Haal de Ali B agendaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef mstr het volgende:
pff moet nog de stad in, schoolshit halen
Kut, nu je het zegt.. Ik moet al mijn boeken nog gaan kaftenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:11 schreef mstr het volgende:
pff moet nog de stad in, schoolshit halen
Kaften moet bij ons.. Maar ik kaft al mijn werkboeken ook atijd enzo.. Veeul werk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:16 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb alleen agenda nodig, kaftendoe ik niet en schriften enz heb ik nog genoeg
Kutwerk ook. Ben je zo een middag voor kwijt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:17 schreef booo het volgende:
[..]
Kaften moet bij ons.. Maar ik kaft al mijn werkboeken ook atijd enzo.. Veeul werk.
Daar heb ik ook een heel effectieve oplossing voor gevondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dat stomme kaften hoef ik dan gelukkig niet meer te doen
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef liiszle het volgende:
ik heb nog niet eens mn boeken![]()
kut school.
Is dat tegenwoordig kut danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:23 schreef liiszle het volgende:
ik heb nog niet eens mn boeken![]()
kut school.
erg hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een heel effectieve oplossing voor gevonden
Maar het voelde gisteravond wel aan als huiswerk, ik moest iets op tijd afhebben, het moest verantwoord worden en bovenal ik moest dingen opzoeken![]()
Dude ik woon in Bilthoven ja, maar ik werk wel zo'n 50 uur per week de komende 3 weken.... dus als het uitkomt kom ik welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dude, je woont in Bilthoven, ga je komen naar de miet?
Zeg datquote:
Hopen dat het luktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dude ik woon in Bilthoven ja, maar ik werk wel zo'n 50 uur per week de komende 3 weken.... dus als het uitkomt kom ik wel![]()
Echte mannen kaften nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef booo het volgende:
[..]
Neem gewoon oude kranten.. Doen bijna alle jongens bij ons in de klas
paupersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef booo het volgende:
[..]
Neem gewoon oude kranten.. Doen bijna alle jongens bij ons in de klas
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:41 schreef booo het volgende:
[..]
Tss
Jíj kunt niet zelf kiezen wat voor kaftpapier je moet nemen..
dat je berichtje in mn Fobo moet zetten ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sjonge dat vorige!
DOES LIEF!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en jij bent een irritante kutuser![]()
Wat een afgrijselijk laag bedragquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was realistisch mag dat wel?
Moet ff kijken. Ik krijg verhoging als ik 17 ben volgende maand. En verder veel extra's en ook wel relaxt werk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet voor werken ?
Maar dan nog dat is écht weinigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Moet ff kijken. Ik krijg verhoging als ik 17 ben volgende maand. En verder veel extra's en ook wel relaxt werk.
Er gaat wel weinig van af, word 2,60 ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dan nog dat is écht weinig
hoeveel blijft daar netto van over ?
Ik weet utquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:58 schreef liiszle het volgende:
ik heb mn boeken nooit gekaft eigenlijk..
en echt, 2.90das echt bar weinig
Kun je aan het eind allemaal weer terugvragen van de belastingdienst met een Tj-biljetquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Er gaat wel weinig van af, word 2,60 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |