quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Maarja ik ga naar bed slaap lekker iedereen![]()
Jeemig ik had gehoopt op een makkelijke vraag maarja is het een engelse auto Als in merk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Vertel maar eens welk merk dit is. Liefst met type erbij. Maar vooral wat deze auto zo bijzonder maakt ten opzichte van de "normale" wagens van deze fabrikant.
't Is alvast een Ferrari. En de auto is gewoon even breed als een normale auto. Maar een deel van een bijzonderheid heb je al gegeven.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:27 schreef Yurithemaster het volgende:
N masserati of n ferari en ik zie maar 1 stoel voorin en 1 axhterin dus is hij heel dun??![]()
Nee, ze lijkt er wel een beetje op...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:30 schreef Asmodian het volgende:
Is het een Mondial?
Oh jawel hoor. Een 5 litertje maar. En die ligt niet (zoals gewoonlijk) "mid-mounted" maar voorin. Waarom?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Er zit een ´niet´ ferrari motor in??
Om dat dit een Sedan is en dus meer ruimte nodig heeft en dus de motot naar voren moetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Een 5 litertje maar. En die ligt niet (zoals gewoonlijk) "mid-mounted" maar voorin. Waarom?
Juist. Dit is (naar mijn weten) de enige Ferrari die achterin een volwaardige bank heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:33 schreef Asmodian het volgende:
Omdat het als familie-auto bedoeld is?
Je geraakt nog wel eens ooit ingeburgerd....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:35 schreef Asmodian het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat ik, als allochtoon met Nederlands als mijn derde taal, 'een donkerbruin vermoeden' zeg en weet wat 'een boom opzetten' betekent?
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Juist. Dit is (naar mijn weten) de enige Ferrari die achterin een volwaardige bank heeft.
Andere bijzonderheden zijn dat het de eerste Ferrari was waarin men een een automaat leverde en tevens de eerste Ferrari waarop ABS leverbaar was.
-snip-
Ruwweg gezegd? Een discussie beginnen, een plan uiteenzetten...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Beter ingeburgerd dan ik want ik zou niet weten wat 'een boom opzetten' betekent?![]()
Je hebt gelijk. En bovendien zit je niet om puntjes verlegen dacht ik zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Maar van mij mag Yuri het punt ook best, hij zei dat het een Sedan is, wat natuurlijk het grote verschil is met de andere Ferraris... Maar op zich hintte ik er ook naar... Ach, beslis maar
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je geraakt nog wel eens ooit ingeburgerd....![]()
Grappig dat jullie beiden het woord 'ingeburgerd' gebruikenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Beter ingeburgerd dan ik want ik zou niet weten wat 'een boom opzetten' betekent?terwijl ik in nederland geboren ben
Niet in het bijzonder, neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 05:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En bovendien zit je niet om puntjes verlegen dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |