Moet je bier meenemen dan mag je misschien wel naar binnenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
NachtBagger? Daar mag ik niet komen. Ben ik veel te serieus voor.
Dat vind ik mooier. Het NL-paspoort is toch al zo'n drukke bedoeling met die domme tekeningetjes en zooi....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoezo altijd in zwart-wit??
Ik houd niet van bier. Geef mij maar whiskey. Kan ik veel meer van genieten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je bier meenemen dan mag je misschien wel naar binnen![]()
Eensch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik houd niet van bier. Geef mij maar whiskey. Kan ik veel meer van genieten.
Ik weet niet of ik daartegen wel verzekerd ben, eigenlijk...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:59 schreef Asmodian het volgende:
Zal ik dan ook maar een foto'tje posten? Als we toch bezig zijn enzo?
Hahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daartegen wel verzekerd ben, eigenlijk...
Toch wel! Wist je dat-ie platen had gemaakt?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:05 schreef Asmodian het volgende:
Leonard Nimoy - Mr Spock
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel! Wist je dat-ie platen had gemaakt?
Asmodian +1
N heel klein beetje maar stel de vraag maar gewoon als ik hem niet weet beantwoord iemand hem morgen wel(eigenlijk is het vandaag al morgen)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 06:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Zeer zeker, ik heb zelfs z'n biografie gelezen en heb ergens een mp3tje van zijn versie van "If I Had a Hammer"
Yuri, heb jij je een beetje ingelezen in de geschiedenis van deze topic-reeks? (zo nee stel ik de vraag die ik in gedachten heb ergens morgen wel)
Okee, dan probeer ik 't welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |