abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40904099
Buikjes
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:28:28 #227
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904136
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef Metro2005 het volgende:
Buikjes
Peuterbuikje
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40904165
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Peuterbuikje
O ik dacht van K3

Die hebben best lekkere buikjes
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 14:30:16 #229
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904173
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

O ik dacht van K3
Oja die waren er ook
pi_40904875
waar is iedereen zeg op fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:05:30 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40904961
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
waar is iedereen zeg op fok is het stil, mijn msn lijst is uitgestorven en zelfs buiten op het industrieterrein hier is het extreem rustig
Het is mooi weer, wij vlinderen af en toe even naar buiten om even te fietsen/voetballen/overgooien, etc
pi_40905187
En ik maar werken
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:16:55 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40905250
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
En ik maar werken
Tja verschil moet er wezen he?
pi_40905504
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:16 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja verschil moet er wezen he?
Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden

* Beledigd voelt *

Grapje hoor
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 15:30:40 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40905616
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mompelt iets met werkpaarden en paradepaarden

* Beledigd voelt *

Grapje hoor
Ha ha ha dat paardegedeelte had ik wel getikt maar weer weg gehaald
pi_40906716
Ik heb lekker geslapen net even

Ook buiten gezeten en een sigaar gerookt. Een grote sigaar van Willem van Oranje. Willem II staat erop Mega sigaar

Nu redelijk wakker weer en even rustig aan dus.

Mirage Ik heb buiten gezeten al, blokje om komt nog wel. Vandaag ben ik echt moe. Nu niet meer zo erg moe, maar ik was voor het slapen echt helemaal half dood. Helemaal half kan dan niet, meer goed, half dood dan maar

Weet ook vrij weinig te schrijven nu en dat maakt niet uit. Komt vanzelf wel goed

Internal - From Paris to Berlin

Luister ik nu
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40907255
Nightwish aan hier. En nog een half uurtje daarna even naar de kapper en boodschapjes doen.
pi_40907295
Dag ging snel voorbij

Een middag-dutje kan goed doen

Nu Johnny Cash - Man in black

En een energy drank voor deze jongen

Niet teveel niet teweinig. In balans.

Denk dat ik mijn fotoboek maar eens ga aanpassen weer. Maar dan verwijder ik het weer na een tijdje, dan maak ik wat en dan ben ik daarna niet tevreden.

Kapper ben ik pas geleden geweest. Is even niet nodig, hoewel ik niet helemaal tevreden ben met hoe geknipt wordt dus wie weet zoek ik een andere uit nog.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40907442
Naar buiten weer. Ik neem de pendel mee

Pendelen even. Kijken of ik goede vragen weet te verzinnen.
pi_40907633
Ik ga pendelen met de pendel in 2 handen vast en dan met mijn hoofd erbij op een bepaalde houding.

Net kreeg ik de juiste antwoorden door. Om te testen stelde ik dus op een gegeven moment vragen waarvan ik het antwoord al wist en toen schakelde de pendel over van ja naar nee.

Wie weet dat ik een wachtwoord ga pendelen om te gebruiken op internet. Gewoon getallen opschrijven en aan de pendel vragen welk getal gebruikt moet worden in de reeks.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

En dan beginnen bij 0 en vragen of 0 als eerste mag komen. Zegt hij bij 0 ja dan neem ik 0, zegt hij bij 0 nee dan ga ik verder met vragen over de 1 en zo ga ik door tot de 9.

Kijken of het lukt

Nu echt even wat anders doen Pendelen dus

Een power boosting wachtwoord maken
pi_40908207
Nieuwe wachtwoord is geinstalleerd hier al

De pendel gaf de hele tijd ja als antwoord, pendel ging tekeer met ja zeggen de hele tijd Totaal geen twijfel en ik vroeg dus neutraal, ik vroeg niet op een manier dat het antwoord vanzelf naar voren kwam, op een gegeven moment de pendel weg gelegd. Random getallen laten stromen en letters dus. En het voelde vlot aan ook

Mooi wachtwoord maar niet mooi genoeg. Dus ik ga later verder ermee. Dan krijg ik dus constant getallen binnen.

Rust

Rust aan de kop
pi_40908957
Ben ik weer even

Net buiten op de mp3-speler kwam ik "Level 42 " tegen

Damn, goede muziek

Wederom een band waarvan ik alle muziek in de collectie wil hebben.

En dan echt niet alleen omdat het getal 42 erin zit Level 42

Gewoon goede muziek
pi_40908997
Level 42 is best okee ja

Ben even naar de kapper nu tot straks
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 17:38:09 #244
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40909011
Jij bent net als ik met muziek denk ik, het is maar net hoe je pet staat.
Mijn muziekkeuze hangt ook altijd samen met mijn bui en stemming.
pi_40909711
Bij mij ook Senesta. Ik kan ook alles luisteren als ik wil. En dat is makkelijk en tevens okey omdat je niets hoeft te missen op muzikaal gebied.

Net Rammstein geluisterd

Reise Reise, Keine Lust, Links 2 3 4 en dat was het.

Die mp3 speler van Expert is best okey Door de muziek browsen en dan een artiest kiezen.

Ook ff Duitse volks-muziek geluisterd vanmiddag Zelfs dat kan ik waarderen

Maar zo wil ik van verschillende landen de volksmuziek leren kennen. In de bibliotheek hebben ze genoeg liggen maar ik wil meer en meer.

In principe wil ik alle muziek gehoord hebben ooit. Dus dat worden minstens 100 externe harde schijven nog. Als het niet meer is. Kan nu geen inschatting maken hoeveel GB aan muziek bestaat op deze wereld

MP3 speler is in de oplader en dan ga ik straks even verder luisteren buiten.

Rammstein word ik rustig van

In Heerlen ligt Satisfaction, een grote goede muziek-zaak met veel soorten muziek. Daar koopt de bibliotheek alles in, dus daar zal ik ook eens door de bakken gaan snuffelen

Eerst zorgen voor geld. Op zulke momenten is geld makkelijk. Een investering doen. Spullen kopen waar je wat aan hebt.
pi_40909728
Tot later metro

Ik ga zo weer even buiten zitten

Ik ga de lotto pendelen nog Ik weet nu hoe ik de pendel moet vasthouden en ik moet het hoofd erbij houden ook. Die pendel is ook okey Zal ook meer soorten pendels gaan kopen nog. Veel mensen die pendelen die werken met meer dan 1 pendel. Eerst maar eens het pendelen verder onder de knie krijgen. Of in het hoofd krijgen.

Wie weet dat ik vanavond geopereerd ga worden aan mijn hersens Of ik ga weer langs de opticien. Zul je zien dat ik in mijn dromen de ogen gelaserd krijg. Sta ik op en heb ik optimaal zicht, meer dan optimaal zicht.

Gisteren heb ik trouwens nog contact gelegd met een blinde persoon, dat contact ontstaat vanzelf dus, als ik ontspannen ben dan gebeurt dat zomaar, kreeg eerst grote ogen te zien met grote puppillen en toen hoorde ik iemand vertellen dat hij dingen wilde zien. Daarna was ik beelden aan het doorzenden over hoe een boom eruit ziet en een bos en nog veel meer. Die blinde vroeg aan mij hoe alles eruit zag, en toen was ik gewoon foto's aan het verzenden en toen wist hij hoe het was. Hij wist nu hoe een bos eruit zag en hij wilde foto's zien van veel meer.

Wie weet dat ik daarom gisteren naar de opticien ben gegaan in mijn dromen. Misschien door dat contact met die blinde persoon

[ Bericht 44% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 18:13:56 ]
pi_40910268
Af en toe voel ik me echt rustig Dan lijkt alle ellende weg te zijn. Nogmaals de rust in mijn ogen, mijn ogen zijn ook rustig en niet gespannen meer. Ondanks de contact-lenzen. Ook de rust in het lichaam en de geest. This is heaven

Wie weet dus vanavond weer contact leggen met die blinde persoon, eerst die grote zwarte pupillen zien, daarop inloggen en vervolgens overdracht van beelden. Wie weet gaat die overdracht vanzelf straks. Dat ik alle beelden kan laten zien die ik ooit gezien heb. Behalve als ik op de wc zit te schijten

Maar goed, dat gaat dus vanzelf. Ook dat bos doorzenden en nog meer.

Wie weet heb ik wel ingelogd op het alziend oog of hoe noem je dat. Eye of the beholder. Het grote oog van nog wat.

Zo kwamen die ogen over, dat het de ogen waren waarmee alles gezien wordt.

En zo denk ik dus ook dat blinde mensen ooit gaan zien weer

En dat kan vreemd klinken, in mijn leven is niets te gek meer Ik maak het mee en ik vertel het dus.

Wie weet dat straks alle mensen verbonden worden aan het alziend oog of het oog van osiris. Dat teken bestaat toch ook of niet? Maar of het dat is weet ik niet. Zoek ik wel op nog. Straks even icoon aanpassen. Eye of cybersky nemen weer. Of een ander oog

Dat straks alle waarnemingen worden opgevangen door dat ene oog, en dat iedereen die waarnemingen kan zien.

Dat we gaan zien door de ogen van 6,5 miljard. Allemaal. Het zicht hebben van 6,5 miljard mensen. Dan kijk je vanzelf door de realiteit heen

En daarna het brein koppelen nog.

De kracht van 6,5 miljard ogen, 6,5 miljard hersens en 6,5 miljard spieren en botten

Super power!!!!!!!!!

Super mensen!!!!!!!!

En dan de overleden mensen nog, wie weet hoeveel het dat er nog zijn. Ook die spelen mee. En de dieren spelen mee. Alles speelt mee hier

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 17-08-2006 18:33:42 ]
pi_40910661

Oog van osiris
pi_40910768
Een hele goede avond allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator donderdag 17 augustus 2006 @ 18:49:47 #250
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40910774
En waar blijven de foto's van je nieuwe kapsel?
Heb je krullen gekregen, een nieuw kleurtje, een matje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')