Betere oplossing, totaal geen moeite mee...quote:
Waar zie je mij dikke mensen uitlachen? Daarbij durf ik stellig te beweren dat jouw haar ongeveer hetzelfde weegt als mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:23 schreef Jajong het volgende:
Zo beter, jankbal? Een beetje dikke mensen uitlachen terwijl je zelf vadsig bent.
Nergens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waar zie je mij dikke mensen uitlachen? Daarbij durf ik stellig te beweren dat jouw haar ongeveer hetzelfde weegt als mij![]()
Als ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waar zie je mij dikke mensen uitlachen? Daarbij durf ik stellig te beweren dat jouw haar ongeveer hetzelfde weegt als mij![]()
En de hele pms/afro-posse erbij...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:25 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nergens.
Als er word gevraagd of je mensen van 100 kg en 1,70 mooi vind kan je tegenwoordig beter liegen en zeggen dat ze mooi zijn omdat anders de gevoelige TS gaat huilen.
En dan mij een lost-minder noemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:28 schreef Jajong het volgende:
Liever een afro dan dat smerige altohaar waar jij mee rond loopt.
Oei, goed argumentquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:28 schreef Jajong het volgende:
Liever een afro dan dat smerige altohaar waar jij mee rond loopt.
Als we hierom bans gaan krijgen dan ga ik serieus bans eisen voor ELKE kankeruser die in het miss honey topic heeft gepost, zo simpel ligt het dan nog welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:29 schreef NanKing het volgende:
Ik weet het jongens, nadenken is niet jullie sterkste kant.
Bij dezen kauw ik het een keertje netjes voor jullie uit.
Je hoeft iemand van 100 kilo niet mooi te vinden, je hoeft ook niet te doen alsof je het mooi vindt, je mag zelfs lachen om de stelling.
Maar dat gezeik tegen 1 iemand, en dan in een ander topic vragen om medestanders. Dat vind ik triest.
En DeeCruise, heb je het woordje afro net ontdekt ofzo?
Maar goed veel plezier hoor met het gebash, heul veul plezier toegewenst, dat je er maar mooie droompjes van mag krijgen.
Misschien moet je de definitie van 'argument' nog even opzoekenquote:
Eerst boos worden dat wij mensen afzeiken en dan het vervolgens zelf doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van 'argument' nog even opzoeken.
Eerst boos worden dat wij mensen afzeiken en dan het vervolgens zelf doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien moet je de definitie van 'argument' nog even opzoeken.
Jongen, wie heeft het over bans?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Als we hierom bans gaan krijgen dan ga ik serieus bans eisen voor ELKE kankeruser die in het miss honey topic heeft gepost, zo simpel ligt het dan nog wel.
Lees dan terug, kutje. Er werd bijna direct gekeken of ik dik was en toen bleek dat ik dat niet was, werd gekeken of er 'n andere manier was om me belachelijk te maken. "Ow kijk jongens, ze is 'n vegetariër!"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:20 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
nu moet je goed luisteren kutbreezer, jij opent een topic met de vraag of iemand met de volgende specificaties: 1.70m + 100kg knap kan zijn, 90% zegt nee, jij wordt boos, iedereen denkt wtf weer een breezer die op hol geslagen is en nu ben je alweer boos, rot toch op man en ga lekker terug naar je cu2
Ik ben echt jouw favoriet vanavond he...Maakt niet uit, je stoort mij ook hoor. Ik weet niet wat ik zieliger moet vinden, je flinterdunne houding van moraalridder vanavond, of het feit dat je continu het gevoel hebt dat je andere mensen iets bij moet brengen, maar je zelf niet exact weet wat dat nu zou moeten zijn...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:29 schreef NanKing het volgende:
Ik weet het jongens, nadenken is niet jullie sterkste kant.
Bij dezen kauw ik het een keertje netjes voor jullie uit.
Je hoeft iemand van 100 kilo niet mooi te vinden, je hoeft ook niet te doen alsof je het mooi vindt, je mag zelfs lachen om de stelling.
Maar dat gezeik tegen 1 iemand, en dan in een ander topic vragen om medestanders. Dat vind ik triest.
En DeeCruise, heb je het woordje afro net ontdekt ofzo?
Maar goed veel plezier hoor met het gebash, heul veul plezier toegewenst, dat je er maar mooie droompjes van mag krijgen.
Het is geel, en als je het in je oog krijgt ben je dood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:32 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Lees dan terug, kutje. Er werd bijna direct gekeken of ik dik was en toen bleek dat ik dat niet was, werd gekeken of er 'n andere manier was om me belachelijk te maken. "Ow kijk jongens, ze is 'n vegetariër!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenlandse zaken exclusive
Hij verzint graag dingen erbij, weet ook niet waarom.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jongen, wie heeft het over bans?.
Strak plan, fijn leven nogquote:Ik ben er i.i.g. klaar mee, misschien kunnen we elkaar op die manier in alle rust negeren...Wat vind jij ervan?
Right back at ya..quote:
Gossie... wat schattig, ik dacht dat ik geen partij was tegenover jullie keiharde kerels met ballen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:29 schreef NanKing het volgende:
Omdat ik wel weet hoe die kutpolicy hier werkt, 2 of 3 topicreports en je hangt alweer een maandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jongen, wie heeft het over bans?.
Kwam je daarom al hier ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Gossie... wat schattig, ik dacht dat ik geen partij was tegenover jullie keiharde kerels met ballen.
Dan is er geen lol meer aan, 'kga 'n andere forum zoeken om mensen af te blaffen.
Nou ga je zelfs de mensen die een poging doen je te helpen afblaffen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Gossie... wat schattig, ik dacht dat ik geen partij was tegenover jullie keiharde kerels met ballen.
Dan is er geen lol meer aan, 'kga 'n andere forum zoeken om mensen af te blaffen.
Dan zou iedereen een ban kunnen hebben die een topic openmaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:37 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Omdat ik wel weet hoe die kutpolicy hier werkt, 2 of 3 topicreports en je hangt alweer een maand
Hopen dat nanking en jajong dit nog meekrijgen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Nee maar met zulke onderwerpen zijn de FA's en A's meestal wat gevoeligerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zou iedereen een ban kunnen hebben die een topic openmaakt
Jij snapt ook werkelijk niets hè.. Triest dat deze "mannen" medestanders in andere topics moeten vragen om zo'n klein huppelkutje als mij weg te werken. Zeg 't maar als je 't nog niet snaptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:38 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nou ga je zelfs de mensen die een poging doen je te helpen afblaffen?
Ik snap het niet want ik snap namelijk niets.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:42 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Jij snapt ook werkelijk niets hè.. Triest dat deze "mannen" medestanders in andere topics moeten vragen om zo'n klein huppelkutje als mij weg te werken. Zeg 't maar als je 't nog niet snapt![]()
U bent oud en saai, ga kindjes maken nu het nog kan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hopen dat nanking en jajong dit nog meekrijgen...
Achterlijke vroluij oet kirchroa![]()
Wat een kutgarpquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:43 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
U bent oud en saai, ga kindjes maken nu het nog kan.
Ik zit op text based dus dat ding gaat soms dubbelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:47 schreef Pindax0r het volgende:
demonseeker heb jij 2 reageer knoppen ofzo
No prob...Als ze eruit komen en lijken op jou trap ik het licht uit hun oogjes als ware het een peuk..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:43 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
U bent oud en saai, ga kindjes maken nu het nog kan.
Text-based hahquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:48 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik zit op text based dus dat ding gaat soms dubbelis namelijk snel.
Verbinding was brak om 23:30 gisteravondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:49 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Text-based hahdat je daarmee kan leven
Verbinding was brak om 23:30 gisteravondquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:49 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |