Ik ben gemiddeld 10 van de 24 uur niet thuis... (waarvan ook nog 8 afgaat, 6 uur thuis over)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:44 schreef Demius het volgende:
Beter ga je wat meer naar buiten en minder achter msn...LOL.
Waarom word je dan verliefd op iemand over msn, en niet in het echt?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld 10 van de 24 uur niet thuis... (waarvan ook nog 8 afgaat, 6 uur thuis over)
In het Internetcafequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef Itsme-HcK het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld 10 van de 24 uur niet thuis... (waarvan ook nog 8 afgaat, 6 uur thuis over)
de liefde van xijn leven kent ie ook alleen maar via msnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:31 schreef speknek het volgende:
B neuken, K blokkeren.
Het is allemaal heel simpel.
Waarom zou je de liefde van je leven weggeven aan iemand die je alleen kent van MSN, en dan ook nog eens vreemd zou gaan?
ja man volgens mij ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:49 schreef speknek het volgende:
True, true. En als ik het zo een beetje in kan voelen is B. ook niet zo geinteresseerd in TS, maar in K., maar toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |