Gelukkig ben ik blij omquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:10 schreef Sight_key het volgende:
Slapen is lekker als het goed gaatDromen is leuk als het okey is.
Maar het kan ook een hel zijn.
Maar het is hier niet meer zo'n hel meer. Overdag niet en 's nachts niet.
quote:
Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Sight_key het volgende:
En dan drink ik me nog een thee nu. Om de slaap te stimuleren.
Dit nummer is echt lekker
Boney M - By the rivers of Babylon
Geweldig nummer is hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hou van dat nummer. Het is een oude spiritual.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
Toevallig gisteren nog mensen naar 'is it real' gekeken? Ging over paragnosten en hun hulp bij politiewerk.
Was wel aardig alleen enigszins sceptisch gebracht, dat was wel jammer.
De ene docu over dit onderwerp zegt dat ze wel degelijk veel helpen (met allerlei voorbeelden) en de andere docu, zoals die van gistereavond, brengt het allemaal weer erg sceptisch. Moet ook wel zeggen dat de paragnosten die ze in de show gebruikten ook wel allemaal van die ontzettend arrogante omhooggevallen types waren. Misschien niet helemaal de juiste personen om in een dergelijke docu te gebruiken.
Ik denk zelf dat paragnosten best goed kunnen helpen, maar je moet wel mensen gebruiken die écht wat kunnen en niet van die sjappies die alleen maar uit zijn op zelfverrijking en daarom maar zeggen dat ze een gave hebben (terwijl ze eigenlijk alleen maar goede psychologen zijn)
Staat de boosdoener niet in je avatarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
Die in mijn avatar...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Staat de boosdoener niet in je avatar?
Heb het ook wel eens gehad hoor, in bepaalde panden gebeuren er nou eenmaal rare dingenBlij dat ik dat in mijn huis niet heb! Dat voelt echt nog altijd heel erg rustig
Ik ken het....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zou zo iemand hier in huis ook wel kunnen gebruiken. Hier verdwijnen ook zaken op onverklaarbare wijze en dat maakt me knap nerveus.
alleen lopen er bij jou meer monstertjes rond en bij mij maar een die zaken zou kunnen laten verdwijnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |