Wat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
1 september schijt @home ermee uit...
10 min wachten voor een mededeling dat je de eennalaatste status hebt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef ANWB het volgende:
Helpdesk van Kpn is juist top![]()
Moet je maar niet zo goedkoop doen! Betaal gewoon ff 5 euro extra.
Kpn/ Kpn kunnen ze ook niks afschuiven![]()
Wel nummer bel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
10 min wachten voor een mededeling dat je de eennalaatste status hebt?
De eene keer vertellen ze me dat als het niet werkte voor de 14de dat ze het handmatig activeren, ik bel de 15de en dan vertellen ze doodleuk dat ze niets handmatig mogen doen...
Helpdesk is 0900-0244 uit mijn hoofd, activeren is 1369 (computer) maargoed dat activeren lukt dus nietquote:
Stekker wat je bv in lijn1 hebt zitten in het telefoonstekkertje van de splitter duwen, dan werkt het wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Weerman het volgende:
Bij me broer die nu precies hetzelfde heeft, was zijn aanvraag NIET ''helemaal'' juist doorgekomen. Kortom, lijn dood en geen Internet.
Dus wij bellen, 35 min aan de lijn gehangen, toen vroegen ze ons of ze later mochten terugbellen, naja prima, maar toen vroegen wij op welk nummer..
"Ja die op de brief staat" terwijl die dood is. ZUCHT!![]()
Hey Ex collegaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ik werk op de helpdesk van KPN IPB en kom dagelijks dit soort dingen tegen. Op de een of andere manier zijn er vaak problemen met orders, en dan vooral bij Planet en HetNet (komen ook gewoon bij ons binnen)
En het is overigens niet de schuld van de helpdesk, wij kunnen er ook niet zoveel aan doen dat je je het pakket te vroeg hebt gekregen. Overigens vind ik het vreemd dat je je pakket te vroeg hebt gekregen. Had je het voor een bepaalde datum besteld ofzo?
-Misschien aangegeven dat je 0900 nummers wil blokkeren?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb het ook. Geen probs mee. Enkel dat als we 0900 nrs bellen,zijn ze ALTIJD in gesprek
Ach, die boze klanten hou je helaas toch. Sommigen hebben overigens vaak wel het recht om boos te zijn, als je die gesprekshistorie vaak ook ziet...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey Ex collega
Je hebt wel gelijk, de helpdesk kan helaas niet veel aan doen, maar tja je krijgt wel de boze klanten aan de lijn (waar zitten jullie eigenlijk? Utrecht/ Amsterdam?) Ik zat toen in Amersfoort.
Ach ik geef de klanten ook geen ongelijk, als je al maanden moet wachten op een probleem en nog niks hoort..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, die boze klanten hou je helaas toch. Sommigen hebben overigens vaak wel het recht om boos te zijn, als je die gesprekshistorie vaak ook ziet...
Wij zitten overigens in Groningen.
HOOOO ff.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
-Misschien aangegeven dat je 0900 nummers wil blokkeren?
-Wel 1369 gebeld? (doe het zelf pakket)
-Na de overzetting de splitter wel verwijderd en de Experiabox op het IS/RA punt aangesloten?
Dat klopt, maar het kan gebeuren dat je problemen met de telefonie gaat ondervinden als je hem er wel tussen laat zitten als je overgezet bent. Als het goed is gaan er nu 2 lijnen naar de EB, een naar lijn, en een naar ADSL. Die 2 lijnen kunnen met elkaar gaan resoneren waardoor er problemen ontstaan. Vooral het VO/IP gedeelte is er erg gevoelig voor. Wij raden klanten altijd aan de splitter te verwijderen en de inkomende lijn direct op de ADSL poort van de EB aan te sluiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
HOOOO ff.Er staat niks in de handleiding over een splitter verwijderen
Die splitter die we erbij hebben gekregen hangt er gewoon tussen. Overigens belde ik net ff planet,en toen deed ie het.
en ja 1369 is gebelt. Alles werkt verder. I net ook enzo
Dus even voor de goede orde :quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het kan gebeuren dat je problemen met de telefonie gaat ondervinden als je hem er wel tussen laat zitten als je overgezet bent. Als het goed is gaan er nu 2 lijnen naar de EB, een naar lijn, en een naar ADSL. Die 2 lijnen kunnen met elkaar gaan resoneren waardoor er problemen ontstaan. Vooral het VO/IP gedeelte is er erg gevoelig voor. Wij raden klanten altijd aan de splitter te verwijderen en de inkomende lijn direct op de ADSL poort van de EB aan te sluiten.
Het is toch simpelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Zwaffel het volgende:
Maar,dan klopt er iets niet denk ik net. of ik snap het niet.
Je hebt aan 1 kant van de splitter 1 opening. En aan de andere kant 2 (adsl en telefonie)
De eerste opening is momenteel bezet door de lijn die uit de muur komt. (ik heb hem niet direct op het is/ra punt gezet. Omdat ik dan het hele stopcontact los moest wrikken en moeilijk moest doen met kabels.)
Als de lijn die uit de muur komt in de EB box moet,waar laat ik dan mn stekker vanuit mn telefoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |