na een reboot... zag ik het voor de avond even niet meer zitten dus heb me pc uitgezet. daarna wat met jump ziten chatten in googlen en fok search zitten gebruiken op me laptop. toen toch nog even me pc opgestart et voila... alles werkte gewoon. dus het is mij ook een raadsel.... enigste wat ik me kan bedenken is dat windows update wat heeft gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]vreemd, hoe heb je et nou opgelost?
uhm volgens mij snap ik dit even nietquote:
Volgens de TT nog steedsquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm volgens mij snap ik dit even nietfeliciflappen was toch allang gebeurd en die kerel is op de 23ste jarig
?
hihi tjah en dan nog dubbel crimineel want ie heeft die boete gewoon weggegooid (ook al zegt ie van niet)quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef devzero het volgende:
Misschien was hij dat wel vergeten en had hij zijn hoofd meer bij zijn criminele acties in Gent.
grr wie heeft mij zulke kleine webruimte gegeven zodat ik geen foto's meer online ken gooienquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef FredvZ het volgende:
GRRRR Wie heeft mijn webserver offline gehaald?
Oiquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef devzero het volgende:
Het wachten is nu op spam-meester Godt om dat aantal te overtreffen.
Waarom gebruik je dan geen fotopic.net? Gratis voor de eerste 250MB (bij ieder account wat je opentquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
grr wie heeft mij zulke kleine webruimte gegeven zodat ik geen foto's meer online ken gooien
omdat ik nog nooit gehoord had van fotopic.netquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan geen fotopic.net? Gratis voor de eerste 250MB (bij ieder account wat je opent)
ik ga zelf wel ffies wat in mekander flanzen ooitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat ik nog nooit gehoord had van fotopic.netdus ik ga nu even op onderzoek uit
Zelf iets in mekaar draaien of een script ergens van copieeren en aanpassen is niet zo moeilijk. Het probleem is hosting. Als je 1 gieg aan fotoos hebt met veel bezoekers, dan is een goedkoop hosting account al snel niet meer voldoende. Maar voor die paar fotoos die je nu op je website hebt, kun je idd makkelijk iets zelf doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga zelf wel ffies wat in mekander flanzen ooit
worden er nog wel meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelf iets in mekaar draaien of een script ergens van copieeren en aanpassen is niet zo moeilijk. Het probleem is hosting. Als je 1 gieg aan fotoos hebt met veel bezoekers, dan is een goedkoop hosting account al snel niet meer voldoende. Maar voor die paar fotoos die je nu op je website hebt, kun je idd makkelijk iets zelf doen
nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je voor ons gaat programmeren. Volgende week klaar?
Noem het maar goed.... Tweede dag les vandaag en ik heb me al verslapenquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Noem het maar goed.... Tweede dag les vandaag en ik heb me al verslapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |