De wereld is wreed...Er zit maar 1 ding op meis, neem je pappa's scheermes...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:13 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou!!! Ze is dik en... jah hoor, ze kwijltWAAR SLAAT DAT OP?!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:44 schreef o0-yina-0o het volgende:
Bah, er zitten hier echt misselijkmakende mensen tussen *kots*
Ik hoef maar m'n bek open te trekken of ik word al direct persoonlijk afgerekend (op m'n uiterlijk). Huppa, fotootje d'rbij, Cu2-shit d'rbij en slap lullen maar. Nou, ben blij dat ik je heb kunnen vermaken hoor, maak je tenminste ook wat mee in je f*cking leven!!!
Ok, ik ben 'n simpelzielig tutje en jij bent 'n stoere vent, das toch wat je wou horen?!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
De wereld is wreed...Er zit maar 1 ding op meis, neem je pappa's scheermes...
* kras
Fucking labiele emo![]()
Je vraagt er zelf om hoor, je weet gewoon wat voor reacties je kan verwachten als je gaat vragen of 100 kilo bij een 1,70 m mooi is? Dan VRAAG je er gewoon om. Je weet zelf DONDERSGOED dat, dat gewoon MODDERVET is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:44 schreef o0-yina-0o het volgende:
Bah, er zitten hier echt misselijkmakende mensen tussen *kots*
Ik hoef maar m'n bek open te trekken of ik word al direct persoonlijk afgerekend (op m'n uiterlijk). Huppa, fotootje d'rbij, Cu2-shit d'rbij en slap lullen maar. Nou, ben blij dat ik je heb kunnen vermaken hoor, maak je tenminste ook wat mee in je f*cking leven!!!
Dat is niet wat ik per se wil horen, maar dat je een simpel zielig tutje bent dat heb je zelf al behoorlijk duidelijk gemaakt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:48 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Ok, ik ben 'n simpelzielig tutje en jij bent 'n stoere vent, das toch wat je wou horen?!
Zo, jij ook weer blij, *Joeppie*
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik per se wil horen, maar dat je een simpel zielig tutje bent dat heb je zelf al behoorlijk duidelijk gemaakt...
Ga je nu een intercity knuffelen?
*spuugt bier over scherm uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik per se wil horen, maar dat je een simpel zielig tutje bent dat heb je zelf al behoorlijk duidelijk gemaakt...
Hmm.. je hebt 't toch verdacht veel over zelfmoord... Plannen? Ga je gang maar hoor, alleen je forumvriendjes zullen je missen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:53 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Hmm.. je hebt 't toch verdacht veel over zelfmoord... Plannen? Ga je gang maar hoor, alleen je forumvriendjes zullen je missen.
Bah bah, walgelijke digismurf
Waaa ga jij is eten, 52 kilo omg anorexiaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:53 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Hmm.. je hebt 't toch verdacht veel over zelfmoord... Plannen? Ga je gang maar hoor, alleen je forumvriendjes zullen je missen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:53 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Wat voor IQ heb jij man, lees m'n vraag dan eerst voordat je gaat tikken. Als iemand van 1.70 m 200 kg zou wegen, zou ze nog steeds mooi kunnen zijn en daar ging dit topic over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om hoor, je weet gewoon wat voor reacties je kan verwachten als je gaat vragen of 100 kilo bij een 1,70 m mooi is? Dan VRAAG je er gewoon om. Je weet zelf DONDERSGOED dat, dat gewoon MODDERVET is.
Ben je het er niet mee eens dan dat 100 kg/1,70 m gewoon dik en niet mooi is?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:56 schreef Jajong het volgende:
DeeCruise, je bent niet grappig. Evenals de meeste users in dit topic. Jullie zijn zelf allemaal belachelijk lelijk en/of dom. Wát een kneuzenkermis.
Nee want ze zijn gewoon niet mooi, als jij beweert van wel mag je wel eens naar de oogarts.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:57 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Wat voor IQ heb jij man, lees m'n vraag dan eerst voordat je gaat tikken. Als iemand van 1.70 m 200 kg zou wegen, zou ze nog steeds mooi kunnen zijn en daar ging dit topic over.
Gelukkig hecht ik enorm veel waarde aan je meningquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:56 schreef Jajong het volgende:
DeeCruise, je bent niet grappig. Evenals de meeste users in dit topic. Jullie zijn zelf allemaal belachelijk lelijk en/of dom. Wát een kneuzenkermis.
Alleen om jou te plezieren...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:57 schreef NanKing het volgende:
DeeCruise, waarom doe je zo geforceerd grappig
Wat, voel je je buitengesloten? Alsjeblieft, heb je ook 'n berichtje van me. Heb je wel verdiend nu je iets nieuws over me hebt kunnen vinden. Nu ben je net zo stoer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:00 schreef Pindax0r het volgende:
mensen ik zie het al, we hebben met een vegetariër te maken
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:04 schreef demonseeker14 het volgende:
Oja btw, je vraagt zelf of we ze dik vinden, als dan 99% ja zegt moet je niet huilen, zeker niet als je in ONZE NB uren zulke topics aanmaakt.
Huilie
Ik zeg toch onze, wat doe je nou beledigd in ene? Normaal lig je ook in een scheur om een tubgirl ofzo en dit kan dan weer nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ja joh Fok! is van jou.
Oh, jij ruller van Fok! oh Gij enzoot.
rot op breezerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:04 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Wat, voel je je buitengesloten? Alsjeblieft, heb je ook 'n berichtje van me. Heb je wel verdiend nu je iets nieuws over me hebt kunnen vinden. Nu ben je net zo stoer!![]()
Ik kan nergens terug vinden dat er tegen jou gesproken wordt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ja joh Fok! is van jou.
Oh, jij ruller van Fok! oh Gij enzoot.
Knap dat je het daaruit kan opmaken, heet je toevallig Robert en zijn je hobbies graancircels en genverbranden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:57 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ben je het er niet mee eens dan dat 100 kg/1,70 m gewoon dik en niet mooi is?
Mijn excuses! Ik wist niet dat hier 'n nachtelijke samenscholing van zielepoten zou zijn. 's Nachts forumberichtjes tikken en overdag slapenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:04 schreef demonseeker14 het volgende:
Oja btw, je vraagt zelf of we ze dik vinden, als dan 99% ja zegt moet je niet huilen, zeker niet als je in ONZE NB uren zulke topics aanmaakt.
Huilie
Daar ging het tyfustopic toch om man, ga lezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Knap dat je het daaruit kan opmaken, heet je toevallig Robert en zijn je hobbies graancircels en genverbranden?
Nou, waarom ik dit specefieke geval gewoon niet grappis vind is omdat het de laatste echt een sport is geworden op Fok! om mensen gewoon letterlijk weg te zieken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik zeg toch onze, wat doe je nou beledigd in ene? Normaal lig je ook in een scheur om een tubgirl ofzo en dit kan dan weer nietOke misschien is het serieus bedoeld, maar komop hey.
Wel andere mensen beledigen maar als er wat over dikke mensen word gezegd voel je je gelijk persoonlijk aangevallen? Dat maakt je geen haar beter als ons hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:09 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Mijn excuses! Ik wist niet dat hier 'n nachtelijke samenscholing van zielepoten zou zijn. 's Nachts forumberichtjes tikken en overdag slapen![]()
TS is niet eens dik, het was een vraag OVER dikke mensenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou, waarom ik dit specefieke geval gewoon niet grappis vind is omdat het de laatste echt een sport is geworden op Fok! om mensen gewoon letterlijk weg te zieken.
Op Fok! moet je wel tegen een stootje kunnen, maar dit is gewoon niet grappig meer.
'Ze' weet ieder geval wel de randgroepjongeren van fok te mobiliseren in dit topic.quote:
Je hebt m'n hele Cu2 zitten lezen? DAT HEB IK ZELF NIET EENS GEDAAN!!! Zielige meeloper, 't is overduidelijk dat je alleen maar erbij wilt horen. Waar heb je kunnen lezen wanneer je iemand 'n Breezer mag noemen? Leeghoofd, wedden dat je zulke woorden uit je kop hebt zitten stampen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
rot op breezerheb je wel eens je eigen CU2 gelezen? dat haalt al dat mooie gepraat van jou meteen onderuit, gewoon weer een typisch voorbeeld van een breezer en die hebben echt geen recht van spreken met hun kuttaaltje
Dimmen tyfusnoob.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:16 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Je hebt m'n hele Cu2 zitten lezen? DAT HEB IK ZELF NIET EENS GEDAAN!!! Zielige meeloper, 't is overduidelijk dat je alleen maar erbij wilt horen. Waar heb je kunnen lezen wanneer je iemand 'n Breezer mag noemen? Leeghoofd, wedden dat je zulke woorden uit je kop hebt zitten stampen?
Waar blijft die foto van die nekaders nou?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:16 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Je hebt m'n hele Cu2 zitten lezen? DAT HEB IK ZELF NIET EENS GEDAAN!!! Zielige meeloper, 't is overduidelijk dat je alleen maar erbij wilt horen. Waar heb je kunnen lezen wanneer je iemand 'n Breezer mag noemen? Leeghoofd, wedden dat je zulke woorden uit je kop hebt zitten stampen?
Dat zeg ik niet, maar wij zijn kneuzen omdat wij wat zeggen, terwijl ze zelf net zo hard meedoetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:17 schreef Jajong het volgende:
Natuurlijk vind ik 1.70 en 100 kilo vadsig dik, retard.
Als ik zeg dat DeeCruise en jij kneuzen zijn, maak jij daaruit op dat ik geil op dikke wijven ofzo? Zo dom maak je ze niet vaak mee.
http://fotoboek.fok.nl/DeeCruisequote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waar blijft die foto van die nekaders nou?
Je snapt ook niet wat ik nou precies matig vind dus.. Ik denk dat jij een zogeheten 'lost cause' bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:19 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar wij zijn kneuzen omdat wij wat zeggen, terwijl ze zelf net zo hard meedoet. Trouwens als je dit zo verchrikkelijk matig vind van ons, waarom vind je het Miss Honey gebeuren wel leuk dan?
nu moet je goed luisteren kutbreezer, jij opent een topic met de vraag of iemand met de volgende specificaties: 1.70m + 100kg knap kan zijn, 90% zegt nee, jij wordt boos, iedereen denkt wtf weer een breezer die op hol geslagen is en nu ben je alweer boos, rot toch op man en ga lekker terug naar je cu2quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:16 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Laat ook maar...Heeft weinig zin om uberhaupt iets te verwachten van een moraalridderquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij mag dus écht niet oordelen. Zij nekaderen, jij een onderkin.
Je vind het matig dat we met zijn allen 1 user aanvallen, dat wij in het NB topic wachten tot er een relletje komt en dan post 1 user een link en dan gaan we er gezellig heen met zn allen, dat is het toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je snapt ook niet wat ik nou precies matig vind dus.. Ik denk dat jij een zogeheten 'lost cause' bent.
Haha. Okay wacht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Kerel, vraag het je 1 malig...Posten van userfotos zonder nadrukkelijke toestemming is tegen het beleid in....Ik had ook al lang je kroeshoofd kunnen posten maar er zijn grenzen..
Gezien 't aantal posts en taalgebruik heeft ze al veel geoefend ergens.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:15 schreef popolon het volgende:
[..]
'Ze' weet ieder geval wel de randgroepjongeren van fok te mobiliseren in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |