ieuw!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
samen uitproberen?![]()
ronald griphart was er beduidend minder entousiast over las ik in de rails vandaag
daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ronald griphart was er beduidend minder entousiast over las ik in de rails vandaag
De BATTERIJ is voor eenmalig gebruikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:53 schreef -TDJ- het volgende:
Volgens mij is dit niets anders dan een vibrerende-cockring... en die zijn volgens mij wel vaker te gebruiken, het ziet er in ieder geval het zelfde uit!
Oke das wel freaking kansloos.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Ladyxima het volgende:
met uitgaan kwamen we een jongen tegen die we kennen... liet ie heel blij zo'n durex play vibrations zienwaarom die dat bij zich had, geen idee... versiertruc ofzo?
hoorde we m even later vertellen dat ie er zó snel mee klaar kwam... in zn eentje...![]()
ja hij werkt daar achter de bar... dus fouilleren zal wel niet... maar t was wel fucking triest hoe blij die er mee wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke das wel freaking kansloos.
Ook leuk als je aan de deur gefoulleerd wordt. En ze trekken dat ding uit je broekzak.![]()
![]()
je zal een eenzaam bestaan als barman hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja hij werkt daar achter de bar... dus fouilleren zal wel niet... maar t was wel fucking triest hoe blij die er mee was![]()
Ja. Als meisje zijnde heb je er geen bal aan. Dat trildingetje raakt niets bij jou en hij ligt alleen maar te zeiken dat zo'n ring om z'n ding maar een heel raar gevoel is.quote:
je bewaard condooms ook?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Zo''n ding heb ik ook nog hier thuis liggen, ook een keer geprobeert jaren terug met mn ex, we hebben alleen maar gelachen, was wel heel iets lekkerder maar dat geluid trrrrrrrrrr zwaar irri hahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |