Ligt eraan, is het boven-onder of links-rechts.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:39 schreef Doagere het volgende:
Nee dat is niet normaal.
weet ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef longinus het volgende:
Je slaapt meer op de ene kant van je gezicht?
links-rechtsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het boven-onder of links-rechts.
Dan is het raar jaquote:
lol nee man. Echt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef juiced het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat je al je eten aan één kant kauwt. Dat voedt dan die kant waar je altijd kauwt, met als gevolg meer baardgroei. Aan die kant dus. Gewoon wat afwisselen tijdens het kauwen van je eten. Succes!
Kind, donshaartjes op je gezicht is geen porem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:14 schreef stevengerrard het volgende:
Hoe kan je het beste je baardgroei bijhouden? Ik heb het dan over een klein baardje van een dag of 2?? Het is nog te kort om een schaartje te gebruiken en als ik het scheermes gebruik dan gaat ws alles weg
Of alleen links wegscheren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Links groeit veel meer dan rechts. Maar goed, als je het allebei wegscheert is er niks aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |