Inderdaad 
![]()
  Damian is geen foute naam 
![]()
Weet je wat zo vreemd is aan die dromen. Het lijkt net echt.
Toen ik naar die opticien moest vannacht, legde ik echt mijn kin op zo'n ondersteuningskussen. En ze begonnen echt aan mijn ogen te werken, leek alsof ik echt daar in leven was en dat ik een nieuwe wereld was ingestapt met allemaal nieuwe mensen.  Die opticien die was de hele tijd aan het lachen en zei dat het goed gaat komen.  En hij had dikke pret. Rookte nog eens aan zijn sigaar en was met van alles bezig. En ik liet het maar gebeuren, ik keek nog eens op het scherm en zag overal getallen.   Ik wil dus fotografisch geheugen krijgen en ook een fotografisch geheugen in de dromen hebben.
Meteen daarna was de woede over Albert Heyn weg en mocht ik weer vertrekken 
![]()
Die dromen lijken echt realiteit te zijn 
![]()
Ook met Hitler. Het lijkt echt te zijn gewoon. Alsof het echt bestaat.
![]()
En nu weet ik niet hoe ik verder moet  
 Dus dan zet ik muziek op 
![]()
De dromen gaan straks echt meehelpen zoals het hoort.  Dromenvanger is juist afgesloten met 25678 berichten. Die heeft zijn werk goed gedaan.
Sight_key voorlopig en daarna een andere naam weer.
Fok! werkt ook goed mee 
![]()
  Ik bedoel, hier schrijf ik alles op zodat ik verder kan. En hier wordt het gesprek op gang gehouden 
![]()
 Feed-back ook tussen gebruikers en gewoon ouwehoeren en nog meer 
![]()
Contact leggen probeer ik vanmiddag buiten even te doen. Van mijn part via de koi karpers.
Ooit zal ik de computer gaan gebruiken om het contact in stand te houden. Dan ontstaat er een nieuwe verbinding richting boven. Wie weet schrijf ik wel wat op in een programma nog. Maar die pc van mij die gaat binnenkort 24/7 aan staan.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 09:45:36 ]

Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.