abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40878746
Metro, daarom vind ik af en toe downloaden juist goed voor de muziek-industrie. Je leert een band sneller kennen en gaat sneller over op kopen. Je kunt vanachter je computer zo nieuwe bands leren kennen en dan ben je al snel geneigd om toch fan te worden.

Zomaar direct kopen zonder eerst te luisteren doe ik dus niet. Via lime-wire leer ik de artiesten allemaal sneller kennen.

Ben ook vaker hitlijsten aan het doornemen en nog meer. Alternatieve hitlijsten ook wel eens en nog meer. En nog meer jah Ben de hele dag bezig Alleen moet mijn herhaling eruit. Als ik 2 keer en nog meer zeg, dan is dat 1 keer teveel.

En dan heb ik nog de bibliotheek waar ik vaker kom. Daar neem ik wel vaker cd's willekeurig eruit. 6 cd's voor 7,50 euro. En dan rippen. Hoewel het origineel altijd beter is. Het hoesje erbij en alles zelf van de artiest hebben. Een mooie collectie opbouwen. Dat is meer waard dan een mp3 op de computer.

Dan kun je natuurlijk ook via de radio muziek leren kennen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:25:45 #152
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40878911
Lacuna coil, nightwish en kamelot heb ik ook via downloaden leren kennen. Alleen jammer dat sommige bands gewoon niet op cd of dvd te koop zijn in nederland
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:27:31 #153
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40878969
Is dat niet via amazon te koop of ergens anders?

Oeps

Internet hing zich op en toen moest ik via msn inloggen

Dus daarom is dromenvanger wakker weer, die stond nog ingelogd in internet explorer.

Even sight_key pakken in internet explorer.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_40879061
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.
Wist ik niet

Germaans eens opzoeken op internet, wat Germaans precies betekend. Ik weet bij lange na niet alles. Ik ben een docter. Ik weet van veel een beetje maar wil wel meer weten.

Ik lees af en toe over jou posts heen, dat komt volgens mij omdat je geen icoon meer hebt. Normaal gebeurde dat me nooit. Nu lees ik vaker over je posts heen alsof je niet gepost heb.

Vandaar die late reactie.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40879077
Nu is dromenvanger echt aan het slapen

Die is nu nergens meer ingelogd
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:42:04 #156
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40879471
Even Deker and the domino's opgezet: Layla

Wordt spontaan uberhappy
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 20:42:39 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40879489
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:30 schreef Sight_key het volgende:
Nu is dromenvanger echt aan het slapen

Die is nu nergens meer ingelogd
Ik mis hem wel soms
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40879623
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik mis hem wel soms
Hij is nu aan het slapen

Ik heb al zijn icoons verwijderd en nog meer. Meteen een dromenvanger als icoon erbij gezet. Als enige icoon een dromenvanger.

25678 berichten heeft hij geplaatst.

5678

Precies genoeg

Daarom mag hij nu gaan slapen
pi_40879658
Ik blijf niet lang wakker meer. Ben echt gaar

Hopelijk val ik meteen in slaap en heb ik een fijne droom

Eerst nog een bavaria malt.
pi_40879722
Nu nog even inloggen bij dromenvanger en zijn fotoboek aanpassen. Ik plaats daar gewoon een dromenvanger en haal al mijn foto's weg.

Een lyric plaatsen over dromen ook.
pi_40880015
Zo

Alles klaar

Dromenvanger heeft een waardig afscheid gekregen

Wachtwoord verander ik nog wel morgen.

Even uitloggen met sight_key weer.

Dromenvanger is aan het slapen moet worden.

Dromenvanger is aan het vangen

En dan verander ik even het wachtwoord
pi_40880056
Dus ik ga even richting dromenvanger

Eerst koffie nog. Ik wil tot 23:00 opblijven. Als ik nu naar bed ga, ben ik morgen om 0300 wakker en ik wil tot 0900 slapen
pi_40880281
Zo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:43:01 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40881911
Ik ga ook zo slapen
10u wil ik gaan. Nog half uurtje lezen en dan slapen
pi_40894005

En weer een verse dag
pi_40894196
Mogge iedereen

I feel gooooooood today
pi_40894290
Goede morgen

Ik voel me rustig en goed. Heb goed geslapen. Hitler was in mijn dromen aanwezig Die stond te lezen in alle boeken die over hem geschreven zijn en hij wilde verder op een andere manier als vroeger.

Moet zometeen ff opnieuw opstarten, een kleine balk in beeld dat weergeeft welke taal ik gebruik nu.

Hitler in mijn dromen Hij zag er nog precies hetzelfde uit

Nog meer gedroomd. Maar het waren rustige en duidelijke dromen dus.

Nu koffie
pi_40894294
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40894554
Mogge vamp.

Zo, net even de kappper gebeld, vanavond even mezelf laten kortwieken.
pi_40894556
Goede morgen

Koffie wederom

Ben al 3 keer bezig met opnieuw opstarten van de pc, moet echt eens alles eraf gooien en opnieuw beginnen.

Vannacht ook gedroomd dat ze mijn ogen aan het testen waren, ik had ruzie met Albert Heyn en toen waren ze bezig om mijn zicht te verbeteren. Geen moderne opticien Echt ouderwets.

Maar goed, ik ga gewoon straks weer naar mijn eigen opticien, die toevallig naast albert heyn ligt

Vannacht echt vreemde dromen gehad

Nu muziek ook

Hitler gaf trouwens een vertrouwd gevoel, hij wilde alles anders gaan doen dus. Hij was verstandig en zeker van zijn zaak. Echt een rots in de branding. Stabiel ook. En hij wilde alles weten wat over hem geschreven is geworden zodat hij ervan kan leren.
pi_40894583
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Zometeen ook eens eigen mp3 luisteren.

Over Jezus. Misschien moet Jezus wel gered worden

Jezus saves

Wie zegt dat Jezus niet gered moet worden van Christus? Of wie weet moet Christus wel gered worden ook.

Maar goed, ik roep maar wat

Christus die hulp nodig heeft

Wie weet moet Christus verlost worden uit zijn leiden
Jesus Saves
Written by Jon Oliva, Criss Oliva, Paul O'Neill

[Intro to Jesus saves spoken by the bum]
Hey, man, got a quarter?
You ain't got nothin' that's ok man, that's ok.
God bless you anyway. Here, I hope I didn't scare you or nothing like that. I, I ain't no bum or nothing like that. Yeah, I I use to live uptown once once before too you know. No, no, I did I did really. Use to come down here and look at all the characters. Never thought I'd be one of them though. Characters, man a lot of characters.
He he, you got a minute, you got a minute, let me tell you a story about this friend of mine. D.T. Jesus use to stand for Down Town Jesus. He use to sell drugs and stuff down there, and they called him- that's why we use to call him DeTox. He was one character, one character that made it outa here.
Let me tell you about him.

Jesus was a talker
Just an out-of-place New Yorker
He hung out on the boulevard
He was sellin' nickel candies
He was saving up all his quarters
Bought himself a cheap guitar
Started playin' bars
Kids came in their cars
Hear them shouting at the stage

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves

You know
Jesus he started changin'
Things got really strange
He saw his tee shirts everywhere
He started missing shows
The band came down to blows
But Jesus he just didn't care

Things got out of hand
And so he quit the band
Still the critics they would rave

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves

So the dice were cast
Today become the past
Jesus just disappeared
He was headed for New York
Or so his little label thought
And there he gave away the years

Last seen drinking wine
Beneath a flashing sign
Promising salvation to strays

Jesus saves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves
Hear him cut through the night
On those late night radio waves
Jesus saves
Yes he does
Jesus saves
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40894625
Jesus saves and the devil scores

Wie weet is dat mooi voor een elftal in het voetballen.

Jesus in het doel als keeper en de duivel in de aanval Daarnaast meer evangelische en duivelse karakters in het elftal. En zo ga je wereld-kampioen worden Of universeel kampioen dus. Jesus die alle aanvallen doet tegenhouden, en de duivel die juist gaat aanvallen maar dan niet Jesus aanvallen. Iets anders aanvallen en oppeppen

Dat de duivel en Christus gaan samen werken. Heb dat ooit al eens geschreven. Het ultieme team-work is dat.

Was daar vannacht even over aan het nadenken en tijdens het kijken van het Nederlands elftal gisteren.

Van de vaart heeft zijn kind Damien genoemd, duivels-kind dus

De duivel hoort er ook bij, net als Christus en Jesus. Dus dan kunnen ze maar beter bevriend raken. Ruzie is gewoon dom. Ook demonen en draken horen erbij. Dus daar kun je dan ook maar beter de vriend mee worden. En Hitler vervloeken heeft ook geen zin. Die man heeft af en toe een steek laten vallen maar dan kun je hem alsnog zijn fouten vergeven.

Maar goed, ik ga even naar buiten

Hitler komt nog wel terug een keer, en dan gaat hij op een relaxte manier verder Die man was niet dom, integendeel zelfs. Dus mocht hij terug komen, dan kan hij zoals ik gisteren zei veel betekenen met zijn visies. Net zoals Pim Fortuyn. Politieke leiders op de wereld die van fouten leren en de zaak goed aanpakken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 08:49:03 ]
pi_40894883
Weet je wat ik nu denk

Mocht Hitler terug keren nog. Dan wordt hij architect. Hij gaat niet meer met macht bezig zijn. Volgens mij gaat hij ontwerpen van gebouwen en infrastructuur. Zo'n idee heb ik erover. Pim Fortuyn weet ik niet, ik heb nu een boek liggen van Pim Fortuyn over de IT-sector. Volgens mij is dat wat voor Pim Fortuyn. Misschien hebben die 2 helemaal geen zin meer om aan het roer te staan en wie weet is dat straks niet eens meer nodig.

Hitler was een kunstzinnige man, heb volgens mij ooit meegekregen dat hij over de toekomst kon tekenen, hoe gebouwen eruit gaan zien en nog meer. Hoe hij een realistisch beeld kon schetsen over de toekomst ook.

Volgens mij heeft hij helemaal geen zin meer om een dictator te zijn. Sowieso, wie wilt wel dictator zijn?

Gisteren ook even met Bart de Graaff gesproken Nee, die jongen heeft echt humor Ik lag gewoon in een deuk en moest me inhouden dat ik niet iedereen wakker ging maken. Ik zei al tegen hem dat hij wellicht terug gaat keren en vroeg of hij zin had in tv maken en dat had hij ook. Hij begon te ouwehoeren over teletubbies dit en dat Ook de stem was hetzelfde, precies hetzelfde.

Maar goed, ik wil geen valse hoop scheppen nu, ik zeg alleen wat ik meemaak en dat is bij mij alsof het echt gebeurt.

Ik geloof ook sterk erin dat iedereen terug gaat komen nog

Bart de Graaff die weer aan het roer komt van BNN
pi_40894992
Hitler was zeker niet dom, hij was alleen psychisch niet helemaal fris.
Welke idioot laat nou een heel ras uitroeien.
Maar dom? nee, sowieso zijn heel veel dictators best slim (denk aan sadam hoessein, hitler, fidel castro, balkenende ( ) )
pi_40895022
Tijd voor koffie

Contact gaat dus steeds beter En dat is de bedoeling ook Ook om erachter te komen waar ze zich bevinden nu. Dat is van belang, waar ze zijn en in welke tijd. Maar als ik dat vraag dan is het contact niet duidelijk genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')