mmja, ik was er wel /heel/ vroeg bij...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:14 schreef Yurithemaster het volgende:
en jij zat er bij gok ik dan maar
Ga je Yuri deze proberen op te laten lossen, Daf?quote:
Ja, Daf is ook van het eerste uurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:15 schreef Yurithemaster het volgende:
en Daffodil31LE ook??
Ik zeg niks...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ga je Yuri deze proberen op te laten lossen, Daf?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Mag ik wel in de op spieken of telt dat ook als opzoeken want volgens mij zegt de op niks over dat je niet in het topic zelf mag zoeken???
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:12 schreef Asmodian het volgende:
Je mag best de ranglijst raadplegen op pagina 1 van dit topic, maar naar het eerste topic gaan is natuurlijk opzoeken
Geeft niksquote:
Gestoord topic was dat trouwens... In iets van een uur gevuld en op een hele stressvolle wijze. Waren we toen nog niet gewendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:20 schreef Asmodian het volgende:
Nee, Stan is er vanaf topic 10 bij ofzo
Niet maar ze stelde wel de eerste vraagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:22 schreef Asmodian het volgende:
MaJo deelde het eerste punt niet uit, hoor
Jaaaa! Tong was er vanaf topic 1 bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Tong80 Dan??
Dat is juistquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet maar ze stelde wel de eerste vraag![]()
Jeejquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:25 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is juist
Maar je verdient het punt nu al wel hoor
Eerste vraag: MaJo
Eerste punt uitgedeeld: Asmodian
AKQ'ers van het eerste uur: oa. Daf & Tong
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |