abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40847350
okee, voor administratieve redenen moest ik naar deze bank om m'n identiteitsbewijs te laten zien. Normaal een kwestie van een paar minuutjes, zou je denken...
Dus ik loop het pand binnen, staan daar ongeveer 20 personen ook te wachten.. een gedeelte voor andere bankzaken, maar goed. Om er zeker van te zijn dat ik aan de beurt kom, trek ik een nummer.. hmm.. nr 72. Op het bord stond dat nr 62 binnen was.. na 5 minuten wachten loopt de man langs die alles regelt, en een ouder echtpaar vraagt hoe lang het duurt (degene die er nu zat zat blijkbaar al 25 minuten) De man antwoord 6 minuten gemiddeld. NOu ja, niet veel later kunnen zij naar binnen..

ik bleef ondertussen maar wachten, want ik moest speciaal hiervoor naar Winschoten, omdat voor onverklaarbare redenen het kantoor in Oude Pekela dit jaar permanent is gesloten
na ongeveer 10 minuten komt het echtpaar er weer uit. Schijnt dat de man die hun geholpen heeft, eerst de paspoort van de vrouw heeft gekopieert, terug is gelopen, haar wat papieren heeft gegeven om doodl;euk met de paspoort van haar man weer naar de kopieer apparaat te lopen. Normaal zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat het kopieer apparaat schijnbaar achterin het gebouw stond.... Na nog eeen aantal mensen afgewacht te hebben kon ik naar binnen, en heb hem geholpen om zo snel mogelijk weer weg te zijn. Wat verder nog opzviel was dat de man blijkbaar contact gestoord was, omdat hij niet uit z'n woorden kon komen toen hij de mensen vroeg wie het volgende nummer had. ook kwam hij heel sloom over.

okee, mijn klacht: waarom is het niet mogelijk voor de SNS-bank om in te zien, dat als ze hun administratie op orde willen maken in korte tijd, waarbij mensen naar hun kantoor moeten komen, dat ze dan wat extra maatregelen treffen om iedereen zo snel mogelijk te helpen? Ik bedoel, zo moeilijk is het niet om een kopieerapparaat te verplaatsen, of desnoods 1 erbij te kopen/huren. Ook lijkt het me logisch dat als je een paar duizend mensen moet helpen, je dat niet in je eentje doet, maar met een aantal mensen. Het werk is niet moeilijk (wat gegevens controleren/invullen, kopie maken ID, uitdraai maken), waardoor je er ook eventueel mensen op tijdelijke basis kun inhuren..
Er zijn in de tijd dat ik er stond 5 mensen geweest, die binnen kwamen, en kwaad weer weggelopen zijn, omdat alles zo lang duurde
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:01:22 #2
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_40847494
Mensen die bij de SNS werken, zijn verkapte UWV-ers: alles twee keer zo traag en geen klantgerichtheid.
Ook bij de SNS geld de ambtenarenwet "2+1 = 2" : bij een extra werknemer kunnen de eerste twee het nog wat rustiger aandoen >(
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_40848317
Niks mis met de SNS bank!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_40848403
dude jij woont in oude pekela
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_40849110
Alleen die reclame van ze weerhoud me al om daar ooit een stap binnen te zetten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:40:36 #6
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40849464
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_40849831
heb ook zo'n brief gekregen.. zit er aan te denken om gewoon niet heen te gaan.. iemand een idee wat er daarna gaat gebeuren? ze zeggen dat de rekening geblokkeerd gaat worden... maar dat kunnen ze toch niet zomaar ff doen?
pi_40850572
het probleem kan alleen optreden als je ooit nog wat bij die bank nodig hebt (als in bij een balie).
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:07:52 #9
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_40850672
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Niks mis met de SNS bank!
Ja die klinken bijna Duits
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
pi_40850976
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Bensel het volgende:
blaat
SNS bank is kut.

Toen wij gingen tekenen voor ons huis, bleek dat ze het verkeerde hypotheekbedrag hadden overgemaakt (te laag dus, veeeel te laag). Dankzij onze tussenpersoon is er een oplossing gekomen. Paar weken later stuurde SNS een rekening dat wij die tussenoplossing moetsen gaan betalen (extra hypotheekkosten e.d.) Wat een klootzakken daar.
Tussenpersoon weer van alles geregeld, en zo zijn er nog een aantal dingen mis gegaan toen.

NOOIT geen SNS meer.
pi_40851009
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Jesse- het volgende:
dude jij woont in oude pekela
Boeiend.
pi_40851126
in de brief staat dat ze de rekening kunnen/zullen blokkeren.. maar ik heb geen zin om voor die rukkers naar de bank te gaan omdat ze weer ff een nieuwe regel hebben bedacht.. zal leuk worden als ik voor elke dienst waar ik gebruik van maak mezelf moet (blijven) identificeren...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 01:26:55 #13
42622 MaxTheDog
niks over m'n oren
pi_40853782
De slogan die ze jaren gebruikte zegt genoeg: "Groot geworden door klein te blijven"
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')