Ben je bruin? Heb je al een aanbod van een andere ploeg in het buitenland? Nee? Jammer. Maar dan moet je echt hier blijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat jullie beiden het woord 'ingeburgerd' gebruiken- zou ik van IJzeren Rita bij het Nederlands Elftal mogen?
Je bent toch al nederlander toch?? of ben je iligaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
[..]
Grappig dat jullie beiden het woord 'ingeburgerd' gebruiken- zou ik van IJzeren Rita bij het Nederlands Elftal mogen?
Geen erg, vriend. Ik ben Nederlander van geboorte, doch betrap mijzelf er voortdurend op dat ik verkavelingsvlaams begin te spreken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Beter ingeburgerd dan ik want ik zou niet weten wat 'een boom opzetten' betekent?terwijl ik in nederland geboren ben
Ik ben in Amsterdam geboren en heb het leeuwendeel van mijn leven in Nederland doorgebracht, dus ja - ik ben Nederlanderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent toch al nederlander toch?? of ben je iligaalEn als je lang haar komt moet je nog altijd langs van Basten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ben je bruin? Heb je al een aanbod van een andere ploeg in het buitenland? Nee? Jammer. Maar dan moet je echt hier blijven
Dat gaat nog wat geven de 26ste. Ik ben al bijna kletskop.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:44 schreef Asmodian het volgende:
M'n haar zou ik als 'best kort' willen omschrijven, maar waarschijnlijk ben ik voor San Marco toch een langharige nozem
Vlaams heerscht!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen erg, vriend. Ik ben Nederlander van geboorte, doch betrap mijzelf er voortdurend op dat ik verkavelingsvlaams begin te spreken.
Echter geen Sinjoor (inwoner van Antwerpen) trapt erin en steeds word ik ontmaskerd als 'nen 'Ollander...
Hoe oud ben je eigenlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam geboren en heb het leeuwendeel van mijn leven in Nederland doorgebracht, dus ja - ik ben Nederlander. M'n haar zou ik als 'best kort' willen omschrijven, maar waarschijnlijk ben ik voor San Marco toch een langharige nozem
Dat zit er bij mij ook in in de nabije toekomst ben ik bangquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat geven de 26ste. Ik ben al bijna kletskop.
23quote:
Zie je?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Heb je een vijs los?![]()
Daf+1 dan maarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed: Het is een afgeleide vorm van "doorbomen over iets". Om te kunnen doorbomen, zal je vooreerst die boom moeten hebben opgezet....
Ja, ho even! Dat weet hij alleen maar omdat hij mijn antwoord van 4 minuten ervoor gelezen heeft!quote:
Niet eens doorgehad dat dat als antwoord bedoelt wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, ho even! Dat weet hij alleen maar omdat hij mijn antwoord van 4 minuten ervoor gelezen heeft!
just kiddin' natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |