abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40873886
Ik heb zin in yahtzee

Lekker dobbelen en dan een heel formulier spelen en proberen boven de 2000 te komen met het aantal punten Misschien dat ik morgen ga dobbelen, kijken of ik vaker 5 dezelfde kan gooien, vraag ik of mensen hier mee willen spelen, mijn Pa zegt toch vaak ja, en dan kan rtl-z gewoon opstaan of een andere zender. Competitie zoals we vroeger deden. Na 50 potjes kijken wie het vaakst gewonnen heeft. Of Risk. Risk is ook leuk

Was net even buiten en dan denk ik van, waar ben ik nu. Waar bevind ik me. En dan weet ik niet goed antwoord te geven. Ik ben op aarde maar ook niet helemaal. Het hoofd is niet op aarde vaak.

Verder vind ik het een vreemde gedachte dat ik niet kan reizen ergens anders heen, dat ik gebonden ben aan plaats en tijd. Dat ook dit universum het enige is op dit moment en dan ook nog gebonden zijn aan de aardbodem.

Teveel beperkingen nog. Vandaar noem ik het kooi. En ook doolhof.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40873889
Zo, ben thuis, spaghetti opgebakken en biertje erbij
vanavond even relaxen, daarna weer even 3 avonden druk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40873938
Biertje heb ik ook

Ben nu al moe van 1 bier aan het worden.

Tijd voor muziek even. en de bril opzetten want de contact-lenzen beginnen weer te irriteren.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40874011
Over dat dobbelen even. Niet alleen dobbelen om te dobbelen maar dobbelen met toegevoegde waarde dus. Proberen iets te doen met het dobbelen, iets in werking zetten ook.

Maar dat komt nog wel.

Als ik iets doe, wil ik profijt bij die activiteit. Ik wil niet zomaar iets doen en dan zinloos bezig zijn.

Heb zin om te ontsnappen

En dan probeer ik dat met dobbelen te gaan doen nog.

Grote straat, kleine straat, full house, yahtzee, 3 dezelfde, carree, change en ga zo door.

Binnenkort naar de Intertoys of bart smidt. Een roulette spel kopen nog. En nog meer dingen

Poker-dobbelstenen hebben we hier ook liggen, wie weet ook daar eens mee gaan gooien.

The rolling stones
pi_40874028
Take good care of my baby - bobby vinton

Goed nummer en toepasselijk, want ik hoop dat de volgende vriend van mijn ex ook goed voor d'r is. Dat ze daar gelukkig mee wordt

My tears are fallin' 'cause you've taken her away
And though it really hurts me so
There's something that I've gotta say

Take good care of my ba-a-a-by
Please don't ever make her blu-u-u-ue
Just tell her that you love her
Make sure you're thinking of her
In everything you say and do-o-o-o

Aww, take good care of my ba-a-a-by
Now don't you ever make her cry-y-y-y
Just let your love surround her
Paint a rainbow all around her
Don't let her see a cloudy sky

Once upon a time that little girl was mine
If I'd been true, I know she'd never be with you

So, take good care of my ba-a-a-by
Be just as kind as you can be-e-e-e
And if you should discover
That you don't really love her
Just send my baby back home to me

Well, take good care of my ba-a-a-by
Be just as kind as you can be-e-e-e
And if you should discover
That you don't really love her
Just send my baby back home to me

Aww, take good care of my ba-a-a-by
Well, take good care of my ba-a-a-by
FADE
Just, take good care of my ba-a-a-by
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40874085
Mooie gedachte dat je haar het beste gunt. Haat heb je niets aan.
pi_40874128
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Sight_key het volgende:
Mooie gedachte dat je haar het beste gunt. Haat heb je niets aan.
Al zou ik willen, ik kan d'r nooit haten.
pi_40874180
Vaak genoeg dat er haat is als men uit elkaar gaat volgens mij.

Bij jou dus niet
pi_40874292
Nope, zou niet weten waarom. Waarom zou ik haar haten, ze heeft me niks misdaan. Haar gevoel is weg. Moet ik d'r daarom ineens haten? Nee, kon ik haar maar haten, dan was alles een stuk makkelijker geweest Maarja

Heb sowieso aan geen enkele ex echt een hekel (nja 1 dan, maar dat is een verhaal apart, zal ik hier maar niet neerzetten )
pi_40874370
Is geen reden voor nee

Maar het is ook geen ruzie, soms maken ze elkaar het leven zuur denk ik. Maar dat weet ik niet. Kan me voorstellen dat sommigen elkaar het leven zuur maken. Zo hoor ik vaker ruzies op straat en nog meer. Of ruzies in de buurt dat ze elkaar verrot schelden.
pi_40874403
We hebben eigenlijk nog nooit ruzie gehad in de tijd dat we elkaar kenden ben sowieso niet zo'n ruziezoeker. Laat niet over me heen lopen maar ik ga ook geen ruzies uitlokken.

Alleen met mijn 1e vriendin had in ik constant ruzie, maarja toen waren we allebei nog pubers en we kunnen nu prima met elkaar opschieten
pi_40874612
Voodoo people magic people

Ruzie-zoeken, gebeurt soms wel eens uit frustratie. Volgens mij komen daar veel ruzies vandaan. De frustratie die erin zit gebakken. Mensen staan vaak op ontploffen van de shit aan de kop.

Heb ik ook gehad. Zo opgefokt als maar zijn kan door de ellende en zeik die de maatschappij gemaakt heeft.

Daar maak je dus ook criminelen mee. Criminelen ontstaan door een foute maatschappij volgens mij.

Niet alle criminelen maar toch heeft het ermee te maken.

En dan ben ik geen crimineel dus. Kan me wel voorstellen dat er criminelen ontstaan door deze maatschappij.

Je zou zo crimineel worden hier

Puber-tijd

Hormonen

Gelukkig dat die tijd voorbij is hier. Inderdaad ben je in de pubertijd jezelf niet. Allemaal irritante zaken die komen kijken bij het menselijke bestaan. Alsof het met opzet zo gemaakt is. Om te pesten dus. De straf van God?

Over criminelen die ontstaan dus even, ergens heeft dat ook een oorzaak.

Maar goed, ik ga elders verder daarover.

Heb weer last van een vlieg nu.

Ik wil weg weg weg weg weg. Heb genoeg ervan. Helemaal genoeg

Nog ff maar.

Ik vraag me soms echt af waar ik nu ben wederom dus. En niemand weet antwoord te geven?

Wat is dit voor bestaan? We hebben wel hulpmiddelen dus om iets te doen. Gelukkig zijn er hulpmiddelen zoals een internet verbinding en muziek en film. Die hulp middelen hebben we zelf gemaakt.
pi_40874720
Geen straf van god, eerder een leerweg.
pi_40874734
En nu weet ik het niet. Ik weet het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verdomme. Verdomme verdomme.

Think Goddmit Think!!!

Dit is niet het echte leven.

Falling down eens bekijken.
pi_40874749
Wat valt er te leren dan?

Hoe je moet ontsnappen

?
pi_40874763
Even tv kijken en op de bank liggen.

Tot straks
  woensdag 16 augustus 2006 @ 18:10:08 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40874832
heren ik ga zo ff me vriendin uitwonen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 18:11:53 #93
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40874882
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

Zooo even gepast geschokt gereageert
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40875367
Was even TMF kijken

Clip van Notorious B.i.G gezien, krijg dan een rilling over de ruggengraat.

Veel plezier Barra

Laat haar ook genieten

Ik ga verder even elders op fok!. Andere topics uitzoeken dus. Misschien even via de zoek-functie zoeken naar oudere topics in de database.
pi_40875649
Ik heb weer een kleine inzinking

Komt vaker naar voren.

Vriendin komt later ter sprake hier nog trouwens. Tijd genoeg met een eeuwige dood voor de boeg. Of eeuwig leven. Komt allemaal goed.

Nu is het zaak dat ik mezelf richting de toekomst beter in positie ga zetten.

Een manier vinden om door te gaan.

Heb zin om af en toe te schreeuwen dus. Of te rennen. Rennen is geen slecht plan richting de toekomst.
pi_40875683
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zeg je dat romantisch
pi_40875701
Radio weer aangezet dus

Plus fles Amstel nu

En dan moet ik gewoon maar doorgaan en doorgaan. Ooit komt er vanzelf een einde aan

Er komt echt nog een einde aan dus. Al moet ik het zelf doen allemaal in mijn eentje. Dan vernietig ik gewoon het universum

Als dat nodig is dus.
pi_40875737
Drink ze SK, ik zit zelf ook aan de palm

heb Ayreon aanstaan en zit even moed te verzamelen om zo wat te gaan doen
pi_40875750
Telefoon ging weer, anoniem dus. Anoniem wordt hier niet meer opgenomen. Ze melden zich maar, anders kunnen ze de pot op. Ze laten de identiteit zien, anders geen gehoor.

Dan bellen ze anoniem en laten ze 3 keer ringen en dan is het over

Eigenlijk moet je die anonieme nummers weten te traceren.
pi_40875799
538 staat op hier.

Nu Beyonce - Crazy in love

Toch top 40 maar dat is helemaal zo slecht nog niet.

Dit is trouwens de laatste fles bier, straks koffie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')