hihi, ja zo ben ik via net 5 in contact gekomen met de series, behalve met charmed danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat is er gebeurt met die tijd dat Charmed, Buffy en Angel na elkaar kwamen op Net 5..![]()
Verder heb ik zo zitten janken bij de laatste aflevering van seizoen 5 van Buffy, toen ze zichzelf opofferde voor Dawn.. (The Gift)
Echt vreselijk....

Idd, héél erg mooi liedje. Ik draai 'm best wel vaak.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:36 schreef Marble het volgende:
Dat ene prachtige achtergondnummer in The Gift ("Sacrifice" heet het, staat ook op de Once More With Feeling soundtrack en je hoort het in het dvd-menu van seizoen 6) is echt het mooiste instrumentale nummer ooit vind ik. Het klinkt echt fantastisch en is tegelijk zo ontzettend emotioneel (maar dan niet op een zoetsappige manier). Dat nummer maakt die scene compleet af. Sowieso behoort The Gift natuurlijk tot de allerbeste afleveringen van Buffy.

Wacht maar totdat Fred veranderdquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wie ik echt geweldig vind is Juliet Landau (Drusilla)..
Ik vind dat zij echt een geweldige rol neerzet, het lijkt me knap lastig om een doorgedraaide vampier met visioenen te moeten spelen..![]()
Maar net als zovelen vind ik 'Hush' de beste aflevering die er is..
Op de dvd's staan ook extra's, waarvan 'the making of Hush' er 1 is..
En Angel ben ik nu maar aan het downloaden..
Heb alle 4 de seizoenen al gezien, en zit nu ergens bij seizoen 5 episode 11..
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het niveau behoorlijk vind dalen in seizoen 5, op de 1 of andere manier boeit het me niet zo als de vorige seizoenen..![]()

Die is echt geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wie ik echt geweldig vind is Juliet Landau (Drusilla)..
Ik vind dat zij echt een geweldige rol neerzet, het lijkt me knap lastig om een doorgedraaide vampier met visioenen te moeten spelen..![]()

Dat komt waarschijnlijk doordat het even wennen is dat ze niet meer "Angel Inc." zijn, maar "Wolfram & Hart", waartegen ze al vier seizoenen hadden gestredenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:27 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het niveau behoorlijk vind dalen in seizoen 5, op de 1 of andere manier boeit het me niet zo als de vorige seizoenen..![]()

jazekerquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat het even wennen is dat ze niet meer "Angel Inc." zijn, maar "Wolfram & Hart", waartegen ze al vier seizoenen hadden gestredenAls je dat even kan vergeten, vind ik dat seizoen vijf juist erg veel creatieve hoogtepunten van de serie bevat!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed me een klein beetje denken aan de laatste aflevering van Buffy van seizoen 4 'Restless'..

Die wat donkere Wesley is idd coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Xurk het volgende:
Ik vond Wesley juist übercool als ruige "Marlboro Man" [/quote van Will0w]![]()

quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Moet dat over Fred en dat ze gaat veranderen niet in een spoilertag?
Ja, het maakt mij geen hol uit hoor, maar aangezien het nog niet op tv is geweest..![]()
Ik zal mijn quote aanpassen, vooruit..
De afleveringen die ik tot nu toe gezien heb van seizoen 5 vond ik minder, maar nu ben ik wel erg benieuwd naar de rest..
De laatste aflevering die ik net heb gezien was die ene waarinWe hebben gekozen om Angel niet meer in spoilers neer te zetten gezien het feit dat het al jaren afgelopen is en de kans dat Veronica een half seizoen nog gaat afmaken is kleiner dan de kans dat Andre Hazes en Pim Fortuyn samen in een huisje in Hawai aan het genieten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deed me een klein beetje denken aan de laatste aflevering van Buffy van seizoen 4 'Restless'..
En dat Fred gaat veranderen zeg ik ook niet hoe en wat.. misschien houdt ze niet meer van tortilla's![]() Friends don't let friends remain beardless...
Friends don't let friends remain beardless...

Heb je de OP wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben gekozen om Angel niet meer in spoilers neer te zetten gezien het feit dat het al jaren afgelopen is en de kans dat Veronica een half seizoen nog gaat afmaken is kleiner dan de kans dat Andre Hazes en Pim Fortuyn samen in een huisje in Hawai aan het genieten zijn.

Grappig, ik hoor vaker dat mensen 4 niet zo goed vonden, terwijl ik dat juist een heel tof seizoen vond! Lekker een lange verhaallijn die bijna het hele seizoen doorloopt... echt smullen vond ik dat. Ik vind Angel sowieso per seizoen beter geworden eigenlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie Jasmine ook niet een beetje op Oprah Winfrey lijken? Qua uiterlijk (alleen iets dunner) en half Amerika loopt achter haar aan.
Seizoen 4 nu helemaal gezien. Hoop dat 5 beter wordt, 4 vind ik het minste seizoen tot nu toe..
Geen Cordy meer zo te zien..

quote:Op zondag 3 september 2006 18:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Vinden jullie Jasmine ook niet een beetje op Oprah Winfrey lijken? Qua uiterlijk (alleen iets dunner)

Hahaha, die aflevering (Pangs) heb ik toevallig gister nog gezien..quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
zag wel een keer iets op tv, wat later buffy bleek te zijn, zat een man vastgebonden in een stoel midden in een kamer, terwijl indianen pijltjes het huis in schoten, ik dacht bij mezelf, wat is dit voor crap?![]()

hihi, die pijltjes in spikequote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Spike die vast is gebonden op die stoel en op een gegeven moment vol zit met pijlen..

En dat je bij de aftiteling nog hoort heel zachtjes:quote:Op maandag 4 september 2006 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Angel die voor een aflevering terug is, en die niet wil dat Buffy erachter komt dat hij er is..
Dat lukt voor ongeveer 40 minuten, en dan in de laatste paar secondes als eindelijk de rust weer is teruggekeerd en ze allemaal aan tafel zitten, zegt Willow: 'It's just like old times'.. Waarop Xander zegt: 'Yeah, especially with Angel being around and all'..
![]()
![]()

Seizoen 5 is supertof inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef Xurk het volgende:
@alwaysthebest: seizoen 5 is vet, al moet je eerst wel even wennen aan het idee dat ze voor Wolfram & Hart werken [en aan de omgevingsveranderingen]. Verder vind ik seizoen 5 beter dan 4

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |