Af en toe voel ik me echt rustig
![]()
Dan lijkt alle ellende weg te zijn. Nogmaals de rust in mijn ogen, mijn ogen zijn ook rustig en niet gespannen meer. Ondanks de contact-lenzen. Ook de rust in het lichaam en de geest. This is heaven
Wie weet dus vanavond weer contact leggen met die blinde persoon, eerst die grote zwarte pupillen zien, daarop inloggen en vervolgens overdracht van beelden. Wie weet gaat die overdracht vanzelf straks. Dat ik alle beelden kan laten zien die ik ooit gezien heb. Behalve als ik op de wc zit te schijten
![]()
Maar goed, dat gaat dus vanzelf. Ook dat bos doorzenden en nog meer.
Wie weet heb ik wel ingelogd op het alziend oog of hoe noem je dat. Eye of the beholder. Het grote oog van nog wat.
Zo kwamen die ogen over, dat het de ogen waren waarmee alles gezien wordt.
En zo denk ik dus ook dat blinde mensen ooit gaan zien weer
![]()
En dat kan vreemd klinken, in mijn leven is niets te gek meer
![]()
Ik maak het mee en ik vertel het dus.
Wie weet dat straks alle mensen verbonden worden aan het alziend oog of het oog van osiris. Dat teken bestaat toch ook of niet? Maar of het dat is weet ik niet. Zoek ik wel op nog. Straks even icoon aanpassen. Eye of cybersky nemen weer. Of een ander oog
![]()
Dat straks alle waarnemingen worden opgevangen door dat ene oog, en dat iedereen die waarnemingen kan zien.
Dat we gaan zien door de ogen van 6,5 miljard. Allemaal. Het zicht hebben van 6,5 miljard mensen. Dan kijk je vanzelf door de realiteit heen
![]()
En daarna het brein koppelen nog.
De kracht van 6,5 miljard ogen, 6,5 miljard hersens en 6,5 miljard spieren en botten
![]()
Super power!!!!!!!!!
Super mensen!!!!!!!!
En dan de overleden mensen nog, wie weet hoeveel het dat er nog zijn. Ook die spelen mee. En de dieren spelen mee. Alles speelt mee hier
[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 18:33:42 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.