Ik kom ze in beide richtingen tegen, dat is nog erger 13.gif.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
Je kunt ze beter op de heenweg tegenkomen dan op de terugweg denk ik
Correct.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Woon jij in 't Harde?
Staat de Eperweg al vol?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Correct.
Ik vind het gewoon geen prettig gezicht om 3 dagen lang tegen wereldvreemde hippies aan te kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Gelukkig wordt het wederom bevestigd dat mensen die in een dorp wonen nogal bekrompen zijn.
En nog een keer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen prettig gezicht om 3 dagen lang tegen wereldvreemde hippies aan te kijken.
Volgens mij nog nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Staat de Eperweg al vol?
Als ik wat te doen wil hebben ga ik wel naar een stad, blijft het bij ons lekker rustigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
IS er een keer iets te doen in dat kutgat, gaan ze nog klagen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
Ik reis via Wezep, da's er vast één minder.
quote:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt natuurlijk omrijden via de Burg. Ulco de Vries-weg, de Munnikenweg, de Bovenweg en de Stadslaan.
Dan ontloop je de meeste hippies wel dunkt me.
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuis.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je natuurlijk wel alle drempels op de Hoge Enk.
En incest.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!
Dan rijden we wel met de auto over je heenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik weiger te wijken voor hippies en ander gespuis.
De hoge enkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
[..]Hoge Enker drempels
.
Ik heb daar met grote regelmaat mijn auto op kapot gereden.
Eigen volk eerstquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed zo jung, de Veluwe voor de Veluwnaren!
Nee, 500 drempels. Mijn opa woont in het ene huis en mijn oom in het andere. In de huizen er om heen woont ook alleen maar familie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De hoge enk
Dat zijn 2 huizen met een drempel (inc. 90 graden hoek) per meter. Maar dan moet ik omfietsen![]()
Allemaal om de kerk heen neem ik aan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, 500 drempels. Mijn opa woont in het ene huis en mijn oom in het andere. In de huizen er om heen woont ook alleen maar familie.
Er is geen kerk op de Hoge Enk. Wel Ons Huus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Allemaal om de kerk heen neem ik aan?
Zelf in 't Harde wonen en dan nog over andere mensen klagen. Mèn, ik kan hier nu zinnen neerzetten over hoe idioot dat is, maar ik heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:49 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands is uitverkocht, het weer is weer iets beter. Allemaal leuk en aardig, maar WAAROM moet al dat tuig nou weer door mijn pittoreske dorpje. Waarom moeten ze allemaal met de trein en waarom moet het dichtsbijzijnde station nou weer in mijn woonplaats liggen.
Elk jaar hetzelfde, eind augustus komen al die paupers deze kant op. Een groot deel van die Lowlands bezoekers zijn van die ongewassen smeerlappen. Lange stinkende haren, alternatieve kleren, gothics, emo's.![]()
![]()
![]()
Waarom nou...?![]()
Is ze een refo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY MIJN VRIENDIN WOONT OP DE HOGE ENK JA!!!
Men woont niet "in 't Harde", maar "óp 't Harde".quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef Herr_Munk het volgende:
Zelf in 't Harde wonen en dan nog over andere mensen klagen. Mèn, ik kan hier nu zinnen neerzetten over hoe idioot dat is, maar ik heb er gewoon geen woorden voor.
En die vrouwen zetten zich op een hardequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Men woont niet "in 't Harde", maar "óp 't Harde".
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef Basp1 het volgende:
En die vrouwen zetten zich op een harde![]()
De vader van een maatje van me is daar beheerder / eigenaar van. Alles is verbouwd nu schijnt wel mooi te zijn. Maar ze hebben daar wel een kerk toch? Ik kan me iig zon kerktoren herinneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen kerk op de Hoge Enk. Wel Ons Huus.
Ga weg uit mijn topic rare Schwollenaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:18 schreef descendent1 het volgende:
TS geeft een van weinig realiteitszin getuigend beeld van Lowlandsbezoekers; en hij noemt hen wereldvreemd?![]()
Grapjas..
Nee, geen kerk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De vader van een maatje van me is daar beheerder / eigenaar van. Alles is verbouwd nu schijnt wel mooi te zijn. Maar ze hebben daar wel een kerk toch? Ik kan me iig zon kerktoren herinneren.
mijn vriendin woont tegenover Ons Huusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen kerk op de Hoge Enk. Wel Ons Huus.
Wreed man! Ik ben een wereldvreemde hippie man! Wow!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen prettig gezicht om 3 dagen lang tegen wereldvreemde hippies aan te kijken.
Whehehe geweldig ja, mijn buurman is ook een SGP stemmer. Die kerel is 85 ofzo, geweldig om met hem te praten. Die kerel leeft nog ergens in de jaren 50 ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendin woont tegenover Ons Huus
en nee ze hebben daar geen kerk...
de mensen daar weigeren ons wel te groeten aangezien mijn vriendin broeken draagt
Die wereldvreemde hippies?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en nee ze hebben daar geen kerk...
de mensen daar weigeren ons wel te groeten aangezien mijn vriendin broeken draagt
Neej!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ga weg uit mijn topic rare Schwollenaar![]()
quote:
Jij woont in het Hardequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:49 schreef Afwazig het volgende:
Lowlands is uitverkocht, het weer is weer iets beter. Allemaal leuk en aardig, maar WAAROM moet al dat tuig nou weer door mijn pittoreske dorpje. Waarom moeten ze allemaal met de trein en waarom moet het dichtsbijzijnde station nou weer in mijn woonplaats liggen.
Elk jaar hetzelfde, eind augustus komen al die paupers deze kant op. Een groot deel van die Lowlands bezoekers zijn van die ongewassen smeerlappen. Lange stinkende haren, alternatieve kleren, gothics, emo's.![]()
![]()
![]()
Waarom nou...?![]()
Leer eerst mijn dorpsnaam maar spellen voor je het gaat bashen, proleet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:26 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Jij woont in het Harde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moet het dichtsbijzijnde station nou juist in zo'n paupergat liggen.
Kneusje
Om t even een kutgat natuurlijk...quote:
Je hebt het wel over de Parel van de Veluwe, hè.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:55 schreef descendent1 het volgende:
Om t even een kutgat natuurlijk...![]()
Om t even een kutstreek natuurlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de Parel van de Veluwe, hè.
Je woont er nota bene vlak bij, mên!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:57 schreef descendent1 het volgende:
Om t even een kutstreek natuurlijk...
quote:
Ja; dat is al erg genoeg... al dat gepauperte komt in groten getale (vooral 's weekends) mijn mooie stad heul bevuilen; moet ik ineens weer tussen al die kutboertjes doorlopen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je woont er nota bene vlak bij, mên!
[afbeelding]. Nota bene! [afbeelding].
Gewoon niet in de Voorstraat komen, dat scheelt me dunkt al een hoop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:02 schreef descendent1 het volgende:
Ja; dat is al erg genoeg... al dat gepauperte komt in groten getale (vooral 's weekends) mijn mooie stad heul bevuilen; moet ik ineens weer tussen al die kutboertjes doorlopen..![]()
Dan woont ze 50 meter bij mijn opa vandaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendin woont tegenover Ons Huus
Nou inderdaad zeg, de brutaliteitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de Parel van de Veluwe, hè.
Niet doen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan woont ze 50 meter bij mijn opa vandaan.![]()
Zolang hij daar nog woont, hij gaat binnenkort naar de dat verzorgingstehuis in 't Harde, aan de Eperweg.
Je verwart nu de immer aardige Hardenezen met Wezepers.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:02 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja; dat is al erg genoeg... al dat gepauperte komt in groten getale (vooral 's weekends) mijn mooie stad heul bevuilen; moet ik ineens weer tussen al die kutboertjes doorlopen..![]()
Allemaal één pot nat(te); kutboeren!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef Afwazig het volgende:
Je verwart nu de immer aardige Hardenezen met Wezepers.
Je bent gewoon jaloers, je zou gewoon zelf ook op de parel van de veluwe willen wonen maar je kan het niet betalenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat(te); kutboeren!![]()
Man ik zou dr nog niet dood gevonden willen worden tussen al die grevo's daar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, je zou gewoon zelf ook op de parel van de veluwe willen wonen maar je kan het niet betalen.
Zo grefo is het niet hier, in Oldebroek, Doornspijk etc. wel. En in Holtenbroek en andere pauperwijken kun je wel leuk wonen heh?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Man ik zou dr nog niet dood gevonden willen worden tussen al die grevo's daar!
Mariposa, schuin tegenover de Elim.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:09 schreef Q. het volgende:
Dan woont ze 50 meter bij mijn opa vandaan.![]()
Zolang hij daar nog woont, hij gaat binnenkort naar de dat verzorgingstehuis in 't Harde, aan de Eperweg.
Die zijn toch mensenschuw, derhalve zie je ze nauwelijks.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:40 schreef wobbel het volgende:
vond je campzone niet eng dan, toen al die nerds op 't walibi terrein waren?
daarom komen ze met ruim 2000 man bij elkaar...omdat ze mensenschuw zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die zijn toch mensenschuw, derhalve zie je ze nauwelijks.
Nee; maar daar woon ik dan ook niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zo grefo is het niet hier, in Oldebroek, Doornspijk etc. wel. En in Holtenbroek en andere pauperwijken kun je wel leuk wonen heh?
Laat mij nou gewoon even lekker al mijn vooroordelen van me afschrijven dan heb ik mijn hart ook weer geluchtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef wobbel het volgende:
[..]
daarom komen ze met ruim 2000 man bij elkaar...omdat ze mensenschuw zijn![]()
snap 't al
2 kerkgebouwen, waarvan er één niet meer in gebruik is en wordt gesloopt. U zei?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee; maar daar woon ik dan ook niet.![]()
Hoezo zo grevo is het bij jou niet; in 'T Harde wonen allemaal grevo's toch?Op elke straathoek een kerk toen ik dr langsreed..
![]()
Reed je over de snelweg?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:42 schreef descendent1 het volgende:
Nee; maar daar woon ik dan ook niet.![]()
Hoezo zo grevo is het bij jou niet; in 'T Harde wonen allemaal grevo's toch?Op elke straathoek een kerk toen ik dr langsreed..
![]()
Nou ja; een groot deel van de 'T Hardenaren is boeren grevovolk en daarvan neukt weer een groot deel met hun eigen zoons/ zussen/ dochters.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
2 kerkgebouwen, waarvan er één niet meer in gebruik is en wordt gesloopt. U zei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Tja, mn opa heeft weinig keuze, sinds de dood van mn oma kan hij niet meer voor zichzelf zorgen, de familieleden moeten ook werken en thuiszorg kost ook honderden euro's per maand.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet doen! [afbeelding]
Wat ik er over hoor is dat je daar echt verpieterd als een kasplant.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nou ja; een groot deel van de 'T Hardenaren is boeren grevovolk en daarvan neukt weer een groot deel met hun eigen zoons/ zussen/ dochters.![]()
Da's verrot ja, maar als er genoeg bezoek komt moet het nog wel meevallen daar denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, mn opa heeft weinig keuze, sinds de dood van mn oma kan hij niet meer voor zichzelf zorgen, de familieleden moeten ook werken en thuiszorg kost ook honderden euro's per maand.Hij heeft zowel Parkinson als suiker dus hij kan erg weinig...
Nog bedankt daarvoor, het gazon ligt er mooi bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:49 schreef Poppetjuh het volgende:
Gaat dit over die keer dat we met z'n allen in je tuin gescheten hebben?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]Dat had ik heul wel door hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:47 schreef Afwazig het volgende:
[..]!
En zwolle zit vol met zwervers en werkloze hangallochtonen.
In zwolle kun je ook altijd lekker gezellig bijkletsen in "De Joffer". Nouwja... mits je op hockey zit en in een Volkswagen Cabrio rijdt. En je moet natuurlijk een polo met scherp kraagje aantrekkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KloptIk zit elke dag lekker met een jointje te chillen samen met mn zwerfhomies; mensen uitschelden voor 'Jood'; en om geld vragen, en als ze t dan niet willen geven nemen we t wel; en die mensen zelf nemen we - mits lekkere wijven- ook, meestal onaangekondigd van achter.
![]()
Nee Gek; dat is de Bommel. De Joffer wordt vn bevolkt door patserig proletentuig met hempjes of strakke shirtjes aan;(uiteraard enkel van dure merrken waarvan het logo goed zichtbaar is) zodat ze goed aan de çhickies'quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:54 schreef Afwazig het volgende:
[..]
In zwolle kun je ook altijd lekker gezellig bijkletsen in "De Joffer". Nouwja... mits je op hockey zit en in een Volkswagen Cabrio rijdt. En je moet natuurlijk een polo met scherp kraagje aantrekken.
Ow ja, vergissing, de Bommel is datquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:58 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee Gek; dat is de Bommel. De Joffer wordt vn bevolkt door patserig proletentuig met hempjes of strakke shirtjes aan;(uiteraard enkel van dure merrken waarvan het logo goed zichtbaar is) zodat ze goed aan de çhickies'kunnen laten zien hoe vaak ze wel niet bij de sportschool komen..
![]()
Timeless...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ow ja, vergissing, de Bommel is dat!
Maar ik draag ook wel eens dure merken heur!Daarintegen kom ik niet in de Joffer. Af en toe in Timeless en vroeger wel eens bij de docter. Maar hedendaags zitten er alleen maar rare alternatieve ledernichten daar
.
Hej! Een klokje bij Timeless is niet duurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Timeless...Dat is zo ongeveer het nog puberalere equivalent van de Joffer; terwijl de Toog natuurlijk helemaal de kroon spant. Docter valt de laatste tijd wel mee vind ik; gelukkig is die
![]()
Gothic
rage afgelopen en lopen dr niet meer van die levende lijken met chagrijnige rotkoppen rond; hoewel het aan de andere kant ook wel leuk was om dat soort mensen langdurig glimlachend aan te kijken; dan weten ze zich vaak geen raad meer..
![]()
Of van die leuke standaardopmerkingen als: kom je wel eens buiten of kun je niet tegen zonlicht? Die koppen, die reacties!Onbeschrijfbaar mooi!!
(ik kom wel es in de Doc ja; en in de twee heren (vm Bluescafé), en en en... ach in zoveel kroegen eigelijk..![]()
Omdat ik die na 5 jaar wel een beetje zat ben, het is wel gezellig omdat je zowat iedereen kent maar verder wil ik ook wel eens wat andersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom zou je in Zwolle naar een disco willen als je de New Break naast de deur hebt!
Proleet, lol.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leer eerst mijn dorpsnaam maar spellen voor je het gaat bashen, proleet.
Als je iets gaat bashen moet je toch met een beetje beargumentatie komen, als je het überhaubt al verkeerd spelt dan zegt dat al genoeg. Je hebt je er dus niet in verdiept. Derhalve mag je aids krijgen, groetjes thuisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Proleet, lol.
En zeuren om een het ipv 't. Mooi verhaal.
welke gothics en langharig tuig ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:49 schreef Afwazig het volgende:
![]()
![]()
Waarom nou...?![]()
Je moest een weten wat voorn volk dat kutfeest aantrekt. Ik zie het elk jaar weer, ik denk dat minstens 50% van de bezoekers alto's zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef dodegod het volgende:
[..]
welke gothics en langharig tuig ?
Kijk naar het programma
voor metal komt er Gorefest, enigste metalband dus (al vind ik er weinig aan)
kwa gothic komt Epica dat een hoog within temptation gehalte heeft en HIM die gewoon een robbie williams is met make-up
voor de rest zie ik alleen maar hiphop, ska, techno, reggea, dance...............
99% is hiphop, ska, techno, reggea, dance
mij als gothic en metal luisteraar kan je met geen stok naar lowlands slaan
Opeth, CKY en Mastodon is ook metal en de rest zijn gewoon rockbands op Alpha en grolschquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef dodegod het volgende:
[..]
Kijk naar het programma
kwa gothic komt Epica dat een hoog within temptation gehalte heeft en HIM die gewoon een robbie williams is met make-up
voor de rest zie ik alleen maar hiphop, ska, techno, reggea, dance...............
Jij als gothic en metal luisteraarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:55 schreef dodegod het volgende:
[..]
Kijk naar het programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |