De Emmakade word ook een XLquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:45 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad dat de Konmar daar weg ging, maar dat het AH werd nog niet. Hebben we hier niet al genoeg van die dingen?Even tellen: in de stad, de XL.. och ja.. the late Bilgaard, Camminghaburen, Schrans..ik mis nog één volgens mij. En dat voor een plattelandsstadje.
![]()
Dat is de stad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Emmakade word ook een XLTwee XLs op 500 meter
Je vergeet de AH in de straat tussen het station en het Zaailand
Yeah, ik ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:25 schreef mordradead het volgende:
Ik hoorde alweer dat de ah het pand al wel had gekocht maar dat er nu weer geen ah in zou komenmaar bon dat maakt verder ook niet uit ik ga altijd naar de Poiesz
Heb ik ook 4 jaar gezeten. Is die nieuwbouw er al eens die er 10 jaar geleden al zou komen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef mordradead het volgende:
Ik kom er nooit meervorig jaar nog wel toen zat ik nog op Comenius AdH
Ik fiets er als ik naar m'n werk ga altijd even langs.. ze zijn vorig jaar begonnen (aan het eind, niet veel meer van meegekregen ivm examens enzo) en het schiet al aardig opquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik ook 4 jaar gezeten. Is die nieuwbouw er al eens die er 10 jaar geleden al zou komen?
Pff, we hadden er 3... Een met een baard die altijd met zn telefoon pimptje, een sjaggo dikzak, en een kleine neger die snel boos was, met de naam Bidjij of zoquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik fiets er als ik naar m'n werk ga altijd even langs.. ze zijn vorig jaar begonnen (aan het eind, niet veel meer van meegekregen ivm examens enzo) en het schiet al aardig op![]()
Was Eeltje ook al concierge toen jij er op zat?
Die eerste ken ik niet... die sjaggo dikzak zal wel Bijmers zijn ofzo met z'n popeye tattooquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pff, we hadden er 3... Een met een baard die altijd met zn telefoon pimptje, een sjaggo dikzak, en een kleine neger die snel boos was, met de naam Bidjij of zo
Een AH, noodgebouwachtigiets.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef MIster911 het volgende:
Iemand een idee wat ze op het parkeerplaats van het voormaling winkelcentrum-bilgaard aan het bouwen zijn?
Lol, dat is ook alweer 6 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 17:46 schreef R-S het volgende:
Ik heb van een leeuwarder grote verhalen gehoord over een 4-0 zege op Ajax![]()
Ach, zoiets wordt niet snel vergeten blijkbaarquote:Op donderdag 16 november 2006 13:56 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Lol, dat is ook alweer 6 jaar terug ofzo![]()
Overigens gaan Cambuur en Ajax prima samen.
Comfortgallery.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:04 schreef Rossoneri het volgende:
Welke tribune? Noord, Zuid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |