abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40857632
Jaja wij zijn over stag gegaan om van @HOME breedband over te stappen naar KPNplanet InternetPlusBellen...
Ja het is voordeliger en de 2MB per seconde minder speed maakt me niet zoveel uit..
Internet heb ik half werkend. (ik kom op het net...)
echter werkt de telefoon maar klote!

Kabels goed aangesloten maar 0900 nummers zijn niet te bellen...
Ik met mijn mobiel naar de helpdesk gebeld 10 cent per minuut en na 20 minuten wachten krijg ik een domme lul eraan die me doodleuk verteld dat we het pakket 3weken te vroeg heb gekregen!
Ik kan de telefoon dus niet activeren, daardoor kan ik het MijnKPN account niet activeren. Met het gevolg dat ik geen e-mail adressen aan kan maken!
1 september schijt @home ermee uit...

KUT KPN !!!
KUT hepdesk!
KUT mijn KPN

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 08:53:45 ]
pi_40857832
Helpdesk KPN
Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Thomasumo het volgende:
Ik probeer uit alle macht iets te verzinnen maar besef me opeens dat ik mijn hele schooljeugd heb verkwanseld aan het staren naar de buitenproportioneel dikke tieten van Naomie.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:25:09 #3
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_40858112
Wat naar zeg allemaal. Daar zullen de mensen in pak em beet Burundie alle begrip voor hebben.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_40858232
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 08:53 schreef Ivo1986 het volgende:
1 september schijt @home ermee uit...
Wat?

Verder:
KPN
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40858341
Helpdesk van Kpn is juist top

Moet je maar niet zo goedkoop doen! Betaal gewoon ff 5 euro extra.

Kpn/ Kpn kunnen ze ook niks afschuiven
pi_40858429
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:37 schreef ANWB het volgende:
Helpdesk van Kpn is juist top

Moet je maar niet zo goedkoop doen! Betaal gewoon ff 5 euro extra.

Kpn/ Kpn kunnen ze ook niks afschuiven
10 min wachten voor een mededeling dat je de eennalaatste status hebt?
De eene keer vertellen ze me dat als het niet werkte voor de 14de dat ze het handmatig activeren, ik bel de 15de en dan vertellen ze doodleuk dat ze niets handmatig mogen doen...
pi_40858866
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:40 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

10 min wachten voor een mededeling dat je de eennalaatste status hebt?
De eene keer vertellen ze me dat als het niet werkte voor de 14de dat ze het handmatig activeren, ik bel de 15de en dan vertellen ze doodleuk dat ze niets handmatig mogen doen...
Wel nummer bel je?
pi_40858884
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:59 schreef ANWB het volgende:

[..]

Wel nummer bel je?
Helpdesk is 0900-0244 uit mijn hoofd, activeren is 1369 (computer) maargoed dat activeren lukt dus niet
pi_40858961
heb thuis ook kpn planet.... helaas kent die weinig tot geen nieuwsgroepen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 10:05:12 #10
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40858976
Hehehe blij dat ik daar niet meer werk op die helpdesk..
Succes er verder mee... de kwaliteit van die helpdesk is de laatste jaren er echt op achteruit gegaan.. je bent gewoon een nummer.. en als het niet bevalt, ga je maar naar een andere provider..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_40860791
Bij me broer die nu precies hetzelfde heeft, was zijn aanvraag NIET ''helemaal'' juist doorgekomen. Kortom, lijn dood en geen Internet.
Dus wij bellen, 35 min aan de lijn gehangen, toen vroegen ze ons of ze later mochten terugbellen, naja prima, maar toen vroegen wij op welk nummer..

"Ja die op de brief staat" terwijl die dood is. ZUCHT!
pi_40863058
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:13 schreef Weerman het volgende:
Bij me broer die nu precies hetzelfde heeft, was zijn aanvraag NIET ''helemaal'' juist doorgekomen. Kortom, lijn dood en geen Internet.
Dus wij bellen, 35 min aan de lijn gehangen, toen vroegen ze ons of ze later mochten terugbellen, naja prima, maar toen vroegen wij op welk nummer..

"Ja die op de brief staat" terwijl die dood is. ZUCHT!
Stekker wat je bv in lijn1 hebt zitten in het telefoonstekkertje van de splitter duwen, dan werkt het wel.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:28:30 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40863254
Planet-support is inderdaad niet echt denderend maar ik heb gelukkig dan ook nog nooit echt problemen met het internet gehad.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:29:27 #14
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40863283
ik heb het ook. Geen probs mee. Enkel dat als we 0900 nrs bellen,zijn ze ALTIJD in gesprek
pi_40871357
Ik werk op de helpdesk van KPN IPB en kom dagelijks dit soort dingen tegen. Op de een of andere manier zijn er vaak problemen met orders, en dan vooral bij Planet en HetNet (komen ook gewoon bij ons binnen)

En het is overigens niet de schuld van de helpdesk, wij kunnen er ook niet zoveel aan doen dat je je het pakket te vroeg hebt gekregen. Overigens vind ik het vreemd dat je je pakket te vroeg hebt gekregen. Had je het voor een bepaalde datum besteld ofzo?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:21:15 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40871400
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ik werk op de helpdesk van KPN IPB en kom dagelijks dit soort dingen tegen. Op de een of andere manier zijn er vaak problemen met orders, en dan vooral bij Planet en HetNet (komen ook gewoon bij ons binnen)

En het is overigens niet de schuld van de helpdesk, wij kunnen er ook niet zoveel aan doen dat je je het pakket te vroeg hebt gekregen. Overigens vind ik het vreemd dat je je pakket te vroeg hebt gekregen. Had je het voor een bepaalde datum besteld ofzo?
Hey Ex collega
Je hebt wel gelijk, de helpdesk kan helaas niet veel aan doen, maar tja je krijgt wel de boze klanten aan de lijn (waar zitten jullie eigenlijk? Utrecht/ Amsterdam?) Ik zat toen in Amersfoort.
pi_40871445
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:29 schreef Zwaffel het volgende:
ik heb het ook. Geen probs mee. Enkel dat als we 0900 nrs bellen,zijn ze ALTIJD in gesprek
-Misschien aangegeven dat je 0900 nummers wil blokkeren?
-Wel 1369 gebeld? (doe het zelf pakket)
-Na de overzetting de splitter wel verwijderd en de Experiabox op het IS/RA punt aangesloten?
pi_40871506
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:21 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Hey Ex collega
Je hebt wel gelijk, de helpdesk kan helaas niet veel aan doen, maar tja je krijgt wel de boze klanten aan de lijn (waar zitten jullie eigenlijk? Utrecht/ Amsterdam?) Ik zat toen in Amersfoort.
Ach, die boze klanten hou je helaas toch. Sommigen hebben overigens vaak wel het recht om boos te zijn, als je die gesprekshistorie vaak ook ziet...

Wij zitten overigens in Groningen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:27:14 #19
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_40871578
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ach, die boze klanten hou je helaas toch. Sommigen hebben overigens vaak wel het recht om boos te zijn, als je die gesprekshistorie vaak ook ziet...

Wij zitten overigens in Groningen.
Ach ik geef de klanten ook geen ongelijk, als je al maanden moet wachten op een probleem en nog niks hoort..
Moet eerlijk zeggen dat ik blij dat ik daar weg ben, ach het was een leuk bijbaantje naast mijn studie.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:33:39 #20
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40871792
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

-Misschien aangegeven dat je 0900 nummers wil blokkeren?
-Wel 1369 gebeld? (doe het zelf pakket)
-Na de overzetting de splitter wel verwijderd en de Experiabox op het IS/RA punt aangesloten?
HOOOO ff. Er staat niks in de handleiding over een splitter verwijderen

Die splitter die we erbij hebben gekregen hangt er gewoon tussen. Overigens belde ik net ff planet,en toen deed ie het.

en ja 1369 is gebelt. Alles werkt verder. I net ook enzo
pi_40871900
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:33 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

HOOOO ff. Er staat niks in de handleiding over een splitter verwijderen

Die splitter die we erbij hebben gekregen hangt er gewoon tussen. Overigens belde ik net ff planet,en toen deed ie het.

en ja 1369 is gebelt. Alles werkt verder. I net ook enzo
Dat klopt, maar het kan gebeuren dat je problemen met de telefonie gaat ondervinden als je hem er wel tussen laat zitten als je overgezet bent. Als het goed is gaan er nu 2 lijnen naar de EB, een naar lijn, en een naar ADSL. Die 2 lijnen kunnen met elkaar gaan resoneren waardoor er problemen ontstaan. Vooral het VO/IP gedeelte is er erg gevoelig voor. Wij raden klanten altijd aan de splitter te verwijderen en de inkomende lijn direct op de ADSL poort van de EB aan te sluiten.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:39:15 #22
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40871980
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:36 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het kan gebeuren dat je problemen met de telefonie gaat ondervinden als je hem er wel tussen laat zitten als je overgezet bent. Als het goed is gaan er nu 2 lijnen naar de EB, een naar lijn, en een naar ADSL. Die 2 lijnen kunnen met elkaar gaan resoneren waardoor er problemen ontstaan. Vooral het VO/IP gedeelte is er erg gevoelig voor. Wij raden klanten altijd aan de splitter te verwijderen en de inkomende lijn direct op de ADSL poort van de EB aan te sluiten.
Dus even voor de goede orde :

De stekker uit de muur gaat ipv in de enkelzijdige kant van de splitter in de adsl lijn.

Dus men haalt de splitter ertussen weg,en de kabel die in de splitter ADSL gaat.naar de ADSL in de EB ook. Dan hou ik dus 1 kabel over.

Wist niet dat dat werkte als ik thuis ben ff proberen

thnx je hoort het over 3 weken wel
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:42:12 #23
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40872093
Maar,dan klopt er iets niet denk ik net. of ik snap het niet.

Je hebt aan 1 kant van de splitter 1 opening. En aan de andere kant 2 (adsl en telefonie)

De eerste opening is momenteel bezet door de lijn die uit de muur komt. (ik heb hem niet direct op het is/ra punt gezet. Omdat ik dan het hele stopcontact los moest wrikken en moeilijk moest doen met kabels.)

Als de lijn die uit de muur komt in de EB box moet,waar laat ik dan mn stekker vanuit mn telefoon?
pi_40872373
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Zwaffel het volgende:
Maar,dan klopt er iets niet denk ik net. of ik snap het niet.

Je hebt aan 1 kant van de splitter 1 opening. En aan de andere kant 2 (adsl en telefonie)

De eerste opening is momenteel bezet door de lijn die uit de muur komt. (ik heb hem niet direct op het is/ra punt gezet. Omdat ik dan het hele stopcontact los moest wrikken en moeilijk moest doen met kabels.)

Als de lijn die uit de muur komt in de EB box moet,waar laat ik dan mn stekker vanuit mn telefoon?
Het is toch simpel

Gewoon splitter weg halen en de lijn die je huis binnenkomt (IS/RA punt) aansluiten op de ADSL ingang van de EB (vierde poortje van links als je de EB van achteren bekijkt) De telefoon sluit je op de tel1 poort aan, en die zit helemaal links. Maargoed, waarschijnlijk zit je telefoon al op tel1, aangezien hij daar op moet zitten als je 1369 wil kunnen bellen.
pi_40874099
Mwa, we werden door KPN gebeld (in juli als ik me niet vergis) en hebben het dus telefonisch besteld, er werd toen ook gezegd dat we het pakket in augustus thuis zouden krijgen.

Begin vorige week kregen we het pakket, ik heb het toen meteen aangesloten en het internet werkte meteen. VoIP lampje ging niet aan, in de handleiding stond dat dat een paar dagen kon duren.
Vrijdag knipperde het VoIP lampje, even later bleef hij branden.
Meteen belde ik naar 1369, de computer vertelde dat het in 3 minuten werd geactiveerd...
Niet dus... zondag probeerde ik het nog een paar keer, geen verbetering.
Ik belde zondag met de helpdesk en toen werd verteld dat het maandag of dinsdag moest gaan werken...
Niet dus... Dinsdag weer gebeld, werd er gezegd dat we het verkeerde pakket hadden (we hadden ISDN moeten hebben, dat hebben we een half jaar geleden opgezegd maargoed :S) Die kasten hadden we dus niet meer... Hij verbond ons door en daar werd gezegd dat het wel goed was

Doordat ik 1369 niet geactiveerd krijg kan ik de activatiecode niet op internet invoeren en kan ik dus geen e-mailadressen aanmaken... Wanneer het wel ging werken konden ze me niet vertellen... Ook konden ze het niet handmatig activeren, wat volgens iemand met de eerste keer bellen wel kon...

Ook vind ik de site (na het inloggen in mijnkpn) erg onduidelijk...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2006 17:44:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')