Uploaden van muziek is fout. Elke legale DVD die je komt, die kk spam van hun weer. Dit doe je niet dat ook niet, DUS dit ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:35 schreef GioStyle het volgende:
Brein is sowieso dom. Beetje mensen lopen wijsmaken dat ze illegaal bezig zijn, terwijl het helemaal niet zo is.![]()
ik heb een 200tb harde schijfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:33 schreef Camplo het volgende:
http://www.coax.nl/mediafiles/radio1_15_08_2006.wma
Moet je es luisteren.
Tim Kuik (ezelsboklul), aant lullen.
Volgens hem is 1 Terrabyte 1000MB en een gemiddelde film is 2 tot 4mb groot.
Niemand die hem ook ff corrigeert. Wat een achterlijke lul, waarom mag zo iemand baas zijn van zo'n klote stichting?
Durf te wedden dat de gemiddelde internetgebruiker meer verstand heeft van die sites als die pig. Ach zolang het in buitenland gehost is kan die aap je geen fuck maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:05 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom heb ik het idee dat die gozer zelf ook vast wel wat illegale zooi heeft? :/
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Uploaden van muziek is fout. Elke legale DVD die je komt, die kk spam van hun weer. Dit doe je niet dat ook niet, DUS dit ook niet.
Bek houden bepaalk zelf wel.
tuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef Sportguy het volgende:
Trieste lui, als ze zich nu eens druk maakten over al die pedofielnetwerken en shit die er rondwaart op het internet zou ik zeggen okay.
Nee gaan ze miepen over downloads.
nou.. ik wil die baas van brein geen opmerkingen in de smoel douwen, maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:33 schreef Camplo het volgende:
http://www.coax.nl/mediafiles/radio1_15_08_2006.wma
Moet je es luisteren.
Tim Kuik (ezelsboklul), aant lullen.
Volgens hem is 1 Terrabyte 1000MB en een gemiddelde film is 2 tot 4mb groot.
Niemand die hem ook ff corrigeert. Wat een achterlijke lul, waarom mag zo iemand baas zijn van zo'n klote stichting?
Wat heeft BREIN daarmee te maken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef Sportguy het volgende:
Trieste lui, als ze zich nu eens druk maakten over al die pedofielnetwerken en shit die er rondwaart op het internet zou ik zeggen okay.
Nee gaan ze miepen over downloads.
maar die man heeft het over een gemiddelde filmquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
nou.. ik wil die baas van brein geen opmerkingen in de smoel douwen, maar
een gemiddeld filmpje kan best 4-5 mb zijn.
Er zijn heel veel complete films en docus op internet maar ook heel veel meer kleine
fragmenten van 4 - tien MB die ook niet mogen toch?
Duidelijk dat hij het verschil tussen GB en MB niet kent.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Er zijn heel veel complete films en docus op internet maar ook heel veel meer kleine
Ik heb nog nooit een film van 10 mb gedownload.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hij kan ook filmpjes bedoelen over het algemeen. toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een film van 10 mb gedownload.
Dom van me, ik dacht altijd dat die nooit compleet waren.
![]()
kan ie best bedoelen, maar dat zei hij toch echt niet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hij kan ook filmpjes bedoelen over het algemeen. toch?
(videoclipjes, reklames etc.)
Belachelijke fout als directeur van stichting Hersens.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik denk dat hij mega en giga een beetje door elkaar haalt![]()
Is dat stukje nergens te zien?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:41 schreef Gelderland het volgende:
Brein is idd dom... zo'n gast van Brein was vandaag op tv en ging eens ff de nadelen van downloaden aanhalen:
- lang zoekwerk
- slechte kwaliteit
- je weet niet wat je binnenkrijgt
- virussen
- spyware
daarom zouden we muziek maar moeten kopen
whahahahahah, tadaaaa:... nieuwsgroepen....![]()
![]()
zijn al die nadelen in 1x weggepoetst. En ik weet ook wel datie het over kazaa/limewire heeft, maar als hij die mensen wilt aanpakken, schietie nog niets op.... de die-hards zitten toch bij de nieuwsgroepen en die kan hij never nooit aanpakken
wat een sukkel, moest gewoon lachen om die gast
![]()
Inderdaad, als UPC niet eens normaal HDTV kan aanbieden, en de docu's en films in HD toch het mooist zijn, en ik deze op me speciaal aangeschafte HD-Ready! TV wil zien moet ik het wel downloadenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:44 schreef Ericr het volgende:
Kan niet eens HD-films kopen in de winkel, dus dat Brein moet niet zeuren over kwaliteit. Het is de schuld van de HD-ready fabrikanten, er is geen content te vinden. Dan maar downloaden.
Laat idd zien dat hij weinig kaas van het onderwerp gegeten heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:39 schreef Camplo het volgende:
Belachelijke fout als directeur van stichting Hersens.
Nee ze gebruiken het slechts als opslagruimte voor een beperkte tijd. Ze verspreiden ZELF niks.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe zit dat nou?
Nieuwsgroepen zijn toch ook gewoon illegaal bezig als ze dingen onderhands delen?
Caching is legaal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe zit dat nou?
Nieuwsgroepen zijn toch ook gewoon illegaal bezig als ze dingen onderhands delen?
http / ftp / mail en newsservers zijn allemaal een voor een legaal als je er wat mee download.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe zit dat nou?
FTP nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
http / ftp / mail en newsservers zijn allemaal een voor een legaal als je er wat mee download.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |