Ik wil juist niet afvallenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
van Nokje ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik wil juist niet afvallendan blijft er helemaal niks van me over
![]()
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:06 schreef nokwanda het volgende:
hier een leuke methode om af te vallen....... ik word opgegeten door een mini- poes. Ze likt me zo lang tot ik smelt
Eerst barra, nu jijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....
* Bier uitspuugtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:10 schreef Sight_key het volgende:
De poesjes worden normaal gelikt ja
Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekker likkie voor jouw
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eerst barra, nu jij![]()
straks word ik nog geil![]()
"Ik moet me inhouden smiley"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die doet me heeeel ergens anders aan denken!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
meestal zijn het de poesjes die gelikt worden....
Hoiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Kijk maar eens in OUD...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Ik moet me inhouden smiley"
Althans, dat bedoelde ik ermeewaar doet het jou aan denken dan?
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meestal ben ik degene die dta soort reacties voorziet... ik moet wel moe zijn dan
Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
"Ik moet me inhouden smiley"
Althans, dat bedoelde ik ermeewaar doet het jou aan denken dan?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vamp heeft net een baby... waar denk je dat het haar aan doet denken?
Geef mij maar Engels.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:31 schreef Sight_key het volgende:
Weet je dat Nederland echt geweldig is
De Nederlandse taal![]()
Op de radio hoor ik mensen praten die echt vloeiend uit de woorden komen vaak, echt geweldig
Geschreven en gesproken Nederlands
Nu staat Blof op met Mens
Radio 538.
Hebben ook allemaal dezelfde oorsprong binnen de grote taalgroepen. Ook het angelsaksisch heeft een Germaanse oorsprong.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:33 schreef Sight_key het volgende:
Engels is ook mooi, maar Nederlands is mijn moeder taal. Alle talen zijn mooi natuurlijk. Maar de taal waar ik mee ben opgegroeid. Dat werkt ook een stuk makkelijker.
Easy = makkelijk = einfach.
Einfach of niet? In het Duits.
Paradijs = Paradise
Hemel = Heaven
Mensen = people
Eigenlijk komt het op hetzelfde neer
en hey.... what about Hairy titsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef Sight_key het volgende:
Meteen = immediately
Immediately
Immediately
Harige tietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en hey.... what about Hairy tits
Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijktquote:
Ahzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja... harige tieten ja... ik bedoel.... alleen maar om even de vergelijking Engels- Nederlands te maken. Om te laten zien dat het best op elkaar lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |