Geef mij maar Engels.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef Sight_key het volgende:
Weet je dat Nederland echt geweldig is
De Nederlandse taal![]()
Op de radio hoor ik mensen praten die echt vloeiend uit de woorden komen vaak, echt geweldig
Geschreven en gesproken Nederlands
Nu staat Blof op met Mens
Radio 538.

Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef Sight_key het volgende:
Engels is ook mooi, maar Nederlands is mijn moeder taal. Alle talen zijn mooi natuurlijk. Maar de taal waar ik mee ben opgegroeid. Dat werkt ook een stuk makkelijker.
Easy = makkelijk = einfach.
Einfach of niet? In het Duits.
Paradijs = Paradise
Hemel = Heaven
Mensen = people
Eigenlijk komt het op hetzelfde neer

en hey.... what about Hairy titsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Sight_key het volgende:
Meteen = immediately
Immediately
Immediately

Harige tietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en hey.... what about Hairy tits

Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijktquote:

Ahzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijkt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |