Haaiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:17 schreef senesta het volgende:
Hallo Hier ook
goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef senesta het volgende:
Jawel hoor en met jou?
geloof me, je wilt echt niet ruilenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:25 schreef Metro2005 het volgende:waarom hebben mannen nou nooit eens een goed excuus om sago te zijn
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goed, ben aan het werk. Alleen een beetje sjaggerijnig maar dat is een hormonale kwestie zeg maar![]()
Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Heb vandaag al 3 headhunters aan de telefoon gehad. De laatste was echt kwaad dat ik 'm niet doorverbond met Baas![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?
Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode![]()
Gek als je dat achteraf hoort hoor![]()
Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3![]()
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.
Preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, koren op je molen als je al chagerijnig bent dus![]()
Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Is ze erg boos op je?
Tja, je bent K3-fan of je bent het niet natuurlijk![]()
![]()
Ik vind dat ook een leuk nummer, van Ilse de Lange. Valt er niet een beetje te onderhandelen met Samara? Bv nu eerst Ilse en dan straks weer K3?
tig keer een Bumbadvd is ook niet leuk meerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Aha, tja zo'n dag moet kunnen he?
Ik ben ook niet vaak chagerijnig, eigenlijk alleen echt als ik zwanger ben, en dan ook zo dat iedereen op zijn woorden pastte en ze bepaalde dingen maar niet vertelden in die periode![]()
Gek als je dat achteraf hoort hoor![]()
Ik heb ruzie met Samara, ik heb de nieuwe cd van ilse de lange, ik vind dat nummer de great escape wel lekker, alleen Samara wil alleen maar k3![]()
En hoe lief ik haar ook vind, een dvd met liedjes voor de 3e keer vandaag word me een beetje te veel van het goede.
dat is mijn rooie poes jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Nokwanda en Senesta
Avatar is je kat of niet? Alleen niet meteen duidelijk dat het een kat is. Maar ik zie er wel een rode kat of poes in
kan ik me voorstellen, heeft ook iets vertederends en grappigs, zo klein en dan al zo boos kunnen zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja Samara kan echt boos zijn hoor, dan lijkt het wel of ze piano speelt met haar wenkbrauwen en ze staat echt te stampen, handjes tot vuistjes gebald, alles erop en eraan![]()
Ik moet je eerlijk bekennen dat het altijd op mijn gevoel werkt, ik moet altijd een beetje om haar lachen![]()
quote:Maar de dvd is bijna afgelopen geloof ik dus dan mag ik weer![]()
ik wil ook een rooie poesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat is mijn rooie poes ja
Maar de uitsnede kon anders. Ga ik straks thuis doen.
dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef senesta het volgende:
Bumba is van de lion king of heb ik de verkeerde voor me.
Bij k3 doet Samara bijna elk pasje al na, ze begint ook steeds meer mee te zingen.
Het is ook echt wel een heel schattig gezicht.
En dan loopt ze aan haar shirt te sjorren want de meiden van k3 hebben dan van die naveltruitjes aan.
Ja ik moet steeds zo lachen om haarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zag ik op de filmpje ja, trui omhoog en met dat buikie draaien![]()
O ik dacht van K3quote:
Het is mooi weer, wij vlinderen af en toe even naar buiten om even te fietsen/voetballen/overgooien, etcquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
waar is iedereen zegop fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
Tja verschil moet er wezen he?quote:
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaardenquote:
Ha ha ha dat paardegedeelte had ik wel getikt maar weer weg gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden
* Beledigd voelt *![]()
Grapje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |