muziek!
cd's
heb deze besteldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
Zit net te kijken Brown naar die radio's.. geile dingen inderdaad
En zon externe HD kost ook in principe geen drol
Komt nog wel es... lekker rustig nu onderweg.
en?? bevalt dat??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, zelfs een kaartlezer in de radio
mijn pimp-auto heerst
rijbewijsquote:
Dat welquote:
Ik zie waarom:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb deze besteld
http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-G722&catid=155
20 euro een hd case...
hd's hier in overvloed op me werk
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zie waarom:
Specs:
TI/Burr-Brown 24-bits DAC![]()
![]()
zal wel ja, is de provider voor scholenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Surfnet is ook onze provider geloof ik.
die is zich scheel aan het wippen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Waar is die lekkere Limbo'er eigenlijk?
4 weken zijn toch al om?
Ah de avondshift is weer van de partijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:Dus ik moet MSN installeren om de FFXII OST te ontvangen....
OK![]()
Waar is de laatste msn versie?
Slechtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef Atuniel het volgende:
Deze doet het alweer Sjo:
[afbeelding]
http://join.msn.com/messenger/overview2000quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:Dus ik moet MSN installeren om de FFXII OST te ontvangen....
OK![]()
Waar is de laatste msn versie?
Trouwens erg om gelachen,..... sleecht met duimquote:
Ja was weer zon berusting er in he..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trouwens erg om gelachen,..... sleecht met duim![]()
Je hebt een groter plaatje als je wilt..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze bedoel je !
[[url=http://gamerscorechart.com/theme/xbox/Sjotime.png]afbeelding][/url]
Maar ik vind mijn blog wel grappig.... jij hebt die al een tijdje geloof ik.
Moest ik wel om lachenquote:Butch NL's Xbox - 8/14/2006
Don't worry... I'll wait...
Serieus,.........die gamerscorequote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef Atuniel het volgende:
http://gamerscorechart.com/xbox/compare-tags/
Deze is ook wel geinig.
Moest ook wel om deze lachenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je hebt een groter plaatje als je wilt..
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=Butch%20NL
Dan klikken op dat diagram.. krijg je de historie en kan je de url gewoon aanpassen naar Sjotime..
[..]
Moest ik wel om lachen
Tis wel een huillie hoor.. ff een dag niet gamen.. meteen de dramaqueen uithangen dat dingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest ook wel om deze lachen
Butch NL's Xbox - 8/7/2006
Due to severe lack of gaming... I am thinking of shutting myself off... permanently... let's see how Butch NL digs on that!
quote:Butch NL's Xbox - 8/12/2006
Butch NL decided to ride the gamer-train yesterday. I will admit it... I was happy. What is the gamer score? 5326 is what it is! That is a gain of 125 points over last time! He played Kameo, PGR 3 gaining 2 achievements, American Wasteland gaining 3 achievements, and laughed with joy and glee the whole time. I like making people happy.
I just want to also mention that I am happy with my owner Butch NL. His gamer reputation increased yesterday proving to me and others that people like us... and we like people.
Whahahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:09 schreef Atuniel het volgende:
compare met rouge... hij past er niet eens op
[[url=http://gamerscorechart.com/compare/R0u6e/Butch_nl.png]afbeelding][/url]
Oh .... eehh ....ja... dat kan ookquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Die rouge
[[url=http://gamerscorechart.com/theme/xbox/R0u6e.png]afbeelding][/url]
http://gamercard.xbox.com/R0u6e.card
Ja... dat is van 1 dag he...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Die rouge
[[url=http://gamerscorechart.com/theme/xbox/R0u6e.png]afbeelding][/url]
http://gamercard.xbox.com/R0u6e.card
2 Ezelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vanavond weer een achievement erbij
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:53 schreef Chocobo het volgende:
SHIT
Vissers na 11 maanden teruggevonden
Daar moet ik een docu van zien.... I should't be alive van Discovery bv
quote:Twee van hen zijn overboord gesprongen na een paar dagen
lekkerste chick op aarde!quote:
Nicole Kidman weer welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:20 schreef Chocobo het volgende:
Dat kan,.... persoonlijk vindt ik haar zo aantrekkelijkNet als Nicole Kidman,.... wat een vrouwen
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee dat niet, alleen voor mij niet zo bijster bijzonder hoor
zoooooooo geilquote:
My niggerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
I'm with B on this one. Ze heeft wel iets (lekker lichaam ofzo) maar nee, doe mij maar een ander.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
News bloopers... altijd leuk
http://www.dumpalink.com/media/1155721070/Funny_News_Bloopers
die gozerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
WHAHAHAHAHA![]()
http://www.nothingtoxic.c(...)Head_Trying_to_Skate
en je hebt thuis geen internetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:07 schreef mr_Brown het volgende:
typhus.... kut ebay...... wil naar huis ... maar moet nog 8 minuten wachten of ik gewonnen heb
godver!quote:
Heerlijk Gijs.... veel plezierquote:
Gaat lukken! Heb zojuist 96 halve liters voor 3 personen ingeslagenquote:
OMGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gaat lukken! Heb zojuist 96 halve liters voor 3 personen ingeslagen
POEPIEEEEEEquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:58 schreef Quinny het volgende:
Ik haaat het als het onweert en ik ben alleen thuis![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
POEPIEEEEEEIk haat het als ik op mijn werk zit en jij in je pyjama thuis
Tja,... dan moet je even opblijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kut knallen, ben iedere keer bang dat er een wakker wordEn zelf schrik ik nog het meest denk ik
Het trekt alweer verder. Jammer he !!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,... dan moet je even opblijven![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het trekt alweer verder. Jammer he !!
Ga maar lekker slapen hoor!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het trekt alweer verder. Jammer he !!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen hoor!!![]()
Serieusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Quinny het volgende:
Het is trouwens onwijs leuk om te zien hoe kinderen je na doen.
Vanmiddag moest ik van Daan op de grond gaan liggen in zijn kamer en moest ik gaan slapen van hem (waarschijnlijk durfde hij het niet aan om me in zijn bed te leggen) . Staat die bij de deur en zegt: " Weltrusten, tot morgen en niet.... Waarop ik dus moest zeggenhuilen!![]()
Verder heb ik vandaag alweer een aantal rollen behang aan hem verspeeld. Maar die kleine momenten maken het weer allemaal goed
prima, alleen de USb aansluiting nog niet gebruikt. Kaartlezer wel en dat gaat gewoon primaquote:
Weer lekker aan het werk Gijsquote:
Neequote:
Whahahaha... ah je bent nog op een leeftijd waar het makkelijker gaat.. eenmaal voorbij de 27 begin je te merken dat je wat meer aan je slaap gehecht raaktquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NeeTrek het nu al niet meer
zoooo mooiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whahahaha... ah je bent nog op een leeftijd waar het makkelijker gaat.. eenmaal voorbij de 27 begin je te merken dat je wat meer aan je slaap gehecht raakt![]()
Kan me de zomers feesten ook nog wel herrineren.. doorzuipen en blowen tot een uur of 0400, 0630 weer op het werk.. 1600 thuis komen en weer aan het bier, bier ophalen en weer doorgaan. Houseparty tussendoor en weer verder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo mooi![]()
2 weekenden geleden..... zaterdag op zondag niet of nauwelijks geslapen... de hele week nodig gehad om bij te komen
![]()
![]()
afgelopen zaterdag ook weer nauwelijks of niet geslapen..... voel het nog
![]()
"vroeger"
ging ik wel eens 3 dagen achter elkaar door.... als ik dat nu doe dan kan je me echt begraven
Whhehehehe pimp bakquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
of
http://picasaweb.google.c(...)#4964120845747879954
neh... plinten enzo he.... je kent het waarschijnlijk wel... maar heb sabaticalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs!
Hoest met je huissie nou? Alles een beetje op orde inmiddels? 360 gekocht?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan me de zomers feesten ook nog wel herrineren.. doorzuipen en blowen tot een uur of 0400, 0630 weer op het werk.. 1600 thuis komen en weer aan het bier, bier ophalen en weer doorgaan. Houseparty tussendoor en weer verder. [afbeelding]
Maar als ik nu een zwaar weekend heb gehad.. zuipen, 5 uurtjes slapen.. ben ik mol tot WoensdagFagot geworden
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hou op! ben echt een mede Fagot.... en dan denk je van.... ik ga wel bijslapen
not! gisteren ook.... ik dacht... ga vroeg naar bed.... kwam een vriendin van ons langs.... film kijken..... Fight Club
lang niet meer gezien....heb mezelf halverwege maar naar bed gestuurd
die moet ik echt gaan kopenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Whhehehehe pimp bak
Waar zijn de dobbelstenen Gijs![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
hou op! ben echt een mede Fagot.... en dan denk je van.... ik ga wel bijslapen
not! gisteren ook.... ik dacht... ga vroeg naar bed.... kwam een vriendin van ons langs.... film kijken..... Fight Club
lang niet meer gezien....heb mezelf halverwege maar naar bed gestuurd
Spoilerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:35 schreef kepler het volgende:
[..]
die moet ik echt gaan kopenVan het weekend ff kijken
Ik heb trouwens ook een 'achtervleugel'
quote:
"verbruikt" zo'n ding nou? enne hoe zijn de brandstofprijzen daar?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:35 schreef kepler het volgende:
[..]
die moet ik echt gaan kopenVan het weekend ff kijken
Ik heb trouwens ook een 'achtervleugel'
automaat idd, en alles electrischquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Spoiler
Maar serieus relaxte bak hoor.. automaat ook he? Beetje hangen en chillen.. Ik ga es kijken wat die dingen hier kosten eik.
fiesta van me weeg 1048, Roomster als die komt 1150. AUto's zijn echt fucking zwaarder gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die Xedos 6 die ik had woog maar 1200En dat vond ik al zwaar
ik heb nog geen idee echt wat tie verbruikt. Ik heb voor 50 dollar (ongeveer 25 euro) getankt en daar heb ik iets van 4 uur meegereden. Ik heb vandaag weer getankt en de dagteller op 0 gezet. Ff kijken wat nu het precieze verbruik isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
"verbruikt" zo'n ding nou? enne hoe zijn de brandstofprijzen daar?
80 ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee echt wat tie verbruikt. Ik heb voor 50 dollar (ongeveer 25 euro) getankt en daar heb ik iets van 4 uur meegereden. Ik heb vandaag weer getankt en de dagteller op 0 gezet. Ff kijken wat nu het precieze verbruik is
Benzineprijs: 80 eurocent!per liter
Mn volvo 970 ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
fiesta van me weeg 1048, Roomster als die komt 1150. AUto's zijn echt fucking zwaarder geworden
De Kia Rio van mn pa ( PIMPquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
fiesta van me weeg 1048, Roomster als die komt 1150. AUto's zijn echt fucking zwaarder geworden
Gelukkig hoef je geen wegenbelasting te betalen berekend met de inzittendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Kia Rio van mn pa ( PIMP) weegt 1400 met hem en mij erin. Voor een station vind ik dat dus meevallen
welke uitvoering hebben jullie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Kia Rio van mn pa ( PIMP) weegt 1400 met hem en mij erin. Voor een station vind ik dat dus meevallen
Gijs een volkswagen polo weegt tegenwoordig al 1100 kilo. Mijn focus weegt rijklaar ook iets van 1400 kiloquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die Xedos 6 die ik had woog maar 1200En dat vond ik al zwaar
De luxe (LS is dat geloof ik)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welke uitvoering hebben jullie?
Diesel, airco... en dan zit er in jou focus aanzienelijk meer kunstof dan in mijn metalen volvo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs een volkswagen polo weegt tegenwoordig al 1100 kilo. Mijn focus weegt rijklaar ook iets van 1400 kilo
Benzine gijsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Diesel, airco... en dan zit er in jou focus aanzienelijk meer kunstof dan in mijn metalen volvo.
Zo'n auto rijdt zichzelf haast tegenwoordig idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Benzine gijs
Maar zoveel elektonica tegenwoordig, 8 airbags, enzo
Ja idd, wordt steeds luierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo'n auto rijdt zichzelf haast tegenwoordig idd.
Ruitenwisser bedieningquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja idd, wordt steeds luier
Temp regelt zichzelf, lichten gaan automatisch aan als het donker word, vooruitverwarming hoef nooit te krabben, zelfdimmende binnenspiegel, cruisecontrol, electrische ramen, ik hoef alleen nog maar te remmen en sturen
Ik heb dr al vast mogen houdenquote:
Andersom wil niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dr al vast mogen houden
Ze heeft mn pink vast kunnen pakkenquote:
jpg97 is daarentegen een fantastische naamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:25 schreef jpg97 het volgende:
Heb ik al ooit gezegd dat ik Gijs een lelijke naam vind?
Hee.. een neger.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:25 schreef jpg97 het volgende:
Heb ik al ooit gezegd dat ik Gijs een lelijke naam vind?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft gisteren kattekwaad uitgehaald op de creche
Ze kan duidelijk aangeven als ze ergens niet mee eens is door hard onderuit te zakken in dr kinderstoel, dus ze moet altijd naast de juf (?) zitten zodat ze in de gaten gehouden kan worden.
Juf smeert boterham voor pietje die naast Jasmijn zit, en schuift het bord met brood langs Jasmijn heen. Jasmijn grist dat brood van het bord en propt het zo in dr mond![]()
![]()
Volgende bordje word gesmeerd door juf, en Jasmijn grijpt zo dat bord bij dr weg.. juf trekken aan het bord... uiteindelijk laat Jasmijn los, allemaal stukjes brood door de lucht
My girl![]()
![]()
Mooi he, moest zo lachen toen ik het hoorde gisteren.quote:
Ze kan duidelijk aangeven als ze ergens niet mee eens is door hard onderuit te zakken in dr kinderstoel, dus ze moet altijd naast de juf (?) zitten zodat ze in de gaten gehouden kan worden.
Juf smeert boterham voor pietje die naast Jasmijn zit, en schuift het bord met brood langs Jasmijn heen. Jasmijn grist dat brood van het bord en propt het zo in dr mond![]()
![]()
Volgende bordje word gesmeerd door juf, en Jasmijn grijpt zo dat bord bij dr weg.. juf trekken aan het bord... uiteindelijk laat Jasmijn los, allemaal stukjes brood door de lucht
My girl![]()
![]()
![]()
My girl![]()
![]()
Wat heb je dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
You won the item!![]()
![]()
de tering!! eindelijk![]()
Alleen voor insiders denk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam?
nah.... een handsfree ding voor in de auto voor mn telefoonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam?
Zit er een tom tom ding in je telefoonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nah.... een handsfree ding voor in de auto voor mn telefoonmaar het ging mij er gewoon om dat ik dat ding eindelijk heb
dit ding![]()
software welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zit er een tom tom ding in je telefoon![]()
ben zo blij met dat toestel.... ding kan zooooveelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij hebt een N70! Patser
Ja ik ben jaloers, die N serie is geweldig
nog 2 avonden vriendquote:
Ik word te oud voor die shitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
software welheb ook een gps muis besteld
werkt echt perfect man
Geweldigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
![]()
My girl![]()
![]()
Najaaaaaaaa dan.... wat is dat nou weer????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:50 schreef mr_Brown het volgende:
WHAAHAHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/804(...)_aan_jeugdbende.html
Jep nog een dagje, dan alweer weekend.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weer lekker aan het werk Gijs
Was gezellig afgelopen weekend.. ben eigenlijk net weer nuchter
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Niet goed gelezen zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep nog een dagje, dan alweer weekend.![]()
De weken gaan hard.
Ja was gezellig.
Dus geen SR voor jou?![]()
welk jaar? mijn vrouw der fiesta uit 92 weegt maar 850 kilo ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Rij zelf in een Seat Toledo rond die weegt 1000.
Uit '95.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
welk jaar? mijn vrouw der fiesta uit 92 weegt maar 850 kilo ofzo
quote:
Gijs ze is geweldig.... level design is top. Coole vecht controls en eindelijk weer dat gevoel van alleen zijn en verkennen.... sfeer is hoog. Verhaal is ook erg goed.... misschien wel het beste verhaal tot nu toe.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:37 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe vind je lara Gijs?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ze is geweldig.... level design is top. Coole vecht controls en eindelijk weer dat gevoel van alleen zijn en verkennen.... sfeer is hoog. Verhaal is ook erg goed.... misschien wel het beste verhaal tot nu toe.
Kortom.... ik geniet
Ja ga wat oude achievements afronden en me concentreren op Lara en Hitman.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Zie dat je al in Tokyo zit.
Dit deel is wel ff wat beter dan de vorige op de PS2.
Las dat je ook nog Hitman had, drukke tijden dus.
nieuwe toledo of de vervanger ervan weegt ook heel wat meer hoorquote:
Je moet van de beesten houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:47 schreef Atuniel het volgende:
het grote sjonnie fanclub topic
Serieus.. is het geen scheet van een kikker![]()
![]()
Blijkbaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
nieuwe toledo of de vervanger ervan weegt ook heel wat meer hoorLaatste 10 jaar is er echt veel gewicht bijgekomen bij auto's
Die eigenaresse heeft 25 (!) vogelspinnen... en 1 kikker 'Sjon'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je moet van de beesten houden.
Neem dan padden.
Zie je er ook niet aan af nee..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maatje heeft een Alfa 147 die vond ik ook nogal zwaar wegen.
Ik heb 3 katten, 1 hond en een vriendin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die eigenaresse heeft 25 (!) vogelspinnen... en 1 kikker 'Sjon'![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb een paar vissen een vrouw en een klein monster
doe je jezelf geen pijnquote:
gijsssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!quote:
Lekker ding!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
lekkere lurker hahahaha![]()
hoest dan daar in de HellHole??
Met Oom Ben gaat het goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:54 schreef micha het volgende:
[..]
Lekker ding!
Op zich redelijk chill, maja, je weet hoe het gaat, toch weer druk.Ben nu alweer toe aan vakantie.
![]()
Hoe gaat ie met Ben?
tragequote:
Heb in Frankrijk nog een lekkere pot van ben op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Met Oom Ben gaat het goedlekker chillen hier hoor....
alweer toe aan vakantie ookalleen dat vroege beginnen is niks voor mij, maar wil straks nog ff de stad in
![]()
Backups al gechecked?
is t een beetje te vreten? kheb er echt nog nooit iets van gegetenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:00 schreef micha het volgende:
[..]
Heb in Frankrijk nog een lekkere pot van ben op.Kippetje erbij, stukkie rijst.
Enne backups nog niet gedaan, moet eerst allerlei andere shit checken.Echte rust is er niet meer bij.
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:01 schreef micha het volgende:
[..]
Pffffrrrtttt, jij bent snel wil je zeggen.![]()
Men, als de beveiliging nu het alarm bij jullie aan zou zetten is er 8 uur lang geen alarm omdat je gewoon helemaal niets doet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is t een beetje te vreten? kheb er echt nog nooit iets van gegeten
rustjongen... je bent op je werk om te werken! niet om te rusten
tssssss schaam je
oh jawel hoor.... moet net doen alsofquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:07 schreef micha het volgende:
[..]
Men, als de beveiliging nu het alarm bij jullie aan zou zetten is er 8 uur lang geen alarm omdat je gewoon helemaal niets doet.![]()
En die saus is op zich prima als je geen zin hebt in moeilijk gedoe. Alles went.
Jajajjaajjaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:53 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_van_daglicht.html
Big Brotheris dat er weer dan?
Ik was gisteravond zelfs nog ff langs geweest hier om jw wat te brengen, hoppa, in eens ruim uur later...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh jawel hoor.... moet net doen alsof![]()
toch mis ik de sfeer wel van daar... was wel altijd gezellig
werk was
sommige collega's
maar toch hebben we wel lol gehad daar
hier is het een beetje een dooie bedoeling.... iedereen is zo serieus hier
maar verder is t wel relaxed
Nee hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:21 schreef micha het volgende:
[..]
Ik was gisteravond zelfs nog ff langs geweest hier om jw wat te brengen, hoppa, in eens ruim uur later...
Tis nu wel erg rustig hier, we zitten met 4 man. paar man ziek en vakantie's natuurlijk. Geen middagdutje voor mij dus.![]()
de allereerste big brotherquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jajajjaajja![]()
![]()
Maar daglicht is niet zo belangrijk.. ze hebben toch ook een live uitzending.. weten ze meteen hoe laat het is
geef Vlist namens mij es een klap in zn bek als ie er isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:21 schreef micha het volgende:
[..]
Ik was gisteravond zelfs nog ff langs geweest hier om jw wat te brengen, hoppa, in eens ruim uur later...
Tis nu wel erg rustig hier, we zitten met 4 man. paar man ziek en vakantie's natuurlijk. Geen middagdutje voor mij dus.![]()
De eerste vond ik ook de beste.. daarna was het niet alles meer.. maar ja als je het zo een beetje volgt is het toch wel verslavend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de allereerste big brotherwas ik echt verslaafd aan
![]()
die andere niet eens meer gevolgd
Die heeft een week cursus, maar ik zal um bewaren voor maandag. Nog 1 week en dan istie 2 weken op vakantie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geef Vlist namens mij es een klap in zn bek als ie er is
dat wel..... en ik betrap me erop dat ik toch nog vaak naar een uitzending kijk... gewoon omdat ik nieuwsgierig benquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De eerste vond ik ook de beste.. daarna was het niet alles meer.. maar ja als je het zo een beetje volgt is het toch wel verslavend.
Dat en hier op FOK heb je mensen die dag en nacht de streams volgen, en dan lees je veel meer over de dingen die echt gebeuren maar de uitzending niet halen. En dat maakt het wel cooler moet ik zeggen
Kheb geen idee.. ik denk dat het nog een dag of 10 duurt voordat we worden voorgesteldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat wel..... en ik betrap me erop dat ik toch nog vaak naar een uitzending kijk... gewoon omdat ik nieuwsgierig ben
zitten er nog chicks in deze keer?
wat is dit nou weerquote:
oh jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:27 schreef micha het volgende:
[..]
Die heeft een week cursus, maar ik zal um bewaren voor maandag. Nog 1 week en dan istie 2 weken op vakantie.![]()
![]()
Lekker tegen elkaar opstokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is dit nou weer![]()
complete gezinnen gooien ze erin
wat een idiotenquote:
Welnee.. ik draaide in de verpleging ook een week nachtdienst.. krijg je niks van, je voelt je alleen net een mol.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonder daglicht?Ik geef ze een week, daarna wordt je compleet getikt.
ja maar met de nachtdienst... dan weet je dat het 's nachts is en je hebt een horloge en klok.... nu heb je eeeecht geen idee meer ..... de eerste 2 dagen lukt nog wel, maar daarna snap je t echt niet meer en helemaal niet als ze gaan kutten met de verlichting iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Welnee.. ik draaide in de verpleging ook een week nachtdienst.. krijg je niks van, je voelt je alleen net een mol.
Maar als ze gaan lopen fucken met die TL verlichting.. 4 uur aan/4 uur uit ofzo... dan word het weird![]()
![]()
He lekker, nu al zin in... ik hoop dat ze dit jaar echt hard zijn!!
Dat is het gewoon inderdaad, je weet niet wanneer welk deel van de dag nou is. Tenzij ze een horloge oid omhebben of meenemen, dan kan je je eigen ritme nog wel een beetje vasthoudenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja maar met de nachtdienst... dan weet je dat het 's nachts is en je hebt een horloge en klok.... nu heb je eeeecht geen idee meer ..... de eerste 2 dagen lukt nog wel, maar daarna snap je t echt niet meer en helemaal niet als ze gaan kutten met de verlichting idd
hmmmm misschien dat ik toch een x of wat ga kijken
Ja, plus je hebt niet het gevoel niet naar buiten te kunnen.... sterker nog,... 's ochtends stap je in je auto en rij je naar huis.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het gewoon inderdaad, je weet niet wanneer welk deel van de dag nou is. Tenzij ze een horloge oid omhebben of meenemen, dan kan je je eigen ritme nog wel een beetje vasthouden
das toch lekkerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het gewoon inderdaad, je weet niet wanneer welk deel van de dag nou is. Tenzij ze een horloge oid omhebben of meenemen, dan kan je je eigen ritme nog wel een beetje vasthouden
Ja, heel snel, noem maar een dag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh jacursus IPCC
die nerd snapt daar toch geen kont van
wanneer kom je es een biertje doen? nou ja... jij een biertje.... ik een wiekse rose
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef micha het volgende:
[..]
Ja, heel snel, noem maar een dag.Gewone Rosé voor mij ook goed?
Bier is voor mietjes.
jajaja goedemorgenquote:
whehehehequote:
x marks the spotquote:
Gijssss,... hoe is het.... zag je GRAW spelen gisteren.... jij bent dus wel op hard voorbij die helicopter shit gekomenquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... ben Live messenger aan het installerenHeb je die ost nog?
Ja, moet nog bij een heleboel games achievemenst halen. Van de week MotoGP 06 afgerond, heb alle achievement die ik kan halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssss,... hoe is het.... zag je GRAW spelen gisteren.... jij bent dus wel op hard voorbij die helicopter shit gekomen
ja lachen manquote:
Nope, nooit gezien.. heeft goed gescoord zag ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef kepler het volgende:
Battle Royal gezien![]()
wat een bizar coole film![]()
Succes vanmiddag dan Gijsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pirates 2 is cool B, heb erg gelachen om die filmAlleen het einde is zo nep en voorspelbaar als een aflevering GTST
Klaar met leren voor vandaag trouwens, ff brood ontdooien, lunchen, poepen en dan kan ik naar mn tentamen vanmiddag
Battle Royal moet je echt een keer kijkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nope, nooit gezien.. heeft goed gescoord zag ik
Ik ga vanavond Pirates 2 kijken.. ben benieuwd.
Superman vond ik niet veel aan.. maar beeldkwaliteit was ook erg slecht.. uitgezet halverwege, huur hem nog wel es.
ah, jij ook alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
http://www.nu.nl/news/805(...)laptop_ontploft.htmlben hier ook bezig met dit...... moet nu al 13 accu's omruilen
oh en sjo... ik zet er bij die van jou express zo'n eentje in ok
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah, jij ook alvan de 40 gecontroleeerde accu's moeten er hier 8 vervangen worden ofzo
whahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]kan geen accu meer zien
maar zo mooi he..... ik adviseer ze dan om zonder accu verder te werken, dus gewoon op AC en dan is het zooo mooi om dan te zien als ze hun laptop oppakken voor een meeting blabla oid stroomkabel eruit trekken en dan de laptop uit zien gaanen dan mijn kant op kijken
![]()
alsof ik er wat aan kan doen
![]()
mwah, in Maastricht schijnt het zonnetje, denk dat ik zo ff naar het olv plein loop voor een biertjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Is het kutweer in Nederland? Ja? Mooi? hier is het zonnig en rond de 30 graden.
Ik zit nu in een strandtent met een rose voor mijn neus te internetten en ik ga zo weer zwemmen. Wilde jullie toch even de groetjes doen.
Oeiiiiquote:
Your Mama!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja wat wat wat?
Ghehehehehe!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan geen accu meer zien
maar zo mooi he..... ik adviseer ze dan om zonder accu verder te werken, dus gewoon op AC en dan is het zooo mooi om dan te zien als ze hun laptop oppakken voor een meeting blabla oid stroomkabel eruit trekken en dan de laptop uit zien gaanen dan mijn kant op kijken
![]()
alsof ik er wat aan kan doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |