Weet ik, maar toch. Trouwens, we hebben allebei geen verstand van voetbal. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:
Nee en ik pretendeer wel verstand van voetbal te hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch. Trouwens, we hebben allebei geen verstand van voetbal. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Je kwetst mequote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee en ik pretendeer wel verstand van voetbal te hebben.![]()
Wellicht hebben we het er nog eens over in R&P, hier praat ik alleen over voetbal.quote:
Ik eigenlijk ook wel. Ik ben wel voor Nederland, maar niet voor het team en de bondscoach.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop op een dikke overwinning voor Ierland.
Nou, of je daar zo blij mee moet zijn... dat hele selectiebeleid gaat nergens meer over imo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, de eerste stap naar het EK2008 met nieuw, fris bloed.
Voor de beloftencompetitie bedoel je?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Basten gaat bouwen aan een kampioensploeg.
Die moeten er ook zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wordt dit dus weer een match van niets, zoals zo vaak bij die oefenduels. 90 minuten schuiven, wel 60 % balbezit, maar hooguit een kans of vier.
Al kan het tegen het derde team van Ierland misschien anders gaan. Toch vrees ik dat het zonde van de tijd zal zijn te kijken, maar goed.
Theo gaf zelf al aan dat ie alleen wilde spelen als hij echt een rol zou spelen, niet omdat ie er toevallig is bij nog vijf minuten. Dat is wel weer aardig.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:33 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw kijkt niet live. Andere verplichtingen. Diep in de nacht zal ik het DVD'tje afspelen. Hoop dat dikke Theo speelt.
Timmerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef VinoTinto het volgende:
Wat is de opstelling voor vanavond?
Dikke kans inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zeg 2-1 voor Nederland,je zult zien dat de resultaten in de oefenwedstrijden goed zijn met deze groep maar als het er echt omgaat dan wordt het niks.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:53 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Timmer
Jaliens - Heitinga - Mathijsen - De Cler
De Jong - Maduro - Janssen
Kuijt - VOH - Van Persie
Nu moeten we ons inderdaad zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je denkt toch niet dat dit serieus is? Maduro zit niet eens in de selectie..
Ik zie hem nog wel weigeren in te vallen in de 85ste minuut, door aan Marco z'n middelvinger te demonstreren.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Theo gaf zelf al aan dat ie alleen wilde spelen als hij echt een rol zou spelen, niet omdat ie er toevallig is bij nog vijf minuten. Dat is wel weer aardig.
20.30.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hoe laat begint het? Ik ga ook kijken.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben voor Ierland. Ik vind voetbal kijken achterlijk en ben me hele leven al doodgegooid met
die debiele ajaxciden en F-side mongolen in de klas en die hele circus eromheen.
Afgelopen 2 keer met 1-0 verloren tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie net dat Nederland de vorig keer had gewonnen van Ierland?
ik hoop het wel ja... Minuut stilte en rouwbanden zou zeer gepast zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:45 schreef BB-King het volgende:
Speelt Nederland met rouwband?
Voor Faas, zou wel netjes zijn toch?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:46 schreef knnth het volgende:
Come on you boys in green!
waarschijnlijk niet.. SBS streamt niet normaalgesprokenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef -Evert- het volgende:
Weet iemand of er een live stream is?
1. Ireland, 2. ??? 3. Nederlandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander![]()
Maar Oranje is wel mijn twee-na-favorietste team heur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |