De duomo is ook van Brunelleschi, da's waar. En mijn kerk staat in Florence, da's ook waar. Maar voor het goede antwoord, had je uit moeten stappen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:13 schreef Tokay het volgende:
De kathedraal van Firenze, de stad die ik nooit heb bereikt?
Nee, nee, juist niet, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:16 schreef AntonDingeman het volgende:
Zal wel die Dom in Florence zijn dan.
Dat las ik te laat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, juist niet, zoals ik al zei.
Ja, en ik was te laat met het lezen van jouw reactie.quote:
Hou maar op, ik keur het goed. Het is de Santo Spirito, gelegen aan de overkant van de Arno - en daarom misschien wat minder bekend bij het grote publiek, maar een bezoek meer dan waard.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Sancta Spiriti?
Zeker.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
Als er tien minuten zijn verstreken, mag iemand anders toch een vraag stellen?
Ja dus, lees ik net in de statuten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
Als er tien minuten zijn verstreken, mag iemand anders toch een vraag stellen?
Van wie?quote:Voor de dag van morgen
Wanneer ik morgen dood ga,
vertel dan aan de bomen
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan de wind,
die in de bomen klimt
of uit de takken valt,
hoeveel ik van je hield.
Vertel het aan een kind,
dat jong genoeg is
om het te begrijpen.
Vertel het aan een dier,
misschien alleen door het aan te kijken,
Vertel het aan de huizen van steen
vertel het aan de stad
hoe lief ik je had.
Maar zeg het aan geen mens.
Ze zouden niet geloven.
Ze zouden niet willen geloven dat
alleen maar een man
alleen maar een vrouw
dat een mens een mens
zo lief had als ik jou.
Oh sorry, ik dacht dat ik het fout had en was wat anders gaan doen!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:41 schreef pyl het volgende:
Hij weet de spanning er wel in te houden, hè, die Anton.
![]()
Whehe. Nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Toon Hermans?
Het is ook heel bekend, en het is zéker geschreven door een bekende 'echte' dichter.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef pyl het volgende:
Het komt me wel verdraaid bekend voor.![]()
Het is wel van een echte dichter, meen ik, niet van een liedjesschrijver. Remco Campert?
Hans Andreus is correct.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:55 schreef Soempie het volgende:
hans andreusvast te laat, rotcomputer
Helaas UIO!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt bekend, maar schiet me niet te binnen van wie. Lévi Weemoedt misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |