Dat zet je toch hopelijk wel dicht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef devzero het volgende:
Je zal maar zo'n etter op "boekhouding" hebben die iedere minuut een dhcp renew doet. Daar gaat je netwerk
voor 600 eurie heb jij geen supermicroquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus?
Zonde van het geld zeg ik
die staan te idlen, zodat je maar 't gaat misbruiken voor news + QPquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee dan kan je wel af met 4 xeon procjes
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef devzero het volgende:
Je zal maar zo'n etter op "boekhouding" hebben die iedere minuut een dhcp renew doet. Daar gaat je netwerk
sinds wanneer weten etters van boekhouding hoe pc's werkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:33 schreef devzero het volgende:
alleen aan/uit knopje en de link naar Exact toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer weten etters van boekhouding hoe pc's werken
Een sort-of a barebone?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef devzero het volgende:
Ik ga een soort van mini ding maken voor in mijn keuken. Kastje+moederbord/geheugen/disk en Via C3 giga pro processor heb ik al (het moet allemaal zoveel morgelijk passief gekoelt worden, vandaar die C3). bij elkaar ongeveer $100. Nu nog een touch screen, maar ik denk niet dat ik voor minder dan $100 een 8 - 15 inch lcd touch screen kan vinden op ebay
Ja, sort-of. Gewoon een soort gadget voor in de keuken. Kast hang ik dan wel ergens onder een keukenkastje en scherm aan de muur ofzo; geen toetsenbord of muis, daarom touch screen. Geen idee nog wat ik er allemaal mee ga doen, in ieder geval muziek (mp3tjes via nfs of smb/cif van mijn media pc) en misschien wat browsen en als dat lukt, een mythfrontend. Niets zwaars dus. Oh en natuurlijk komt er linux op te draaienquote:
das idd een instant betalings methodequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef Geqxon het volgende:
iDEAL.
Was dat niet de betaalprocedure die instant was?
ik vond het die ene euro niet waard en heb het via internet baniekeren (mnijnpostbank.nl) overgemaaktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik na een half uur nog geen mail heb van eweka
Dus ik vroeg me even af of het die extra euro waard was.
Mooie uitvindingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:09 schreef devzero het volgende:
Daarvoor gebruik je toch gewoon je credit card
Helaas leeft Eweka in de middeleeuwen, en doen ze al hun communicatie van email. In plaats van een fatsoenlijk controlpanel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:09 schreef devzero het volgende:
Daarvoor gebruik je toch gewoon je credit card
Dat is niet zo veelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:09 schreef mschol het volgende:
net voor ¤6,94 Dungeon keeper 2 besteld
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is niet zo veel
Dat spel is toch een RPG ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |