quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde gaan slapen en toen werd er een Beatles vraag gesteld![]()
Ik ga maar weer eens iets luisteren, ik ken maar weinig van de nieuwe bandjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Asmodian het volgende:
Van mij mogen Infadels best headliners zijn
Jij zou toch gaan inpakken?quote:
ja, die ken ik wel, maar heet ze zo ook in Zweden?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Miffy?
Of is dat in zo'n ander koud landquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef Chen het volgende:
Nina?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Miffy?
Flauwe opmerkingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
De schrijver/tekenaar zal zich in Engeland best wel "lullig" voelen...
Ik snap hem nietquote:
Shit, gast...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef Jajong het volgende:
Owja Asmo: $230,000: The annual salary of the highest-earning gaming professional, Park "Reach" Jung Suk, a BroodWar player from Korea.
Tja. Ik kan het niet meer. Kan die game pad niet vasthouden en bedienen. Moet ik toch eens een boompje over opzetten bij de verzekering. Misgelopen inkomsten en carrière... Hmmmmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Shit, gast...Dat zou ik geen slecht jaarsalaris vinden
![]()
Maar hij werkt zich wel uit de naad...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Ik kan het niet meer. Kan die game pad niet vasthouden en bedienen. Moet ik toch eens een boompje over opzetten bij de verzekering. Misgelopen inkomsten en carrière... Hmmmm
Een van mijn favoriete dingen om te zeggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Ik kan het niet meer. Kan die game pad niet vasthouden en bedienen. Moet ik toch eens een boompje over opzetten bij de verzekering. Misgelopen inkomsten en carrière... Hmmmm
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:36 schreef Asmodian het volgende:
![]()
Geweldige uitdrukking trouwens: een boom opzetten
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Neleos, ik stuur je zo trouwens een mailtje over de huidige stand van zaken in de Lowlands-planning van mij en enkele andere AKQ'ers
Kan het nog sneller?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef dndiek het volgende:
Razor
Vast welquote:
dat is wel het type/model. Ik heb 'm.quote:
Oh sorry, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:42 schreef lienelien het volgende:
dat is wel het type/model. Ik heb 'm.
Je hebt namelijk de gewone V3, maar ook de V3 Razr (Razor)
Ik ben daarom eigenlijk van mening dat je vraag niet klopt...
Jawel, want jij antwoordde wat ik wilde horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |