abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41390492
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:

Wat is er gebeurt met die tijd dat Charmed, Buffy en Angel na elkaar kwamen op Net 5..

Verder heb ik zo zitten janken bij de laatste aflevering van seizoen 5 van Buffy, toen ze zichzelf opofferde voor Dawn.. (The Gift)
Echt vreselijk....
hihi, ja zo ben ik via net 5 in contact gekomen met de series, behalve met charmed dan , daarvoor wist ik niet eens dat buffy bestond, zag wel een keer iets op tv, wat later buffy bleek te zijn, zat een man vastgebonden in een stoel midden in een kamer, terwijl indianen pijltjes het huis in schoten, ik dacht bij mezelf, wat is dit voor crap?

was echt om te janken ja en dat voor dawnie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_41390734
Wie ik echt geweldig vind is Juliet Landau (Drusilla)..
Ik vind dat zij echt een geweldige rol neerzet, het lijkt me knap lastig om een doorgedraaide vampier met visioenen te moeten spelen..

Maar net als zovelen vind ik 'Hush' de beste aflevering die er is..
Op de dvd's staan ook extra's, waarvan 'the making of Hush' er 1 is..

En Angel ben ik nu maar aan het downloaden..
Heb alle 4 de seizoenen al gezien, en zit nu ergens bij seizoen 5 episode 11..
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het niveau behoorlijk vind dalen in seizoen 5, op de 1 of andere manier boeit het me niet zo als de vorige seizoenen..
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:36:27 #78
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_41390951
Dat ene prachtige achtergondnummer in The Gift ("Sacrifice" heet het, staat ook op de Once More With Feeling soundtrack en je hoort het in het dvd-menu van seizoen 6) is echt het mooiste instrumentale nummer ooit vind ik. Het klinkt echt fantastisch en is tegelijk zo ontzettend emotioneel (maar dan niet op een zoetsappige manier). Dat nummer maakt die scene compleet af. Sowieso behoort The Gift natuurlijk tot de allerbeste afleveringen van Buffy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_41392663
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Dat ene prachtige achtergondnummer in The Gift ("Sacrifice" heet het, staat ook op de Once More With Feeling soundtrack en je hoort het in het dvd-menu van seizoen 6) is echt het mooiste instrumentale nummer ooit vind ik. Het klinkt echt fantastisch en is tegelijk zo ontzettend emotioneel (maar dan niet op een zoetsappige manier). Dat nummer maakt die scene compleet af. Sowieso behoort The Gift natuurlijk tot de allerbeste afleveringen van Buffy.
Idd, héél erg mooi liedje. Ik draai 'm best wel vaak.
'Remembering Jenny' vind ik ook mooi.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Mo- op 01-09-2006 14:03:31 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:23:13 #80
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41395247
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik vind dat zij echt een geweldige rol neerzet, het lijkt me knap lastig om een doorgedraaide vampier met visioenen te moeten spelen..

Maar net als zovelen vind ik 'Hush' de beste aflevering die er is..
Op de dvd's staan ook extra's, waarvan 'the making of Hush' er 1 is..

En Angel ben ik nu maar aan het downloaden..
Heb alle 4 de seizoenen al gezien, en zit nu ergens bij seizoen 5 episode 11..
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het niveau behoorlijk vind dalen in seizoen 5, op de 1 of andere manier boeit het me niet zo als de vorige seizoenen..
Wacht maar totdat Fred veranderd
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:03:05 #81
88233 Steve
Still the best.
pi_41401850
quote:
Die is echt geniaal inderdaad. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:17:16 #82
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_41404209
quote:
Dat komt waarschijnlijk doordat het even wennen is dat ze niet meer "Angel Inc." zijn, maar "Wolfram & Hart", waartegen ze al vier seizoenen hadden gestreden Als je dat even kan vergeten, vind ik dat seizoen vijf juist erg veel creatieve hoogtepunten van de serie bevat!
pi_41404609
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk doordat het even wennen is dat ze niet meer "Angel Inc." zijn, maar "Wolfram & Hart", waartegen ze al vier seizoenen hadden gestreden Als je dat even kan vergeten, vind ik dat seizoen vijf juist erg veel creatieve hoogtepunten van de serie bevat!
jazeker
ik noem bv een puppet angel
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_41405793
Moet dat over Fred en dat ze gaat veranderen niet in een spoilertag?
Ja, het maakt mij geen hol uit hoor, maar aangezien het nog niet op tv is geweest..

Ik zal mijn quote aanpassen, vooruit..
De afleveringen die ik tot nu toe gezien heb van seizoen 5 vond ik minder, maar nu ben ik wel erg benieuwd naar de rest..

De laatste aflevering die ik net heb gezien was die ene waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed me een klein beetje denken aan de laatste aflevering van Buffy van seizoen 4 'Restless'..
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:15:16 #85
88233 Steve
Still the best.
pi_41405880
Ik zit nu iets voor het eind van seizoen 4, en moet zeggen dat ik de eerste twee seizoenen wat leuker vond dan de laatste twee. Alleen Fred is wel leuk dat die erbij is gekomen. Maar Gunn en de nieuwe Wesley (zo ongeveer vanaf dat 'ie Connor jatte) vind ik minder. Lorne was vooral leuk toen er nog meer gezongen werd.
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:46:13 #86
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_41408734
@Angelic_Rose: grappig dat je die als laatste hebt gekeken, aangezien dat de laatste aflevering is die ooit in NL is utigezonden Het is al in het vorige topic besloten dat verder seizoen 5 afleveringen niet in spoiler tags hoeven, omdat de serie al zo oud is en toch niet meer afgemaakt gaat worden in NL...

Ik vond Wesley juist übercool als ruige "Marlboro Man" [/quote van Will0w] Al is het ook weer enorm leuk om hem als sul te zien, zoals in het eerste seizoen en in "Spin The Bottle" in seizoen 4
pi_41408803
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Xurk het volgende:
Ik vond Wesley juist übercool als ruige "Marlboro Man" [/quote van Will0w]
Die wat donkere Wesley is idd cool
pi_41410441
bad ass wesley met bad ass lilah

het heeft wel wat van de relatie tussen buffy en spike
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:52:48 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41410952
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Moet dat over Fred en dat ze gaat veranderen niet in een spoilertag?
Ja, het maakt mij geen hol uit hoor, maar aangezien het nog niet op tv is geweest..

Ik zal mijn quote aanpassen, vooruit..
De afleveringen die ik tot nu toe gezien heb van seizoen 5 vond ik minder, maar nu ben ik wel erg benieuwd naar de rest..

De laatste aflevering die ik net heb gezien was die ene waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed me een klein beetje denken aan de laatste aflevering van Buffy van seizoen 4 'Restless'..
We hebben gekozen om Angel niet meer in spoilers neer te zetten gezien het feit dat het al jaren afgelopen is en de kans dat Veronica een half seizoen nog gaat afmaken is kleiner dan de kans dat Andre Hazes en Pim Fortuyn samen in een huisje in Hawai aan het genieten zijn.

En dat Fred gaat veranderen zeg ik ook niet hoe en wat.. misschien houdt ze niet meer van tortilla's
pi_41410980
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

We hebben gekozen om Angel niet meer in spoilers neer te zetten gezien het feit dat het al jaren afgelopen is en de kans dat Veronica een half seizoen nog gaat afmaken is kleiner dan de kans dat Andre Hazes en Pim Fortuyn samen in een huisje in Hawai aan het genieten zijn.
Heb je de OP wel gelezen?
pi_41425397
Ja idd Wombcat, dat is ook precies waarom ik die spoiler opmerking maakte..
Ik heb duidelijk gelezen dat alle afleveringen van Angel die nog niet zijn geweest in spoilertags moeten..
Maar goed, niet dat het me iets uitmaakt verder..

zaterdag 2 september 2006 @ 20:25:34 #92
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41432161
Ik heb het aangepast in de OP. De keuze was gevallen om te mogen spoileren alleen iemand had de nieuwe OP niet aangepast. Daar kan ik ook niks aan doen.

Nu is het duidelijk. Spoileren mag.
  zondag 3 september 2006 @ 18:10:41 #93
88233 Steve
Still the best.
pi_41456390
Vinden jullie Jasmine ook niet een beetje op Oprah Winfrey lijken? Qua uiterlijk (alleen iets dunner) en half Amerika loopt achter haar aan.

Seizoen 4 nu helemaal gezien. Hoop dat 5 beter wordt, 4 vind ik het minste seizoen tot nu toe. .
Geen Cordy meer zo te zien. .
  zondag 3 september 2006 @ 18:49:08 #94
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_41457391
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie Jasmine ook niet een beetje op Oprah Winfrey lijken? Qua uiterlijk (alleen iets dunner) en half Amerika loopt achter haar aan.

Seizoen 4 nu helemaal gezien. Hoop dat 5 beter wordt, 4 vind ik het minste seizoen tot nu toe. .
Geen Cordy meer zo te zien. .
Grappig, ik hoor vaker dat mensen 4 niet zo goed vonden, terwijl ik dat juist een heel tof seizoen vond! Lekker een lange verhaallijn die bijna het hele seizoen doorloopt... echt smullen vond ik dat. Ik vind Angel sowieso per seizoen beter geworden eigenlijk.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 3 september 2006 @ 19:49:59 #95
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_41458930
Ik vond seizoen 4 destijds op TV echt maar toen ik een maand terug heel de box van seizoen 4 in een week heb gekeken vond ik het eigenlijk wel minder... al zaten er natuurlijk nog genoeg vette afleveringen tussen hoor

@alwaysthebest: seizoen 5 is vet, al moet je eerst wel even wennen aan het idee dat ze voor Wolfram & Hart werken [en aan de omgevingsveranderingen]. Verder vind ik seizoen 5 beter dan 4
pi_41477260
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie Jasmine ook niet een beetje op Oprah Winfrey lijken? Qua uiterlijk (alleen iets dunner)

nee!
-Rabia Al-Basri
pi_41478728
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]
zag wel een keer iets op tv, wat later buffy bleek te zijn, zat een man vastgebonden in een stoel midden in een kamer, terwijl indianen pijltjes het huis in schoten, ik dacht bij mezelf, wat is dit voor crap?
Hahaha, die aflevering (Pangs) heb ik toevallig gister nog gezien..
Hij is wel hilarisch hoor..
Spike die vast is gebonden op die stoel en op een gegeven moment vol zit met pijlen..
Angel die voor een aflevering terug is, en die niet wil dat Buffy erachter komt dat hij er is..
Dat lukt voor ongeveer 40 minuten, en dan in de laatste paar secondes als eindelijk de rust weer is teruggekeerd en ze allemaal aan tafel zitten, zegt Willow: 'It's just like old times'.. Waarop Xander zegt: 'Yeah, especially with Angel being around and all'..

pi_41512955
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:

Spike die vast is gebonden op die stoel en op een gegeven moment vol zit met pijlen..
hihi, die pijltjes in spike
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:15:19 #99
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41513202
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Angel die voor een aflevering terug is, en die niet wil dat Buffy erachter komt dat hij er is..
Dat lukt voor ongeveer 40 minuten, en dan in de laatste paar secondes als eindelijk de rust weer is teruggekeerd en ze allemaal aan tafel zitten, zegt Willow: 'It's just like old times'.. Waarop Xander zegt: 'Yeah, especially with Angel being around and all'..

En dat je bij de aftiteling nog hoort heel zachtjes:

oops

zondag 10 september 2006 @ 14:58:19 #100
88233 Steve
Still the best.
pi_41675235
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef Xurk het volgende:
@alwaysthebest: seizoen 5 is vet, al moet je eerst wel even wennen aan het idee dat ze voor Wolfram & Hart werken [en aan de omgevingsveranderingen]. Verder vind ik seizoen 5 beter dan 4
Seizoen 5 is supertof inderdaad. . Tenminste, heb nu tot en met smile time gezien. Echt paar suppertoffe afleveringen. . Leuk dat Spike erbij is nu. En vind het juist leuk dat ze nu in W&H zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')