Dat zei ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef NanKing het volgende:
Leuk joh, converseren met je eigen klonen.
Daar is een speciaal topic voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:59 schreef menempje het volgende:
huuh geen spam wil gewoon weten wat ik verder moet doen
Nee, jij bent een levend wezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:00 schreef markie22 het volgende:
ik ben geen kloon hoor
had ik die maar
Als jij een cursus Nederlands gaat volgen, geef ik jou die linkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:00 schreef menempje het volgende:
kan je link geefen waar het wel kan om te worde ge informeert
Waarde fuck heb jij het over tyfusmensquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:00 schreef menempje het volgende:
kan je link geefen waar het wel kan om te worde ge informeert
Zet mar op naam van marthijnschuurmanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als jij een cursus Nederlands gaat volgen, geef ik jou die link.
Wat doe je gelijk..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:02 schreef markie22 het volgende:
doe ik gelijk
eeh ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef menempje het volgende:
mooi word teminste nog met mens aan gesproken in plaats van kloon zoals markie
heb net even heel snel nederlands geleert dus nou mag je die link wel geefen
Sorry, je bent gezaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef menempje het volgende:
Maar omdat jij het bent..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef menempje het volgende:
Ja, coma's zijn idd erg moeilijk om op te schrijvenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:06 schreef menempje het volgende:
ten eerste je denkt toch niet dat ik ga spamme met me echte email adres ten tweede
als ik al die coma's en inter.... shit ga op schijfe ben ik morge nog bezig
Nou, Veel plezier dan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:06 schreef menempje het volgende:
ten eerste je denkt toch niet dat ik ga spamme met me echte email adres ten tweede
als ik al die coma's en inter.... shit ga op schijfe ben ik morge nog bezig
Ik zal hem vast een rijtje geven !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, coma's zijn idd erg moeilijk om op te schrijven.
Pssssst.....steek je vingers eens in het stopcontact.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef menempje het volgende:
tweede rijtje .................................. voor de punten alvastquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal hem vast een rijtje geven !
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Daar kan ie wel even mee vooruit
Ja, die kan je goed gebruiken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:08 schreef menempje het volgende:
[..]
tweede rijtje .................................. voor de punten alvast
Dan wissen wij toch even de linkjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:09 schreef markie22 het volgende:
achja staat die tenminste in google morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |